• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn outfit van vandaag is niet echt worth mentioning. Very plain and black haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:


    Wow deze outfit is echt leuk! Wauw!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Wow deze outfit is echt leuk! Wauw!

    Thank youuu ^^ het is echt een bij elkaar geraapt boeltje, want dat zwarte ding is een playsuit hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Thank youuu ^^ het is echt een bij elkaar geraapt boeltje, want dat zwarte ding is een playsuit hahah.

    maar toch; erg mooi gedaan!

    + Vandaag was het voor mij beurt voor mijn zwarte skinny en een grijze Marveltrui, en nu zit ik thuis in mijn joggingsbroek en voetbalshirt, dus dat is het delen niet waard imo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    maar toch; erg mooi gedaan!

    + Vandaag was het voor mij beurt voor mijn zwarte skinny en een grijze Marveltrui, en nu zit ik thuis in mijn joggingsbroek en voetbalshirt, dus dat is het delen niet waard imo.

    Thank youu ^^

    En super chill haha, ik zat ook echt tot tien minuten geleden in een joggingbroek en een shirt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Raja schreef:



    Je sokken <3


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Je sokken <3

    ze shinen hehe
    ew trein is schandalig vies haha

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 9:00 ]

    Super casual.


    The truth is out there.

    Epic shirt, hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Fantastic Beasts vanavond *O*

    Gibbs schreef:


    Beautiful! <3