• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mensen die alleen maar kunnen zeiken.

    ooooooh ik snap al waarom ik zoveel honger heb


    ik heb vandaag alleen nog maar ontbeten
    qing dude hoe kan je vergeten te eten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krolock schreef:
    (...)
    sexy tho

    :33


    Ik moet oefenen voor mijn examen, maar ik heb alleen zin om Skyrim te spelen. I suck. c:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 15:58 ]


    Caution first, always.

    omg ik ben zooooo awkward


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Hahaha, jongen gaat huilen om een bus die niet op de halte stopte. Logisch als je zag hoe super volgepropt de bus was. 3 haltes er voor zat ie al helemaal vol.

    Ooohja, vandaag geen tijd voor studeren, want die route moet af, yippie.
    Nu wordt mijn creativiteit op de proef gesteld, met het verzinnen van heel veel kantoor/bedrijf gerelateerde artikelen...


    Stenenlikker

    Mijn oma's geheugen gaat zo gauw achteruit... ik hoop echt dat ze niet het punt gaat bereiken waarop ze ons niet meer herkent

    Arghhhhhh, I'm going insane.


    kindness is never a burden.

    oh my freaking god

    Mijn opa heeft gewoon hoi gezegd net.

    Sidekicks schreef:
    oh my freaking god




    0.0 (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Sidekicks schreef:
    oh my freaking god


    Vet!

    Is het normaal dat het voelt alsof ik sterf.

    Ik zou normaal hier een fancy lettertype van maken maar mijn hoofd zegt nee.

    Spelling wta is dat.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Iets dat wel goed gaat yay.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké dat is duidelijk.


    Happy Birthday my Potter!