• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 10:39 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Wie gaat eigenlijk beginnen met posten xD

    (mt telt niet)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 17:43 ]


    Who's to say what is ''proper''?

    Kan iemand naar Bethany toe ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Okay, bij deze zoek ik:

    • Een jongen die er niet goed tegen kan dat Ophelia grenzen opzoekt en haar daardoor regelmatig een klap verkoopt.
    • Een jongen met wie ze vaak bekvecht, vaak resulterend in angry-sex
    • Iemand bij wie ze eerder over haar gevoelens zou praten
    • Iemand die wel eens een poging doet haar enige kookkunsten te leren
    • een best friend-ish in het huis
    • Of als jullie nog iets weten :')



    Eeeeeen, ik twijfel of ik huidige fc houd of verander naar





    haaaaalp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Okay, bij deze zoek ik:

    Een jongen die er niet goed tegen kan dat Ophelia grenzen opzoekt en haar daardoor regelmatig een klap verkoopt.
    • Een jongen met wie ze vaak bekvecht, vaak resulterend in angry-sex
    • Iemand bij wie ze eerder over haar gevoelens zou praten
    • Iemand die wel eens een poging doet haar enige kookkunsten te leren
    • een best friend-ish in het huis
    • Of als jullie nog iets weten :')



    Eeeeeen, ik twijfel of ik huidige fc houd of verander naar




    haaaaalp.


    Allen is ook een grenzenopzoeker, dus dat hebben ze gemeen. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Frisk schreef:
    Bas' relatielijstje ^^

    Legenda
    voorstel
    Bevestigd
    Anna:

    Ember: Het is me opgevallen dat ze wel wat gemeenschappelijke trekjes hebben. Ze zijn beiden liever achtergrondpersonen en cynisch ingesteld. Het lijkt me wel leuk als we daar iets mee doen? Misschien dat ze een soort van stille waardering voor elkaar hebben of vanzelf door elkaar aangetrokken worden (niet meteen op passioneel vlak, maar bijvoorbeeld dat ze gemakkelijk naast elkaar gaan zitten aan de bar). Ze kunnen bijvoorbeeld elkaar 's ochtends tegenkomen en gewoon in stilte hun eigen ding verder doen, zonder een goedemorgen, gewoon omdat het zo juist voelt. Snap je wat ik hier wil schetsen? (x

    Allen: Ik weet niet meer wat we hiervoor hebben afgesproken, maar ik gok dat het toen ook niet echt positief was (x Anyways, ik wil best de relatie veranderen, maar no way in hell dat Bas Allen aardig gaat vinden. Allen is alles waar Bas zich aan irriteert en het zou me niet verbazen dat ze ooit al eens in een vechtpartij terecht zijn gekomen, misschien zelfs meerdere. Misschien dat ze zoiets hebben dat ze de hele sfeer in een kamer kunnen doen omslaan, gewoon door allebei tegelijk aanwezig te zijn?

    Lexa: I remember her. Maar ik weet niet meer precies wat er tussen hen speelde. Lexa vond hem niet echt fantastisch (dat was wel duidelijk) maar ik weet niet of er een reden was. Dus ik weet ook niet hoe we het anders zouden kunnen aanpakken. Ze lijkt eerder iemand die Bas zou observeren, dan dat hij echt veel één-op-één contact met haar zou hebben. Al kan alles natuurlijk ^^

    Adriana: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Bethany: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën? (Als je nog een jongen zoekt van in je geschiedenis, wil ik hem best aanieden ^^)

    Jazmin: Well, hello there... Oké, andere relaties dus (x Mhm, ze is wat extraverter dan Bas, maar niet op een vervelende manier (voor hem). Ik denk dat hij wel graag naar haar zou luisteren.

