• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Just saying dat ik de eerste was die de kudo knop zag en het op het forum postte :P

    Ik heb dit topic geprobeerd niet te gebruiken maar nu moet ik toch echt iets kwijt!

    Jezus jongens!! Proberen jullie me dood te krijgen ofzo? Ik krijg constant pb's! En ik probeer al de hele tijd een rol af te maken! En ik hoef nog maar een paar dingen! Maar als dit zo door gaat ben ik volgende week nog niet klaar!

    (Dit is niet gericht op een bepaalde user).

    I'm so fucked. Ik bedoel, ik snap de opdracht. Maar ik snap de tekst niet in relatie tot de opdracht. Ik snap het niet. Echt niet niet niet niet niet niet. En de aha-erlebnis blijft uit. Week één van het nieuwe blok en ik ga al een nacht door moeten werken. Niet eens omdat ik te laat begonnen ben, want ik ben begonnen vanaf het punt dat dat kon. Maar gewoon, nja, omdat ik bij god niet weet wat ik moet typen. En dan ben ik morgen waarschijnlijk totally broken en klaar met dit blok, om dan tot de conclusie te komen dat dit pas nacht één van de waarschijnlijk andere twaalf helse nachten gaan zijn. En oh, fun thing: dit werd een opstapje genoemd. Eerder de highway to hell.

    Was ik maar een pinda.


    She's imperfect but she tries

    Zahkriisos schreef:
    Just saying dat ik de eerste was die de kudo knop zag en het op het forum postte :P


    Wauw. Applaus. Je bent geweldig. (cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Wauw. Applaus. Je bent geweldig. (cat)

    Don't be mad

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 20:16 ]

    Zal ik het heel gay maken of niet?


    Your make-up is terrible

    Yes, Easy company op Discovery HD. Ik word het nooit zal om naar hen te kijken.


    Your make-up is terrible

    Omgomgomg I think I got it. Als ik dit binnen een uurtje af kan typen dan kan ik me daarna over de tweede opdracht buigen en dan misschien heel misschien hoeft het niet later dan one-ish te worden.


    She's imperfect but she tries

    Thunderfvck schreef:
    Zal ik het heel gay maken of niet?


    Doe, doe, doe. Geen idee wat, maar doe!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Doe, doe, doe. Geen idee wat, maar doe!


    Hahaha, okay. 8D


    Your make-up is terrible

    Dit is waar ik het voor doe. Maar oprecht, het heeft dus al zijn uitwerking. Ook op mij :Y)
    Moet ze binnenkort maar gewoon zelf gaan schrijven, ik denk dat ik het dan nóg leuker ga vinden om ze te versturen. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, dus dit is gewoon ijs met pindakaas erin?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Oké, dus dit is gewoon ijs met pindakaas erin?

    B&J's?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    B&J's?


    Yep. Ik mis de chocola erin, haha.


    Your make-up is terrible

    Waarom dacht ik dat een flesje met een open dop op bed neerzetten een goed idee was. Nu is mijn bed en mijn been nat. Yikes.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 21:28 ]


    That is a perfect copy of reality.