• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OH MY MERLIN mijn inhaal tentamen is ipv morgen ochtend heeeeeel vroeg maandag ochtend op een normale tijd. Feestje *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb (waarschijnlijk) een PLAN

    Stel je dat eens voor, Inge met een PLAN

    Wat op zich niet zo schokkend is want ik ben nog best wel een planmens maar dit is een TOEKOMSTPLAN

    Omg (!!!)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah yes, lekker mijn elektrotechniek proefwerk verneuken dalijk. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    Ik heb (waarschijnlijk) een PLAN

    Stel je dat eens voor, Inge met een PLAN

    Wat op zich niet zo schokkend is want ik ben nog best wel een planmens maar dit is een TOEKOMSTPLAN

    Omg (!!!)



    yaaay you


    i put the fun in funeral

    omg omg omg omg ik heb een plek gevonden waar ik mag gaan proeflopen om te gaan werken


    dit geeft me hoop en hoop doet leven aye


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb vandaag de slaapkamer van mijn stagebegeleider gevuld met 300 ballonnen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Serieus stop met roddelen. Wat zijn dit nu weer voor kut opmerkingen. Die jongen is te ziek om het musical jaar af te maken en dan gaan jullie zo over hem praten. WTF is er mis met jullie?


    Happy Birthday my Potter!

    OH MIJN GOD BEST DECISION EVER!


    What would Emma do?

    Dit is zoooo gaaf! :9~ En helemaal niet duur ook! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verzin je eigen antwoorden alsjeblieft.

    Mijn super emo profielfoto tho. ik ben niet 16, i swear.


    Caution first, always.

    yeah ik ben het vierde wiel aan de driewieler :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    Dit is zoooo gaaf! :9~ En helemaal niet duur ook! _O_


    I am in love. Ik geef te veel geld uit.


    What would Emma do?

    Bioshock schreef:
    Mijn super emo profielfoto tho. ik ben niet 16, i swear.

    sexy tho

    Niet huilen. Niet huilen. Je hebt het helemaal verpest, maar waag het niet te huilen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.