• † HALLOW'S EVE †
    On Hallow's Eve we put on our scary masks to drive away dark spirits and gather lots of disgusting candy. Happy Halloween.

    It's Halloween in Wynnewood, a small town near Oklahoma. Just like every year the villagers have taken out their creepiest costumes to roam the streets. Gardens are build into fantastic art projects with pumpkins, lights and skeletons. Only this year, it won't just be the humans that take over the night. In the darkness the spirits, ghosts and monsters have been waiting and now, when two worlds collide, they strike.

    ROLLEN
    DARK SPIRITS, GHOSTS & MONSTERS
    † Nyx • Goddess of the Night • Antonina Vasylchenko // Lizor [1.1]
    † Geneviève • Maniae • Felice Fawn // Macabre [1.2]
    † Jing–Shu Wen • Baku–san • fc // DaedaIus [1.9]
    † Caoimhe MacBeth • Baobhan Sith • Cora Keegan // Camouli [1.6]
    †
    † Áedán Cáel • Fairy • Caleb Landry Jones // PeterMaximoff [1.4]
    † Roman • Demon • Santiago Alejandro Segura // Cotrona [1.4]
    † Kendryek • Bogeyman • Samuel Larsen // Lily_Evans [1.9]
    † Loki • Trickster God • Gaspard Ulliel // Ziegler [1.5]
    †

    HUMANS vol
    † Valeera Lèmieux • Pumpkin • Sarah Marie Karda // Macabre [1.6]
    † Nova Juliette James • Elizabeth Swann • Freya Mavor // Miall [1.3]
    † Marley Rose Thompson • Sandy • Mimi Elashiry // Lachesism [1.5]
    † Marina Farren Davenport • kostuum • Brooke Perry // Zusak [1.7]
    † naam • kostuum • fc // CooleSarah11 [page]
    † Thanaël Alexander James • skelet • Barton Cowperthwaite // Lizor [1.6]
    † Ashley Jayden Lawley • kostuum • Kian Lawley // Kian [1.9]
    † Ethan Cameron • Clark Kent • Nick Bateman // Marlow [1.3]
    † Quincy Bellerose • kostuum • Matthew Noszka // Sugar_Coated [1.9]
    † Evangelos Thomas Argyis • weerwolf • Daniel Bederov // Mouli [1.10]

    INVULLEN
    † Naam
    † Leeftijd
    † Rol of kostuum
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Relaties
    † Geschiedenis
    † Extra

    TOPICS
    † Rollentopic
    † Speeltopic
    † Praattopic

    REGELS
    † Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    † Alleen Lizor maakt topics aan.
    † Posts moeten minimaal 200 woorden bevatten.
    † Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    † OOC in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    † Houdt de verschillende rollen en geslachten gelijk.
    † 16+ is toegestaan.
    † Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    † Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    † In je post vermeld je naam, rol, plaats en met wie je personage is.
    † And above all; have fun!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2016 - 11:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Twijfelend. Even in de gaten houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een menselijke man?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Mag ik een menselijke man?

    Yush c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT
    Twijfel ivm tentamenweek


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm just going to do it. Yolo.
    Mag ik een vrouwelijk mens?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT ik twijfel namelijk ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    PLEASURE TO MEET YOU, PREPARE TO BLEED






    Naam:
    Geneviève 'viève'
    Leeftijd:
    Heeft het uiterlijk van een 23-jarige, maar leeft al duizenden jaren.
    Rol:
    Maniae - de demon personificeert krankzinnigheid, gestoordheid en waanzin.
    Uiterlijk:
    Geneviève's haar is lang, rijkend naar haar onderrug en donker van kleur. Er zit, indien ze er niks mee doet, een lichte slag in, maar is vaak perfect glad. De kleur staar sterk in contrast met haar porseleinen huid; het is ontzettend bleek, maar egaal. Viève's grote ogen zijn bruin, omringd met lange, donkere wimpers. De jonge vrouw heeft een slank lichaam, gepaard met lange benen, die haar een lengte van 1.74M geven.
    Geneviève's lippen zijn niet bijzonder vol, maar vaak heeft ze een automatisch pruillipje, waarmee ze mensen makkelijk om kan kopen. Haar - haast perfecte - uiterlijk laat niks zien van de krankzinnigheid van binnen. Ze verleidt mensen met gemak, maar zodra ze je in haar grip heeft, kom je ook niet meer weg. Haar lichaam, haar gezicht is haar wapen, en ze zal dan ook altijd haar best doen om er perfect uit te zien. Alles is tot in de puntjes verzorgd en qua kleding weet ze precies hetgeen uit te zoeken dat haar figuur mooi accentueert.
    De enige imperfectie is de krankzinnige glans in haar ogen; lust, zowel seksueel als moordlust. Woede; onbeheersbare woede en discpipline, om dat wat ze wilt altijd, maar dan ook altijd te krijgen.

