• Zweinsteins hogeschool voor hekserij en hocus-pocus 2017. 19 jaar geleden was de slag om Zweinstein, daarna is Zweinstein weer opnieuw opgebouwd en het gewone leven is weer opgepakt. Nu zijn er misschien mensen nieuwsgierig hoe het daar aan toe gaat. Dus waar wacht je nog op? Laten we met z'n allen naar Zweinstein gaan en zie hoe het daar is. We volgen in deze RPG leerlingen in het 5e, 6e en 7e jaar
    ©GinnyWeasley8 & Ortuexsy

    Griffoendor

    gereserveerd voor Ortuexsy
    Layla Victoria Wilson —Choctaw




    gereserveerd voor HuffleFluf






    Ravenklauw

    Feline Sophie Potter — GinnyWeasley8
    Jess Quinty Malfidus — GinnyWeasley8
    Dawn Helia Dysis — Samanthablaze



    gereserveerd voor — DarkOne






    Huffelpuf














    Zwadderich

    gereserveerd voor Polovina
    Sophie Belle Lestrange — HuffleFluf
    Catherin Chrysanthe Riddle — DarkOne
    gereserveerd voor — JoSnape


    Cináed Maccabee — Necessity
    gereserveerd voor — Riggs





    • Topics

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 21:34 ]

    Iemand die een relatie met Catherine wil?

    DarkOne schreef:
    Iemand die een relatie met Catherine wil?


    Ik heb Feline en Jess voor je.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Ik heb Feline en Jess voor je.



    Is goed waar zat je aan te denken?
    Voor Cate is alles goed.. alleen vriendschapelijke relaties is ze dan wel wat moeilijk... maar kan wel veranderen.

    DarkOne schreef:
    Iemand die een relatie met Catherine wil?

    Enige suggestie voor Layla?


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    (...)
    Enige suggestie voor Layla?


    Ik las dat ze degene helpt waarvan ze denkt dat die hulp nodig heeft? Misschien als ze merkt dat Cate met haar eigen in de knoop zit met haar gedrag, onzekerheden en angsten dat ze ondanks Cate een zwadderaar is toch toe nadering zoekt, Cate zal haar in eerste instantie weg duwen maar later wel haar hulp accepteert en zo vriendschappelijk naar elkaar groeien?

    DarkOne schreef:
    (...)

    Ik las dat ze degene helpt waarvan ze denkt dat die hulp nodig heeft? Misschien als ze merkt dat Cate met haar eigen in de knoop zit met haar gedrag, onzekerheden en angsten dat ze ondanks Cate een zwadderaar is toch toe nadering zoekt, Cate zal haar in eerste instantie weg duwen maar later wel haar hulp accepteert en zo vriendschappelijk naar elkaar groeien?

    Die vond ik mooi verzonnen! Die houden we er zeker in!


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    (...)
    Die vond ik mooi verzonnen! Die houden we er zeker in!


    Thanxs (:

    DarkOne schreef:
    Iemand die een relatie met Catherine wil?

    Ik heb Cin?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb Cin?


    Wat stel je voor? (:

    DarkOne schreef:
    (...)

    Wat stel je voor? (:


    Ik heb geen flauw idee :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee :')


    Dan zal ik es kijken of ik wat kan verzinnen.

    -ten eerste moet ik bekennen dat ik iets precies weet wat pansexueel is dus als dit niet kan dan moet je het zeggen...

    Wat dacht je van dat ze in het begin elkaar niet echt mogen steeds ruzie hebben etc..
    Maar dat ze daardoor ook weer gevoelens voor elkaar beginnen te ontwikkelen ook al zouden ze miss totaal niet bij elkaar passen..
    Dit kan dan ook op twee kanten uitdraaien vooral als Layla langzaam bevriend wordt met Cate en haar helpt langzaam haar goede kanten naar boven haalt en haar van haar angsten en onzekerheden afhelpt.
    Dus of ze houden gevoelens voor elkaar en ze blijven bij elkaar/bevriend of Cate ziet in dat ze liever iemand wilt die het beste en goede in haar naar boven haalt en ze beginnen elkaar weer te haten...

    Is dat iets of nah?

    DarkOne schreef:
    -ten eerste moet ik bekennen dat ik iets precies weet wat pansexueel is dus als dit niet kan dan moet je het zeggen...

    Wat dacht je van dat ze in het begin elkaar niet echt mogen steeds ruzie hebben etc..
    Maar dat ze daardoor ook weer gevoelens voor elkaar beginnen te ontwikkelen ook al zouden ze miss totaal niet bij elkaar passen..
    Dit kan dan ook op twee kanten uitdraaien vooral als Layla langzaam bevriend wordt met Cate en haar helpt langzaam haar goede kanten naar boven haalt en haar van haar angsten en onzekerheden afhelpt.
    Dus of ze houden gevoelens voor elkaar en ze blijven bij elkaar/bevriend of Cate ziet in dat ze liever iemand wilt die het beste en goede in haar naar boven haalt en ze beginnen elkaar weer te haten...

    Is dat iets of nah?


    Dus ze mogen elkaar niet en daardoor begint er een spanning te ontstaan, en vanaf daar zien we wel hoe het loopt?
    Prima (:

    Klik


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Samanthalaze

    misschien is Feline of Jess wat voor Kay?

    Iemand iets voor Jo ;)

    (Waarschijnlijk niet echt iets positiefs)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]