• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    1. vandaag = definitief een kutdag, met een dreiging van het begin van een kutweek
    2. ik heb geen zin in koor want het is er koud en alle sopranen zingen vet vals en ik wil gewoon in bed blijven liggen
    3. het is mijn Q-jaardag en ik ben me ervan bewust dus zou ik een topic moeten aanmaken maar ik voel me op geen enkele manier geneigd om het te vieren want idk, het voelt niet echt meer als iets dat ik zou moeten vieren
    4. ik wil gewoon in bed liggen en huilen alsjeblieft
    alsjeblieft

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 18:53 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet Nederlands doen, maar wil m&o doen, maar eigenlijk ben ik te moe om überhaupt wat te doen. Dit is best wel balen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Windigo schreef:
    (...)
    Als je uit huis gaat wonen, krijg je meer stufi c:

    Ik ben al uitwonend en ik zit op de max. Met 600 in de maand red ik het nooit om op mezelf te wonen.
    Overkill schreef:
    (...)

    i know haha, maar wie na 2014 een studie is begonnen heeft er geen recht meer op en ik val in die groep.

    // ik moet stoppen met zulke onredelijke hoeveelheden kaassaus op mijn pasta gooien

    Das raar, ik heb het nog wel en ik ben dit jaar begonnen aan mijn studie.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Das raar, ik heb het nog wel en ik ben dit jaar begonnen aan mijn studie.


    Maar je zei in je andere post dat je thuis woont...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Wat? Waarom niet?


    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Das raar, ik heb het nog wel en ik ben dit jaar begonnen aan mijn studie.


    Geldt voor universiteit en hbo(?), met mbo gaat het anders geloof ik.


    i put the fun in funeral

    Windigo schreef:
    (...)

    Maar je zei in je andere post dat je thuis woont...

    Ja, ik woon thuis, maar ook weer niet omdat ik niet bij mijn ouders woon. Dus ik val onder uitwonend.
    Overkill schreef:
    (...)

    Geldt voor universiteit en hbo(?), met mbo gaat het anders geloof ik.

    Ja, dan klopt het inderdaad. HBO en Uni krijgen het niet of het is een lening, dacht ik.

    Overkill schreef:
    (...)

    i know haha, maar wie na 2014 een studie is begonnen heeft er geen recht meer op en ik val in die groep.

    // ik moet stoppen met zulke onredelijke hoeveelheden kaassaus op mijn pasta gooien


    Heu, ik ben dit jaar begonnen met mijn studie en krijg 800 per maand. Zou er even voor bellen hoor.

    // mug? ga weg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oh en 5. mijn ex heeft nu een vriend waar ze bij is ingetrokken in de flipping fillipijnen en waar ze nu vrolijk berichten over stuurt over dat ik hem waarschijnlijk zo leuk zou vinden terwijl ik hier als dikke single wurm geforceerde 'aw wat cute' berichtjes terugstuur


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Ja, dan klopt het inderdaad. HBO en Uni krijgen het niet of het is een lening, dacht ik.


    Zou je geen kamer kunnen vinden bij iemand in huis? Dan betaal je een x bedrag per maand mee aan de huur en kun je daar je eigen kamer inrichten en alles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Zou je geen kamer kunnen vinden bij iemand in huis? Dan betaal je een x bedrag per maand mee aan de huur en kun je daar je eigen kamer inrichten en alles

    Hmm, dat zou wel kunnen denk ik. Zou wel makkelijk zijn.

    Priestess schreef:
    (...)

    Heu, ik ben dit jaar begonnen met mijn studie en krijg 800 per maand. Zou er even voor bellen hoor.

    // mug? ga weg.


    yall ik studeer dit jaar niet dus ik ben niet de beste informant op dit gebied maar je krijgt (in ieder geval op wo, van hbo weet ik het niet zeker) geen stufi meer als je een nieuwe studie begint. Het enige wat je krijgt is gratis ov en, als je ouders minder dan een bepaald bedrag verdienen, een aanvullende beurs. Dus ook geen uitwonende beurs en shit. Wel kan je renteloos geld lenen hoezee (althans tot nu).


    i put the fun in funeral

    Waat, ik heb gewoon Skyrim Special Edition gratis ^^ Niiccee :3

    Overkill schreef:
    (...)

    yall ik studeer dit jaar niet dus ik ben niet de beste informant op dit gebied maar je krijgt (in ieder geval op wo, van hbo weet ik het niet zeker) geen stufi meer als je een nieuwe studie begint. Het enige wat je krijgt is gratis ov en, als je ouders minder dan een bepaald bedrag verdienen, een aanvullende beurs. Dus ook geen uitwonende beurs en shit. Wel kan je renteloos geld lenen hoezee (althans tot nu).


    Yeah, alleen als je al in het circuit zat van stufi krijg je het nog. Als je bijvoorbeeld al een studie deed op het mbo, maar gestopt bent en een nieuwe begint, krijg je het ook.


    Your make-up is terrible

    Het is geen stufi meer, het is een lening. Alles moet binnen 35 jaar na je afstudrren terugbetaald zijn. Ik was fe eerste lichting met deze regeling. Ik kan maximaal 850 per maand lenen, geloof ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voel me al alleen als ik er aan denk dat je straks weg bent :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]