• Hallo allemaal!

    Afgelopen zaterdag, 15 oktober, was er een meeting in Groningen. Helaas was ik ziek op die dag. Ik had alleen wel een ns dagkaart gekocht, en die heb ik nu over. Hetzelfde geldt voor Salaryman.

    Nu hebben wij samen met Inge / Square, besloten om op zaterdag 12 november af te spreken in Groningen.

    Wie heeft er zin en tijd om die dag ook te komen? =D

    Zeker:
    Krullie - Emma - 22 jaar
    Salaryman - Sam - 24 jaar
    Square - Inge - 20 jaar
    Miall - Matty - 20 jaar
    Bodevan - Andrea - 23 jaar
    Tatooine - Marleen. - 21 jaar


    Start: 13 uur

    En hier is de groepsfoto! Andrea en Marleen waren al weg toen we ons realiseerde dat we nog geen groepsfoto hadden. Maar ze waren er echt bij hoor!



    En duckkkkface!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 14:04 ]

    Oeh toch nog een groep! :3 Spreken we af bij 't Peerd?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Oeh toch nog een groep! :3 Spreken we af bij 't Peerd?

    Als je me uitlegt waar dat is.. ik ben nog maar één keer in Groningen geweest.

    Krullie schreef:
    (...)
    Als je me uitlegt waar dat is.. ik ben nog maar één keer in Groningen geweest.


    't Peerd van ome Loeks is een beeld bij het station van Groningen, zo'n beetje bovenop de fietsenstalling als je het station uit komt! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krullie schreef:
    (...)
    Als je me uitlegt waar dat is.. ik ben nog maar één keer in Groningen geweest.


    Dat is waar we de vorige keer ook afspraken! Hier is mijn standaard kaartje. Het paard is dat witte ding wat een beetje driehoekig lijkt op het plein-achtige stuk met "hier". :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zal mij helaas moeten afmelden. Vriendjelief heeft andere plannen, dus ik zal op een volgende meeting moeten wachten ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De meeting was zoooo leuk!

    En hier is de groepsfoto! Andrea en Marleen waren al weg toen we ons realiseerde dat we nog geen groepsfoto hadden. Maar ze waren er echt bij hoor!



    En duckkkkface!