• De inschrijvingen zijn gesloten.
    | Deelnemers |
    1. Syncline — Belle
    2. Goldberg— Sylvester | Katniss | Nacht 4
    3. Pagu — Addie
    4. blondmeiske — Eliana | Mags | Dag 4
    5. Stangster — Newtie | Primrose | Nacht 2
    6. Bismuth — Goitske | Tribuut | Nacht 3
    7. Phichit — Tess | Glimmer | Nacht 1
    8. Fleimkepa — Kellogs | Rue | Nacht 5
    9. Casterwill — -Uh- Niek | Cashmere | Nacht 6
    10. Asil94 — Lisa | Brutus | Nacht 6 6
    11. Catan — Marjanne | Cato | Dag 4
    12. Josiah — Melissa | Gloss | Nacht 6
    13. Hollyleaf — Kriss | Wiress | Dag 1
    14. Scipio — Talia | District 3 jongen | Dag 5

    15. Achelois — Lucca
    16. _Iratus — Anne-Mirthe | Enobaria | Nacht 4
    17. Chrysante — Iris
    18. Vincentia — Jayden | Tribuut | Dag 2

    Beste GinnyWeasley8 en Polovina,

    Het ziet er allemaal goed uit!
    Je krijgt bij dezen toestemming om je wedstrijd te starten! Ik meld nog even dat een wedstrijd maximaal vier maanden mag lopen. Bovendien, na drie weken inactiviteit in het topic van jullie kant, komt er ook een slotje.
    Nog veel plezier met jullie WvW!

    Groetjes,
    Trivial


    Hallo iedereen! Ik en Trishanakru organiseren samen een WvW geheel in het thema de Hongerspelen. Voor dit spel hoef je de boeken niet te kennen. We zoeken dertig deelnemers om mee te doen aan dit fantastische spel! Als je jezelf opgeeft geef dan je naam of schuilnaam op.

    Regels:
    • Verklap niet wie je bent! Dat maakt het spel namelijk minder leuk en dat willen niet.
    • Naamsveranderingen etc. doorgeven.
    • Na drie keer niet reageren ga je automatisch dood.
    • Speel het spel eerlijk.
    • Geen vriendjes-vijandjes politiek.
    • Dood is dood. Wanneer je gestorven bent, mag je niks verklappen als je meer weet dan de rest.
    • Uiteraad gelden hier ook de regels van Quizlet zelf!
    • Dagen duren vier dagen en nachten vijf, maar dat kan veranderen. Dit wordt wel telkens duidelijk verteld.

    Rollen:
    4 Beroepstributen:
    Beroeps tributen zijn de weerwolven van het originele spel. Elke nacht overleggen ze in een inactieve story over wie af moet vallen. Overdag doen ze alsof ze normale tributen zijn.

    Rue:
    Rue is de ziener in het originele spel. Elke nacht mag ze de rol opvragen van een van de spelers. Met die kennis kan ze de tributen helpen.

    Beetee:
    Beetee is de heks in het originele spel. Hij heeft twee drankjes: eentje om iemand mee te vergiftigen en eentje om iemand te redden van de beroeps. Beiden kunnen ze maar een keer gebruikt worden. Hij kan ook de drankjes op zichzelf gebruiken.

    Katniss:
    Katniss is de jager in het originele spel. Wanneer zij sterft, zal ze iemand mee het graf in nemen.

    Gloss:
    Gloss vervangt Cupido. Hij kan in de eerste nacht een koppel maken. Na deze nacht wordt hij een normale burger. Het koppel moet in leven blijven want als de een sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet (tenzij je geliefde sterft door inactiviteit)

    Mags:
    Mags is onze dorpsoudste. Mags overleeft de eerste weerwolvenaanval op haar. Bij de tweede aanval sterft ze wel.

    Wiress:
    Wiress is uiteraad onze dorpsgek. Elke nacht stuurt ze drie namen in van wie ze de rol wilt weten. Spijtig genoeg is ze zo gek dat ze de rollen wel te weten komt, maar niet onthoudt welke rol van wie is.

    Primrose:
    Primrose is onze beschermengel. Elke nacht kiest iemand uit die ze die nacht zal beschermen. Diegene zal dan niet sterven (tenzij je een koppel bent en je geliefde sterft). Primrose kan niet dezelfde persoon twee dagen achter elkaar beschermen. Primrose kan ook zichzelf beschermen.

    District drie jongen:
    Deze onbekende tribuut is onze kleine wilde. In de eerste nacht kiest hij een voorbeeld uit. Als zijn voorbeeld sterft, veranderd hij in een weerwolf.

    Glimmer, Finnick en Cashmere:
    Deze drie tributen zijn onze lieftallig sletten. Elke nacht slapen ze bij iemand anders, maar als ze bij een wolf slapen, zullen zij dood gaan.

    15 tributen:
    Dit zijn de normale burgers, ze slapen gewoon 'rustig' en stemmen elke dag in de hoop een weerwolf te elimineren.


    Story
    Nacht 1
    Dag 1
    Nacht 2
    Dag 2
    Nacht 3
    Dag 3
    Nacht 4
    Dag 4
    Nacht 5
    Dag 5
    Nacht 6
    Dag 6
    De laatste opdracht

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 19:03 ]

    FIorian schreef:
    (...)

    Hoe weet jij zo zeker dat dat nog niet gebeurd is??


    Zou dat dan niet al in het verhaal verteld zijn?

    Edit: Lm ik ben dom, wist ik wel :Y)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:38 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OfficialCat schreef:
    (...)

    Zou dat dan niet al in het verhaal verteld zijn?

    Edit: Lm ik ben dom, wist ik wel :Y)


    Ik denk niet dat zoiets in het verhaal verteld zou zijn.
    Ten minste.... Ginny? Wordt dat in het verhaal verteld dat het voorbeeld is gestorven? Nee toch?

    Ik ben echt te fanatiek voor dit spel

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Virtues schreef:
    (...)
    Misschien ben ik wel gewoon Gloss (wbw)


    Jammer dan dat Sanne niet meedoet dan had je Flynn en Alex kunnen koppelen ;)

    FIorian schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat zoiets in het verhaal verteld zou zijn.
    Ten minste.... Ginny? Wordt dat in het verhaal verteld dat het voorbeeld is gestorven? Nee toch?

    Ik ben echt te fanatiek voor dit spel


    Nee dat wordt niet in het verhaal verteld. Pas als de kleine wilde zelf sterft kom je te weten of hij een weerwolf is geworden of een burger is gebleven.

    De vorige dag hebben er drie mensen niet gestemd:

    blondmeiske — Eliana
    Yonghwa — Lucca
    _Iratus — Anne-Mirthe

    Van één van hun weten we zeker dat zij een Beroeps was, daardoor vind ik de andere twee nu ook wel verdacht. Het kan best zijn dat ze gewoon vergeten zijn of geen tijd hadden om te stemmen, maar het kan ook goed zijn dat ze niet op een mede weerwolf wilde stemmen en het zou verdacht zijn als ze op iemand anders zouden stemmen aangezien iedereen na Florians theorie voor Catan ging.

    ^ Ik heb mijn uitleg eerder gegeven waarom ik niet kon stemmen. Anders stem ik ook gewoon altijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had niet in het topic terug gelezen. Maar daarom had ik er ook al bijstaan dat het kon dat jullie om een andere reden niet hadden gestemd.

    Maar aangezien er nog geen andere ( betere) theories zijn blijft mijn stem voorlopig op blondmeiske

    Asil94 schreef:
    Ik had niet in het topic terug gelezen. Maar daarom had ik er ook al bijstaan dat het kon dat jullie om een andere reden niet hadden gestemd.

    Maar aangezien er nog geen andere ( betere) theories zijn blijft mijn stem voorlopig op blondmeiske


    Hmm. Klinkt als iets wat ik had kunnen bedenken (':
    Ergens vind ik hem nog wel logisch klinken. Proberen waard :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Vergeten jullie niet om te stemmen? Jullie hebben nog 2 dagen.

    (Degene die wel al gestemd hebben mogen gewoon over dit bericht heen lezen natuurlijk.)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:51 ]

    ^ Goed dat je het zegt. Ik ben van het weekend namelijk weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eucalyptus > Pagu


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb mijn soort-van-theorie in het hoofdstuk geplaatst. Ik dacht, ik zeg het even. Jullie hoeven niet mee te gaan oid.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ^ Ik denk niet dat zij een weerwolf is. Dat was echt de eerste dag, dan is het vooral gokken dan echt meteen aan de theorieën.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Ik had per ongeluk in het topic gestemd, rip)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 21:56 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet zo'n sterke theorie om iemand te beoordelen op wel/niet stemmen. Sorry Lisa :c
    Het is toch juist voordelig voor de weerwolven om te stemmen?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 22:03 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry