• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Ik zal het wel even navragen (:


    // Ik vind het zo vervelend als ik iets met je probeer af te spreken en je mijn appje leest, maar niet reageert. Zo weet ik nooit hoe laat je morgen wel tijd hebt of dat het helemaal niet doorgaat..


    Het kan ook gewoon zijn dat het binnen de verzekering valt bij mij (:
    Sowieso kan het geen kwaad om even te informeren ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ga helemaal stuk ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vader kauwt altijd met heel veel geluid terwijl hij zijn mond nog wel gewoon dicht heeft. Ik kan er echt niet meer tegen. :')

    Krolock schreef:
    Mijn vader kauwt altijd met heel veel geluid terwijl hij zijn mond nog wel gewoon dicht heeft. Ik kan er echt niet meer tegen. :')


    Ik kan überhaupt niet tegen het geluid van kauwgomkauwers :/


    26 - 02 - '16

    Altijd leuk, 447 woorden uit je hoofd leren, en grammatica goed toe kunnen passen voor een proefvertaling Grieks over 6 dagen.... (O ja en dan nog niet te spreken over het duits pw van maandag waar ik door Grieks nog niet voor kon leren vandaag)


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Windigo schreef:
    Ik ga helemaal stuk ;'D
    (...)


    Brb ik moet mezelf even oprapen XD


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik kan überhaupt niet tegen het geluid van kauwgomkauwers :/

    Dan moet je mijn vader niet meemaken. Hij kan zelfs met het drinken nog enorm nasmakken. Bahbah hahah

    Van Helsing is love, Van Helsing is life. <3

    Hopelijk is het niet wéér zo'n weirdo waarmee je te hard van stapel zal lopen
    Al doe je nu best wel raar op de app... :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn denkvermogen is echt doods. Ik weet niet eens meer of ik mijn zinnen goed formuleer.
    En dan moet ik morgen ook nog eens leren... ehhh

    Buh. What I feel. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hello. i'm Vegan.
    //
    Bruj


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    yay praag


    i put the fun in funeral

    Wat moet ik doen?! I feel horrible


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nice