• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Yuss, I love socksss. Ik heb nieuwe rode pinguin sokken in een kerstbal!


    Die je zéker niet van mij hebt gekregen. :Y)
    Stiekeme MT


    That is a perfect copy of reality.

    Sidekicks schreef:
    Even een super droge vraag;
    Doen jullie, jullie sokken wel eens over jullie broeken heen. Wanneer jullie boots aanhebben. Zodat jullie sokken matchen met jullie bovenkleding.
    Because yes. i am doing that. Xp

    Ik heb eigenlijk Vans sokken, van die lage die je niet boven je Vans uitziet, maar als ik mn hoge Vans draag heb ik wel gewone sokken aan en die doe ik altijd over mijn broek heen zodat mijn broek in mijn schoenen blijven c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe zouden jullie je stijl noemen?

    Die van mij is het best te beschrijven als 'onverschillig' :'D

    Mijn 'ik-ben-op-reis-dus-het-boeit-wat-ik-aan-heb' - look.



    Mijn 'dit-is-een-random-bij-elkaar-geraapt-zooitje-en-dat-kan-want-ik-ben-een-toerist-en-jullie-kennen-me-toch-niet' - look.


    Met daaronder hoogstwaarschijnlijk een random broek en sandalen x)


    Ik heb ook mijn momenten dat ik er wel netjes uit kan zien, maar dat is puur voor feestjes en speciale gelegenheden XD


    26 - 02 - '16

    Mijn stijl? Geen flauw idee haha. Het is elke dag wel wat anders, maar meestal donkere kleuren en zo een niet echt girly?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn stijl is hipster-Merch nerd. HAHA. En veel zwart, maar soms de occasional girly-outfit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik hou van mannen kleding dragen. Ik heb wel een beetje medelijden met papa want hij is de enige man in huis. Sjsjsj.
    Maar ik heb elke dag een andere stijl aan, van classy naar hipster van hipster naar sportief en nerdy idc

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 17:49 ]

    Iemand noemde me ooit gothic dus uhh... hipster gothic? Idek.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe ik die van mij zou noemen? Lucca-achtig, a lá me. Mijn kledingstijl is raar.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 18:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inferius schreef:
    Iemand noemde me ooit gothic dus uhh... hipster gothic? Idek.


    Ik heb mijn dagen dat ik enkel zwart draag en ik heb al enkele keren de benaming 'kut-gothic' naar m'n kop gesmeten gekregen :')


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik heb mijn dagen dat ik enkel zwart draag en ik heb al enkele keren de benaming 'kut-gothic' naar m'n kop gesmeten gekregen :')

    Wauw :') those people sound lame


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik loop al de hele dag in een joggingbroek rond ._.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb een simpele spijkerbroek met een wintertrui aan. (En een ketting die je bijna niet ziet) Want ja; wazige foto en te lui om een nieuwe te maken.\


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    And a little bit of pink :Y)


    El Diablo.


    I'd rather be sleeeeeeeping


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''