    Innerlijk:
    sly. manipulating. i n s a n e.
    Je wilt haar niet tegenkomen. Als ze wilt kan Geneviève haar krankzinningheid uitstekend verstoppen; op het eerste gezicht is ze een aantrekkelijke, jonge vrouw, maar heeft een ontzettend lange lijst van slachtoffers die ze zelf zorgvuldig heeft uitgekozen. Ze gaat niet blindelings te werk; ze observeert, leert je kennen zonder dat je weet van haar bestaan. Ze kent je zwaktes, je sterkere punten; en dit, haar kennis, is haar gevaarlijkste wapen. Als ze voldoende informatie heeft spreekt ze je aan en op dat punt is het al te laat. Ze wikkelt je om haar vinger, laat je op haar knieën vallen; ze maakt je kwetsbaar, en dan zie je wie ze werkelijk is. Dan zal ze je net zo gestoord maken als zij is; ze pakt alles af. Je ziel, je hart, je brein; plotseling zal het overlijden van je hond niks uitmaken, of doe je alles, maar dan ook alles wat Geneviève van je vraagt.
    Waarom?
    Daarom. Ze vindt het leuk; ze geniet van de macht, de controle. Ze loopt over harten zonder om te kijken; ze gebruikt je, en wanneer het verveelt gaat ze op zoek naar de volgende. Maar ook zij heeft zwaktes; het vergt te veel energie om haar ware zelf constant verborgen te houden. Soms zal ze stuiptrekkingen hebben, zullen haar ogen wegrollen, praat ze tegen zichzelf of, in het ergste geval, verliest ze haar controle volledig.
    Geneviève zal nooit schuld. medeleven of zelfs liefde voelen. Haar bovennatuurlijke bestaan laat dit niet toe; ooit heeft ze het gekend, maar dat heeft ze allemaal achter moeten laten.
    Als Viève haar zin niet krijgt, verliest ze haar zelfbeheersing. Geen controle hebben is iets waar ze absoluut niet mee kan dealen, en ze zal dan alles op alles zetten om het terug te krijgen; ze martelt, ze moordt, ze verliest het kleine beetje verstand en menselijkheid dat ze had. Geneviève is meedogenloos; een huntress.
    Ze komt echter niet altijd over als de kalme, prachtige vrouw. Als ze haar cover niet nodig is, doet ze ook niet haar best om haar ware aard te verstoppen. Ze kan sadistisch zijn, heeft een donker gevoel van humor en schaadt je gevoelens alsof het niks is; dit is haar defintie van plezier. Ze is gestoord, en op zulke momenten is dat duidelijk te zien.

    "Honest to god, I will break your heart - tear you to pieces, rip you apart. . ."


    Relaties:
    -
    Geschiedenis
    ???
    Extra
    - ze 'voedt' als het ware op de energie van haar slachtoffers. Zodra ze tekort komt, wilt haar uiterlijk nog wel eens veranderen. Denk aan scherpere, monsterachtige tanden, zwarte ogen, langere vingers, et cetera; haar werkelijke zelf komt dan naar boven.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 10:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Miall schreef:
    I'm just going to do it. Yolo.
    Mag ik een vrouwelijk mens?

    Yushh c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb de neiging om Harley Quinn te maken maar... meh


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mag ik een vrouwelijk mens? :3


    ''You are a child of the universe, no less than the trees and the stars; you have a right to be here.'' — Max Ehrma

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik heb de neiging om Harley Quinn te maken maar... meh

    Harley Quinn valt niet onder de monsters sorry. Denk meer aan geesten, duivelse goden en monsters als weerwolven etc. Tenzij je het hebt over het kostuum natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.

    @Lachesism yush (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Padfoot dit is zo'n geweldig idee. Is het erg dat ik tot 31 oktober weinig tijd heb, maar daarna heel veel? Want als dat niet erg is, zou ik wel een mannelijk monster iets willen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik FC Freya Mavor. :3
    by the way. Bij rol, moeten we het kostuum van het mens invullen?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 21:56 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Devinsport schreef:
    Padfoot dit is zo'n geweldig idee. Is het erg dat ik tot 31 oktober weinig tijd heb, maar daarna heel veel? Want als dat niet erg is, zou ik wel een mannelijk monster iets willen.

    Natuurlijk niet (: het is prima als je je rol wat later aanmaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Miall schreef:
    Ik FC Freya Mavor. :3
    by the way. Bij rol, moeten we het kostuum van het mens invullen?

    Nope dat hoeft niet c: mag wel natuurlijk, maar je mag het ook pas laten zien bij je posts.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.