• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Komt dat weer terug of iets? Een shirt in je broek? Gggh. Cringe. Er zitten wel echt wat leuke outfits bij, tho. Dat shirt van Nikki is zo cute :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Komt dat weer terug of iets? Een shirt in je broek? Gggh. Cringe. Er zitten wel echt wat leuke outfits bij, tho. Dat shirt van Nikki is zo cute :'D.

    Ik doe het altijd haha, maar idk why eigenlijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Oeh that shirt is awesome ;o where is it from?

    Disney store in Italië. ^^

    Inferius schreef:
    (...)
    Ik doe het altijd haha, maar idk why eigenlijk.

    me too, maar niet omdat iedereen het doet, omdat ik het mooi vind c;

    Ik draag alles altijd op de gekste manieren. Idk why Xp

    Inferius schreef:
    (...)
    Ik doe het altijd haha, maar idk why eigenlijk.

    Heh, ik denk iedereen zo wel z'n eigen manieren heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sidekicks schreef:
    (...)
    me too, maar niet omdat iedereen het doet, omdat ik het mooi vind c;

    Ik draag alles altijd op de gekste manieren. Idk why Xp

    Ahah same.

    I'm very comfy in black pants and a black jumper right now.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Feuillemort schreef:
    (...)

    Is de kerstboom niet wat vroeg? Sint-maarten en Sinterklaas moeten nog komen ^^
    (Niet dat ik tegen vroege kerstbomen ben...)

    Ja stiekem wel maar ik had geen zin om te wachten tot het sinterklaas was
    En sintmaarten doe ik toch niets mee.
    Het is enkel de keuken tho ~ mijn gebied so to speak. Mijn moeder gaat nog lang niet beginnen aan haar boom in de woonkamer haha

    Yonghwa schreef:
    Komt dat weer terug of iets? Een shirt in je broek? Gggh. Cringe. Er zitten wel echt wat leuke outfits bij, tho. Dat shirt van Nikki is zo cute :'D.

    Als het een oversized trui/shirt is stop ik de voorkant ietsjes in, maar verder doe ik het nooit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yonghwa schreef:
    Komt dat weer terug of iets? Een shirt in je broek? Gggh. Cringe. Er zitten wel echt wat leuke outfits bij, tho. Dat shirt van Nikki is zo cute :'D.

    Ik doe het alleen als ik een riem om heb. Anders krijg je zo'n lelijke bobbel

    Zoveel reacties, whoah :'D Ik doe net als Spoderman het soms een klein stukje met XL. Vooral als het zo koud weer is, dan komt het er zo lekker onderdoor waaien :'D Dan is het gewoon wat fijner om het wat in te tukken.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 17:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik een vest draag, heb ik daar vaak zo'n basis tanktop-achtig ding onder en die stop ik wel bij m'n broek in. Mijn shirts kruipen namelijk altijd op en ik heb geen zin om een stuk van mijn vetrollen te showen hahaha


    26 - 02 - '16

    Even een super droge vraag;
    Doen jullie, jullie sokken wel eens over jullie broeken heen. Wanneer jullie boots aanhebben. Zodat jullie sokken matchen met jullie bovenkleding.
    Because yes. i am doing that. Xp

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 17:28 ]

    Sidekicks schreef:
    Even een super droge vraag;
    Doen jullie, jullie sokken wel eens over jullie broeken heen. Wanneer jullie boots aanhebben. Zodat jullie sokken matchen met jullie bovenkleding.
    Because yes. i am doing that. Xp


    Jaa zeker haha vind dat super leuk staan zelfs


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sidekicks schreef:
    Even een super droge vraag;
    Doen jullie, jullie sokken wel eens over jullie broeken heen. Wanneer jullie boots aanhebben. Zodat jullie sokken matchen met jullie bovenkleding.
    Because yes. i am doing that. Xp


    Nee, haha. Ik heb mijn broek ook altijd bij m'n docs in ^^


    26 - 02 - '16

    Sidekicks schreef:
    Even een super droge vraag;
    Doen jullie, jullie sokken wel eens over jullie broeken heen. Wanneer jullie boots aanhebben. Zodat jullie sokken matchen met jullie bovenkleding.
    Because yes. i am doing that. Xp

    Yuss, I love socksss. Ik heb nieuwe rode pinguin sokken in een kerstbal!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.