• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het meest grappige was dat mijn kat op de trap zat waar hij normaal gesproken nooit zit.:') ik ben net zo social awkward als mijn kat:')


    HAHAHAHAHAHAHAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meh ik wil slapen en niet op staan...

    Komop jo. Met je kont uit bed gaan en douchen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik krijg echt ernstige moordneigingen hiervan.


    Happy Birthday my Potter!

    Moe.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg deze droom... dit zou een geweldig verhaal kunnen worden

    Hopelijk gaan we vandaag wél houtbranden. Niet dat boodschappen doen weeeeer de planning in de war schopt. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het meest grappige was dat mijn kat op de trap zat waar hij normaal gesproken nooit zit.:') ik ben net zo social awkward als mijn kat:')


    Hahahaha dat is echt golden. :'D


    The truth is out there.

    Uh, nee. :/


    Deep inside, I've never felt alive

    So so done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaahah, wie gaan hier falen? Wij!
    We hebben nooit geoefend, en je hebt de aanpassingen die ik gemaakt heb nooit opgemerkt. Ik ga het gewoon zingen, en als jij het verpest, jammer dan. Besteed er maar eens aandacht aan, lamzak. Ik heb hier zoveel meer moeite in gestoken dan jij, en ik heb van iets waar zelfs een professional niets van zou kunnen maken nog best een aardige bladmuziek aan elkaar geknoopt. No Way dat ik je hiermee ga laten wegkomen.

    Waarschijnlijk toch wel omdat ik om een of andere reden steeds weer over me heen laat lopen, maar ik ga het in ieder geval proberen. Echt, klootzak, niet vandaag. Ik wil hier een goed cijfer voor, end at jij blij bent met een 5,5 wil nog niet zeggen dat dat ook ons streefcijfer is. Rot toch op.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het eigenlijk best grappig dat ik op Pottermore een buigzame toverstok heb, want mezelf kennende zou dat inderdaad nodig zijn, anders had ik hem al twintig keer gebroken tegen dat het eerste jaar voorbij was.


    What would Emma do?

    Volgens mij is dit doosje te dun, meh. :c Dan maar netjes schilderen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    waarom dacht ik dat dit geen ramp ging worden zoals altijd, waarom ya Allah.


    Heaven is a place that we all have

    Als je gaat kutten met je mobiel in de les, moet je niet gaan huilen en boos worden als je mobiel afgepakt wordt door de gastleraar.

    Too many feelings....


    — Inner peace, it's hard to find. —