    Ezra: Oh oh oh, op het eerste moment had ik niets, maar nu heb ik een random idee, so hear me out: Wat als... de lucht groen was en de bomen blauw. Focus Liesje, focus. Wat als Ezra en Bas naar dezelfde (lagere of middelbare, maakt niet uit) school gingen. Ze kenden elkaar niet, misschien via reputatie (Bas was een vechtend buitenbeentje), aangezien er ook wel drie jaar tussen hen in zit, maar op een dag krijgt Ezra het op zijn kop omwille van zijn huidskleur en Bas loopt toevallig langs. De racistische klootzakken zien hem, maken een verkeerde opmerking en karma doet zijn werk. Hierdoor heeft Bas onbedoeld Ezra verdedigd en dan jaren later komen ze elkaar weer tegen etc... Als dit idee je aanstaat, kunnen we er wat verder op gaan? Idk, ik denk dat ze door een gezamenlijk stukje geschiedenis wel een soort vriendschap zou kunnen opbouwen. Het lijkt me leuk dat Ezra nooit boos wordt en Bas altijd, en dat we daar iets mee doen?

    Ophelia: Ik denk dat we hier veel richtingen mee kunnen uitgaan, maar ik heb niet meteen een idee dat eruit springt. Jij misschien?

    Billy: Wel, ik denk dat ze het nog steeds niet met elkaar kunnen vinden en geregeld in elkaars haren zitten (x

    Roxanne: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Vajen: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Amorella: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Shawn: Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Alex Ik heb niet meteen ideeën. Het lijkt me niet dat ze speciaal meer of minder met elkaar omgaan. Heb jij ideeën?

    Raphael Mhm, ze zijn allebei opvliegend, misschien kunnen we daar iets mee? Of misschien hebben ze elkaar al eens eerder ontmoet? Rave's ouders waren criminelen, dus misschien hebben ze hem ooit eens meegenomen naar een ondergrondse wedstrijd van Bas? Of hij is zelf gekomen?


    Amorella is verandert in Chey ":P

    Zusak schreef:
    Okay, bij deze zoek ik:

    • Een jongen die er niet goed tegen kan dat Ophelia grenzen opzoekt en haar daardoor regelmatig een klap verkoopt.
    • Een jongen met wie ze vaak bekvecht, vaak resulterend in angry-sex
    • Iemand bij wie ze eerder over haar gevoelens zou praten
    • Iemand die wel eens een poging doet haar enige kookkunsten te leren
    • een best friend-ish in het huis
    • Of als jullie nog iets weten :')



    Eeeeeen, ik twijfel of ik huidige fc houd of verander naar




    haaaaalp.


    Ik heb Bas voor de eerste drie, hoewel hij bij de tweede meer iemand is die sneller zou slaan dan praten (but he, I love exceptions ^^)


    Mhm?

    Effe hoor, is de nachtclub die bar met de pooltafel of...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Effe hoor, is de nachtclub die bar met de pooltafel of...


    Ja, daar zijn we dus nu eigenlijk.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik heb Bas voor de eerste drie, hoewel hij bij de tweede meer iemand is die sneller zou slaan dan praten (but he, I love exceptions ^^)


    Het tweede dan c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    pappilon schreef:
    (...)

    Ja, daar zijn we dus nu eigenlijk.

    Top, want in de beginpost onder The house, staat namelijk alleen bar en geen nachtclub


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Top, want in de beginpost onder The house, staat namelijk alleen bar en geen nachtclub


    het is dus vanaf nu het zelfde xd

    Zusak schreef:
    Okay, bij deze zoek ik:

    • Een jongen die er niet goed tegen kan dat Ophelia grenzen opzoekt en haar daardoor regelmatig een klap verkoopt.
    • Een jongen met wie ze vaak bekvecht, vaak resulterend in angry-sex
    • Iemand bij wie ze eerder over haar gevoelens zou praten
    • Iemand die wel eens een poging doet haar enige kookkunsten te leren
    • een best friend-ish in het huis
    • Of als jullie nog iets weten :')



    Eeeeeen, ik twijfel of ik huidige fc houd of verander naar




    haaaaalp.


    1) Is Chey of Shawn iets voor haar?
    2) Ik vind die je nu hebt ook mooi, ik snap waarom je twijfelt xD

    IS HET AL BEGONNEN HALLELUJAH I MISSED IT


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand voor Rave in het speeltopic?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AdamSandler schreef:
    IS HET AL BEGONNEN HALLELUJAH I MISSED IT


    Haha, je hebt niet veel gemist hoor ^^.