• Zweinsteins hogeschool voor hekserij en hocus-pocus 2017. 19 jaar geleden was de slag om Zweinstein, daarna is Zweinstein weer opnieuw opgebouwd en het gewone leven is weer opgepakt. Nu zijn er misschien mensen nieuwsgierig hoe het daar aan toe gaat. Dus waar wacht je nog op? Laten we met z'n allen naar Zweinstein gaan en zie hoe het daar is. We volgen in deze RPG leerlingen in het 5e, 6e en 7e jaar
    ©GinnyWeasley8 & Ortuexsy

    Griffoendor

    gereserveerd voor Ortuexsy
    Layla Victoria Wilson —Choctaw




    gereserveerd voor HuffleFluf






    Ravenklauw

    Feline Sophie Potter — GinnyWeasley8
    Jess Quinty Malfidus — GinnyWeasley8
    Dawn Helia Dysis — Samanthablaze



    gereserveerd voor — DarkOne






    Huffelpuf














    Zwadderich

    gereserveerd voor Polovina
    Sophie Belle Lestrange — HuffleFluf
    Catherin Chrysanthe Riddle — DarkOne
    gereserveerd voor — JoSnape


    Cináed Maccabee — Necessity
    gereserveerd voor — Riggs





    • Topics

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 21:34 ]

    JoSnape schreef:
    Iemand iets voor Jo ;)

    (Waarschijnlijk niet echt iets positiefs)


    Ik heb Jess en Feline voor je.

    JoSnape schreef:
    Iemand iets voor Jo ;)

    (Waarschijnlijk niet echt iets positiefs)




    Ik heb Catherine? ;p

    @JoSnape

    Onze personages zijn allbei Slytherin dus ze kunnen vriendinnen zijn!
    en samen eerstejaars uit gryffindor persten, ofcourse


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Iemand iets voor Avian?

    @DarkOne
    Ja leuk, ze kunnen mis wel een paar keer met elkaar optrekken, gwn soms ;)

    @Hufflefluff
    (Man wat is je naam moeilijk haha!)
    Ja hun kunnen ook wel eens samen optrekken ;)

    @Ginnyweasly8
    Ik ga zo even kijken ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    GinnyWeasley8 schreef:
    @Samanthalaze

    misschien is Feline of Jess wat voor Kay?


    Dan denk ik Feline het meest


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    JoSnape schreef:
    Iemand iets voor Jo ;)

    (Waarschijnlijk niet echt iets positiefs)


    Dawn mag haar denk ik niet zo graag, maar het is geen haat, want ze haat niemand echt...

    Kayliam haat haar denk ik wel, maar zal het niet uitspreken en zo aardig mogelijk te doen en gewoon als rechtvaardig klassenoudste proberen te handelen


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    DarkOne schreef:
    Iemand iets voor Avian?


    Ehm... misschien kan Dawn een crush op hem hebben?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Dawn mag haar denk ik niet zo graag, maar het is geen haat, want ze haat niemand echt...

    Kayliam haat haar denk ik wel, maar zal het niet uitspreken en zo aardig mogelijk te doen en gewoon als rechtvaardig klassenoudste proberen te handelen


    Haha yah is goed ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Ehm... misschien kan Dawn een crush op hem hebben?



    Is goed (:

    JoSnape en DarkOne, ik heb Cin?
    (nu ben ik niet iemand vergeten die zegt mensen te zoeken toch? Anders: dit is ook voor jou bedoeld ;) )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    JoSnape en DarkOne, ik heb Cin?
    (nu ben ik niet iemand vergeten die zegt mensen te zoeken toch? Anders: dit is ook voor jou bedoeld ;) )


    Heb jij ideen?
    Ik kan namelijk niet op het andere rpg kijken hoe je persoon is,daar moet ik even een dag mee wachten haha, dus als je ideeën hebt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Heb jij ideen?
    Ik kan namelijk niet op het andere rpg kijken hoe je persoon is,daar moet ik even een dag mee wachten haha, dus als je ideeën hebt


    Hmm, lastig. Ze zitten in hetzelfde House en delen hun lak aan regels. Maar waar de jouwe wat meer 'evil' klinkt (ik weet niet of je haar zo bedoeld had, maar zo komt ze op mij over), is de mijne meer zo van 'fuck it, i'm young, so why not?' Of die twee matches dus heel erg goed, of echt totaal niet denk ik. Of ze zitten constant te discussiëren en iedereen denkt dat ze elkaar totaal niet mogen, maar eigenlijk kunnen ze het best goed vinden samen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hmm, lastig. Ze zitten in hetzelfde House en delen hun lak aan regels. Maar waar de jouwe wat meer 'evil' klinkt (ik weet niet of je haar zo bedoeld had, maar zo komt ze op mij over), is de mijne meer zo van 'fuck it, i'm young, so why not?' Of die twee matches dus heel erg goed, of echt totaal niet denk ik. Of ze zitten constant te discussiëren en iedereen denkt dat ze elkaar totaal niet mogen, maar eigenlijk kunnen ze het best goed vinden samen.


    Ah yah, dat is inderdaad lastig ;)
    Euhm, nou ik denk dat het best zou kunnen klikken zegmaar, toch zie ik Jo voor me als iemand met niet echt veel vrienden maar iedereen kent haar zegmaar. Het kan natuurlijk zo zijn dat ze gewoon soms samen de regels overtreden en met elkaar optrekken ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Dan denk ik Feline het meest


    Oké dus wat spreken we af?