• Hallo allemaal!

    Afgelopen zaterdag, 15 oktober, was er een meeting in Groningen. Helaas was ik ziek op die dag. Ik had alleen wel een ns dagkaart gekocht, en die heb ik nu over. Hetzelfde geldt voor Salaryman.

    Nu hebben wij samen met Inge / Square, besloten om op zaterdag 12 november af te spreken in Groningen.

    Wie heeft er zin en tijd om die dag ook te komen? =D

    Zeker:
    Krullie - Emma - 22 jaar
    Salaryman - Sam - 24 jaar
    Square - Inge - 20 jaar
    Miall - Matty - 20 jaar
    Bodevan - Andrea - 23 jaar
    Tatooine - Marleen. - 21 jaar


    Start: 13 uur

    En hier is de groepsfoto! Andrea en Marleen waren al weg toen we ons realiseerde dat we nog geen groepsfoto hadden. Maar ze waren er echt bij hoor!



    En duckkkkface!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 14:04 ]

    C'mon peeps! Niets boven Groningen (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het stemt mij dieptreurig dat ik letterlijk sneller in Parijs of Londen ben dan in Groningen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Miall schreef:
    C'mon peeps! Niets boven Groningen (wbw)


    Bijna letterlijk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil wel erg graag, maar maandag is mijn eerste werkdag en het is maar even kijken of Mitchell er zin in heeft. Hij moet vrijdag 3 uur naar mij reizen, dan zaterdag 6 uur reizen naar Groningen en terug en zondag weer 3 uur naar huis.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    (...)

    Bijna letterlijk. :'D


    Precies! Paar meter verder en je valt van de wereld af (geparafraseerd van mijn vriendinnen die allemaal in de Randstad zijn gebleven) x'D

    @Nikki; snap ik wel, het moet wel te doen zijn (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn vriend heeft net besloten om vrijdag naar groningen te komen en te blijven slapen, dus ik blijf nog ff op misschien staan en als ik kom, zou ik mn vriend meenemen (als hij het zou zien zitten). Tenzij mensen daar een probleem mee zouden hebben natuurlijk


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoe laat begint het eigenlijk komende zaterdag? ^^


    I am an idiot, I move.

    Bodevan schreef:
    Hoe laat begint het eigenlijk komende zaterdag? ^^

    Geen idee eigenlijk.
    13 uur? Of willen mensen eerder beginnen?

    Weet jij al meer over of je komt of niet?

    Ik kom ^^. Ik weet nog niet tot hoe laat ik kan blijven, maar als het letterlijk voor de tweede keer bij mij om de hoek is, dan vind ik dat ik nu maar eens moet komen.


    I am an idiot, I move.

    Gezelli :3

    Ik vind één uur helemaal goed! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ same!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het wordt maar 4 graden :C

    Maar wel droog. Dat is dan wel weer goed :'D Dik inpakken allemaal!

    Gelukkig is de HEMA lekker warm *O*


    I am an idiot, I move.

    Bodevan schreef:
    Gelukkig is de HEMA lekker warm *O*

    Gooo Hema!