• Zweinsteins hogeschool voor hekserij en hocus-pocus 2017. 19 jaar geleden was de slag om Zweinstein, daarna is Zweinstein weer opnieuw opgebouwd en het gewone leven is weer opgepakt. Nu zijn er misschien mensen nieuwsgierig hoe het daar aan toe gaat. Dus waar wacht je nog op? Laten we met z'n allen naar Zweinstein gaan en zie hoe het daar is. We volgen in deze RPG leerlingen in het 5e, 6e en 7e jaar
    ©GinnyWeasley8 & Ortuexsy

    Griffoendor

    gereserveerd voor Ortuexsy
    Layla Victoria Wilson —Choctaw




    gereserveerd voor HuffleFluf






    Ravenklauw

    Feline Sophie Potter — GinnyWeasley8
    Jess Quinty Malfidus — GinnyWeasley8
    Dawn Helia Dysis — Samanthablaze



    gereserveerd voor — DarkOne






    Huffelpuf














    Zwadderich

    gereserveerd voor Polovina
    Sophie Belle Lestrange — HuffleFluf
    Catherin Chrysanthe Riddle — DarkOne
    gereserveerd voor — JoSnape


    Cináed Maccabee — Necessity
    gereserveerd voor — Riggs





    • Topics

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 21:34 ]

    Choctaw schreef:
    (...)

    Maakt niet uit is goed. Heb je een voorstel?


    Niet echt jij?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Niet echt jij?

    ik ga de characters nog ff een keer doorlezen en kijk dan of ik op een idee kan komen


    Do I look like Mother Teresa?

    Okay Layla en Feline kunnen aardig goede vriendinnen zijn. Qua vakken hebben ze goede interesses. Ze zijn beide zoekers en hebben beide zang
    Wat Jess betreft, een normale/geen speciale relatie?


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    Okay Layla en Feline kunnen aardig goede vriendinnen zijn. Qua vakken hebben ze goede interesses. Ze zijn beide zoekers en hebben beide zang
    Wat Jess betreft, een normale/geen speciale relatie?


    Prima

    Als ik het zo hoor wordt de zangklas relatief groot xD


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    @HuffleFluf

    Nu Sophie zoeker is is er nog een reden voor Feline om haar te mogen! (Zij is namelijk ook zoeker).

    GinnyWeasley8 schreef:
    @HuffleFluf

    Nu Sophie zoeker is is er nog een reden voor Feline om haar te mogen! (Zij is namelijk ook zoeker).


    Dat is ook een reden om elkaar te haten! (Sophie is nu eenmaal een Slytherin xp)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Als er op lange termijn niemand een Hufflepuff wil maak ik wel een personage voor Hufflepuff hoor xp


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hufflefluff schreef:
    (...)

    Dat is ook een reden om elkaar te haten! (Sophie is nu eenmaal een Slytherin xp)

    Dan hebben we een ook gelijk een vijandelijke relatie voor Layla en Sophie. Gryffindor and Slytherin gaat meestal niet samen ;)


    Do I look like Mother Teresa?

    Hufflefluff schreef:
    Als er op lange termijn niemand een Hufflepuff wil maak ik wel een personage voor Hufflepuff hoor xp

    Ik voelde me er zo lonely...


    Do I look like Mother Teresa?

    Hufflefluff schreef:
    (...)

    Dat is ook een reden om elkaar te haten! (Sophie is nu eenmaal een Slytherin xp)


    that's true.

    Choctaw schreef:
    (...)
    Dan hebben we een ook gelijk een vijandelijke relatie voor Layla en Sophie. Gryffindor and Slytherin gaat meestal niet samen ;)


    Owkeey ;)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hé maar misschien kan er een moment komen op het einde van het jaar dat Sophie inziet dat ze eigenlijk echt een band heeft met Layla en Feline?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hufflefluff schreef:
    Hé maar misschien kan er een moment komen op het einde van het jaar dat Sophie inziet dat ze eigenlijk echt een band heeft met Layla en Feline?


    Dat vind ik goed.

    Hufflefluff schreef:
    Hé maar misschien kan er een moment komen op het einde van het jaar dat Sophie inziet dat ze eigenlijk echt een band heeft met Layla en Feline?


    Klinkt goed!


    Do I look like Mother Teresa?