• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 10:39 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Windigo schreef:
    Iemand voor Rave in het speeltopic?


    Pappilon heeft Shawn op je afgestuurd


    Who's to say what is ''proper''?

    Vincentia schreef:
    (...)

    Pappilon heeft Shawn op je afgestuurd

    Owh, missed it, thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb gepost met Billy maar iedereen mag zich gewoon ff met hem komen mengen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zusak schreef:
    Okay, bij deze zoek ik:

    • Een jongen die er niet goed tegen kan dat Ophelia grenzen opzoekt en haar daardoor regelmatig een klap verkoopt.
    • Een jongen met wie ze vaak bekvecht, vaak resulterend in angry-sex
    • Iemand bij wie ze eerder over haar gevoelens zou praten
    • Iemand die wel eens een poging doet haar enige kookkunsten te leren
    • een best friend-ish in het huis
    • Of als jullie nog iets weten :')



    Eeeeeen, ik twijfel of ik huidige fc houd of verander naar




    haaaaalp.


    Misschien is Roxy iets?

    Kan iemand naar Roxy of Alex (of allebei) toe?

    GinnyWeasley8 schreef:
    Kan iemand naar Roxy of Alex (of allebei) toe?


    Je kan ze naar Adriana sturen (;

    Ik doe wel alleen Roxy dan verzin ik daarna iets voor Alex

    Sunrises, je hebt Chery in je rol gezet, maar het is Chey :P

    Ok, ik herinner me dat dit ook een ding was in het vorige topic; maar moeten de meisjes niet veel banger zijn? Ze zijn ontvoerd en aangezien de meeste jongens geen lieverdjes zijn, worden ze denk ik wel echt mishandeld enzo. Dat doet iets psychologisch met je.
    Niet dat ze af en toe niet eens wat rebellie kunnen tonen, maar als ik in hun plaats was, zou ik mezelf wat koest houden.

    Dit is geen aanval op niemand specifiek, gewoon een algemene opmerking. (:


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ok, ik herinner me dat dit ook een ding was in het vorige topic; maar moeten de meisjes niet veel banger zijn? Ze zijn ontvoerd en aangezien de meeste jongens geen lieverdjes zijn, worden ze denk ik wel echt mishandeld enzo. Dat doet iets psychologisch met je.
    Niet dat ze af en toe niet eens wat rebellie kunnen tonen, maar als ik in hun plaats was, zou ik mezelf wat koest houden.

    Dit is geen aanval op niemand specifiek, gewoon een algemene opmerking. (:

    Of ze hebben allemaal Stockholm Syndrome :'D *sarcasm*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand voor Ophelia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zoek voor Lexa nog een ontvoerd meisje met wie ze absoluut niet door een deur kan omdat dit meisje Lexa bijvoorbeeld een irritant karakter vindt hebben? Wie?


    That is a perfect copy of reality.

    Is er iemand waar ik Bas naartoe kan sturen?


    Mhm?

    ^ ik heb Ophelia?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    ^ ik heb Ophelia?


    Yush, waar staat ze precies? Want ik kan eventjes niet helemaal volgen wie met wie bezig is (':


    Mhm?