• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    *evil Walter laugh* Hèèèhèhèhè
    I'm so mean mwhihihi


    mweh me no likey


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb gesolliciteerd op dit bijles-bijbaan ding en het tekstje maakte me zo enthousiast dat ik bijna begin te overwegen of ik misschien lerares moet worden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wanneer de buurjongen iets aan het koken is wat zo ranzig ruikt dat ik mijn eigen dinner ga uitstellen omdat ik die geur niet in mijn neus wil hebben als ik zelf eet :W


    Caution first, always.

    ...je weet dat ik bijna vijf uur onderweg ben geweest door een hand op het spoor en shit en toch doe je niet eens de moeite om te koken? Ik moet allemaal dingen voorbereiden voor morgen en jij zit op die dikke reet van je tv te kijken. Geen zorgen, ik ben niet zo'n zeug als jij en vind het prima om zonder eten naar bed te gaan. Go fuck yourself with a cactus and go to hell. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan niet wachten om mijn zachte pyjama aan te trekken!

    //Als die kriebelhoest nu ook even weggaat kan ik die verkoudheid eindelijk achter me laten...
    (En dan kan ik weer normaal slapen)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    IK GA EEN KERSTTRUI KOPEN
    Zo'n gruwelijk lelijke, cliché gebreide trui
    Dus
    Cookiemonster of bambi? :Y)

    ^ Both. Definitely both.

    STRESSFREE BABY
    should've done this way earlier.


    Mhm?

    Pepper_Potts schreef:
    IK GA EEN KERSTTRUI KOPEN
    Zo'n gruwelijk lelijke, cliché gebreide trui
    Dus
    Cookiemonster of bambi? :Y)


    BEIDE.
    Maar als je moet kiezen, BAMBI.

    // Nou. Jij hebt duidelijk dus ook geen zelfinzicht.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Pepper_Potts schreef:
    IK GA EEN KERSTTRUI KOPEN
    Zo'n gruwelijk lelijke, cliché gebreide trui
    Dus
    Cookiemonster of bambi? :Y)


    Bambi for sure. _O_


    OTOFT: meh. Nu heb ik zin in mijn verjaardag. Maar ik heb nog meer zin in kerst. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zien jullie ook allemaal de nieuwe knopjes bij de hoofdstukken van verhalen? (Op de mobiele versie)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben benieuwd of stories nu ook meer kudo's gaan krijgen. De max wat ik de afgelopen tijd heb gezien is 11.

    HAHAHAHAHAHAHA
    nee


    Deep inside, I've never felt alive

    Scribe schreef:
    Zien jullie ook allemaal de nieuwe knopjes bij de hoofdstukken van verhalen? (Op de mobiele versie)


    Ik hier wel op de laptop!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    "Die koffer is groot genoeg om een lijk in te vervoeren" is totaal geen verdachte zin om tegen te komen in en wetenschappelijk artikel. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Damn onze eerste helemaal zelfgemaakte andijvie-ovenschotel was heerlijk (en helemaal op). *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.