• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet duidelijk mijn spiegel schoonmaken, lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hahah datzelfde geldt voor mijn spiegel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ahhh you look so nice! De combinatie van hoge sokken en laarsjes blijft geweldig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ahhh you look so nice! De combinatie van hoge sokken en laarsjes blijft geweldig.


    Aah thanks a lot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Zo blij met mijn nieuwe trui dat ik weer eens een foto van mezelf heb genomen! ^^ (Action trui lol.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die is zo awesome ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Boo


    El Diablo.

    Chill outfit met m'n favo sweater.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 11:53 ]


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    Chill outfit met m'n favo sweater.


    Niceee, ik heb die ook!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    (...)
    Niceee, ik heb die ook!


    Zo chill 🤗


    The truth is out there.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Epic shirt! ^^
    Ik zou mijn outfit posten, maar het is de afgelopen weken echt alleen maar een zwarte broek en een zwarte trui geweest omdat ik het constant koud heb en truien zijn chill haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Epic shirt! ^^
    Ik zou mijn outfit posten, maar het is de afgelopen weken echt alleen maar een zwarte broek en een zwarte trui geweest omdat ik het constant koud heb en truien zijn chill haha.

    Mijn outfit is echt blegh vandaag. Niet eens om te beschrijven waard.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hoi ik wil jou kleding kast hebben ^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt