• Om 19:00 uur zat ik namelijk in de stoel om een tatoeage te laten zetten op mijn arm!
    Als naar heb ik het zeker niet ervaren, maar het was ook niet het leukste, natuurlijk, haha! De tattoo is geplaatst op een plek waar ik al vrij snel zeer zeker over was en dit is de buitenkant van mijn arm. Toen ze begon dacht ik van; 'Het valt wel mee', maar op een gegeven moment kwam ze op de plek onder het botje bij je pols en toen zei ik letterlijk; 'Joh, het lijkt wel of je in mijn bot aan het boren bent.' Fact is dat ze er ruim een centimeter onder zat, haha! Maar voor de rest viel het reuze, maar dan ook reuze mee. De vrouw die de tattoo zette is ook erg vriendelijk en ik ga zeker nog eens terug voor mijn andere idee c: Ik heb er zo'n 20 minuutjes voor gezeten.
    De tekst die ik op deze plek heb laten zetten komt uit de serie The 100 en de vertaling is 'get knocked down, get back up'. Ik zie jullie nieuwsgierige koppies nu wel voor mij, dus zal ik het maar even laten zien?


    Allereerst het voorbeeld:


    En dan nu *tromgeroffel*




    Ik ben echt súper blij met het resultaat en had nooit verwacht dat het zo mooi zou worden, mijn god :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Yup. Ik vond 't meer een licht schaafplek/brandwond gevoel en het jeukte x)


    Ja schaafplek! Dat!
    Ik zei ook op een gegeven moment dat het leek of het een beetje aan het branden was, toen legde ze uit dat dat kwam omdat ze de hele tijd heen en weer gaat ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mentys schreef:
    Wauw! Hij is echt super geworden!


    Ja hé! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ja schaafplek! Dat!
    Ik zei ook op een gegeven moment dat het leek of het een beetje aan het branden was, toen legde ze uit dat dat kwam omdat ze de hele tijd heen en weer gaat ^^


    Bij mij moest er ook een stuk ingekleurd worden. Strakke lijnen vind ik niet erg, maar bij dat inkleuren zat ik wel een beetje te cringen x)


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Bij mij moest er ook een stuk ingekleurd worden. Strakke lijnen vind ik niet erg, maar bij dat inkleuren zat ik wel een beetje te cringen x)

    Gaat wat worden voor mijn vader morgen, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Gaat wat worden voor mijn vader morgen, hehe.


    Oeps :/

    Wat gaat hij laten zetten dan?


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Oeps :/

    Wat gaat hij laten zetten dan?


    Twee banden om zijn bovenarm, met de tekst; Proud of what I am er in ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Twee banden om zijn bovenarm, met de tekst; Proud of what I am er in ^^


    Nice! Klinkt wel pijnlijk. Vooral als 't brede banden worden :/


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Nice! Klinkt wel pijnlijk. Vooral als 't brede banden worden :/

    Denk 2 centimeter, hehe. Maar hij wil het zelf hé :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Denk 2 centimeter, hehe. Maar hij wil het zelf hé :p


    Ach ja, dat is ook zo ^^

    Ik ben nog steeds bezig met een ontwerp, maar ik heb nu een idee dat me heel leuk lijkt ;3


    26 - 02 - '16

    Oh wow, hij is echt heel mooi geworden!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Oh wow, hij is echt heel mooi geworden!


    Die dame is ook echt heel lief en ze praat de oren van je kop, hihi!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw! Ik ben echt helemaal niet zo van de tatoeages maar die van jou vind ik echt heel tof. Het is heel subtiel en ook op een super mooie plek. Goals! (:


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Wauw! Ik ben echt helemaal niet zo van de tatoeages maar die van jou vind ik echt heel tof. Het is heel subtiel en ook op een super mooie plek. Goals! (:

    Stiekem voel ik mij best vereerd hierdoor, hihi c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super mooi is 'ie geworden. Zag je ook al een paar keer langskomen op facebook!
    Maar damn, twintig minuutjes. Zat ik lekker drie uur in die stoel. Wel lekker dat het zo snel ging natuurlijk. :Y)
    Hij ziet er goed uit, echt leuk!


    Danmarks Dynamite.

    Windigo schreef:
    (...)

    Die dame is ook echt heel lief en ze praat de oren van je kop, hihi!


    Waar was je?


    Your make-up is terrible