• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Bij mij past dat volgens mij echt niet :X en idk ik vind vingers eigenlijk al wel zat.

    Ik had in het begin ook heel erg het idee dat het vies was en hoe het er dan uitziet enzo, maar dat heb ik inmiddels wel losgelaten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Bij anaal is het vooral dat je de tijd moet nemen, genoeg voorspel en de juiste positie aanneemt. verder is het best plezierig 🙊

    WenseKronik schreef:
    Bij anaal is het vooral dat je de tijd moet nemen, genoeg voorspel en de juiste positie aanneemt. verder is het best plezierig 🙊

    Hmm, dat zal inderdaad handig zijn voor een eventuele volgende keer. Wat zijn eigenlijk goede standjes daarvoor?

    Caracal schreef:
    (...)

    En ja, het zou fijner zijn met iemand met een kleiner geslachtsdeel. (baby) Mijn fwb's ding is best dik. En dan geen glijmiddel of voorbereiding met vingers.. Logisch dat het zo zeer deed. Ik denk dat ik het nog wel een keer wil overdoen, maar dan wel met goede voorbereiding en glijmiddel. (A)


    Goede voorbereiding is wel een must, altijd tbh. Naja of liters glijmiddel maar dan kan het zo numb worden dat je niet doorhebt dat je iets beschadigt dus wel uitkijken lmao..

    ^ En doggy is altijd goed, haha.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 15:07 ]


    We're all mad here.

    Hoeveel mensen hebben jullie eigenlijk seks mee gehad? (In totaal maar ook hoe veel tegelijk?). Ben daar altijd zo benieuwd naar.


    The truth is out there.

    Gianna schreef:
    Hoeveel mensen hebben jullie eigenlijk seks mee gehad? (In totaal maar ook hoe veel tegelijk?). Ben daar altijd zo benieuwd naar.


    Only one & proud! (:
    No offense ten opzichte van mensen met meerdere seksuele partners, I don't care lol.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Gianna schreef:
    Hoeveel mensen hebben jullie eigenlijk seks mee gehad? (In totaal maar ook hoe veel tegelijk?). Ben daar altijd zo benieuwd naar.


    8 in totaal en ik ben er niet blij mee.


    26 - 02 - '16

    Gianna schreef:
    Hoeveel mensen hebben jullie eigenlijk seks mee gehad? (In totaal maar ook hoe veel tegelijk?). Ben daar altijd zo benieuwd naar.


    Belachelijk veel eigenlijk. I stopped counting after a while. Dat is totaal niet om op te scheppen, omdat mensen gelijk denken dat je een slet bent, maar ik ben een erg seksueel persoon. Ik vind het persoonlijk gewoon tof om verschillende 'soorten', rassen en stijlen uit te proberen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @Benevolence: juist fijn toch. Als jij je er goed bij voelt is het mooi.

    @Tulip: Ja dat is wel lastig. Ik met 6 maar ben ook niet blij met alle (foute keuze). Dat heb ik bij 2.

    @Kaiju: Hahaha nice! Als dat goed voelt toch. Ik vind experimenteren ook wel fijn. (:


    The truth is out there.

    Benevolence schreef:
    (...)

    Only one & proud! (:
    No offense ten opzichte van mensen met meerdere seksuele partners, I don't care lol.


    Ik hoop echt dat ik met hem ga trouwen want dan heb ik alleen seks gehad met hem en dat vind ik romantisch of zo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb met drie mannen seks gehad, en altijd maar met één tegelijk, haha. Eén was mijn klasgenoot en absoluut niet mijn bf, dus elkaar zien in de klas was daarna behoorlijk awkward. De tweede werd mijn bf, maar hij was een lompe eikel, en die relatie heeft ook maar een paar weken geduurd. De derde is mijn huidige bf met wie ik al bijna zeven maanden samen ben en we hebben het echt heerlijk met zijn tweeën. Hij is ook de eerste die van mijn een bj heeft gekregen en die mij heeft gebeft.

    Anaal lijkt me superheftig. Ik vind vaginaal soms al pijnlijk genoeg, als het de derde keer in drie dagen is.


    oi, suzy

    Twee nog maar, en dat wil ik graag met nog twee of drie verhogen. Of mijn eerstvolgende toekomstige partner moet net zo goed in bed zijn als mijn fwb.

    Ik tel de keren met meisjes niet mee, omdat ik toen veel te jong was en nog geen idee had wat ik aan het doen was. (Y)

    @Olsson, dat is ook heftig. Vooral zonder voorbereiding en als de man wat dikker geschapen is. Mocht je het ooooit willen zou ik eerst met toys oefenen. Buttplugs ofzo. Al doet dat ook nog best zeer in het begin.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 14:49 ]

    Maar eentje. Ik vind het raar om mezelf geen maagd meer te noemen, ook al vind ik de twee keer seks die ik met hem (mijn ex) heb gehad totaal niet noemenswaardig. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Euhm 12 man en 2 vrouw... En dan ik telde vrouw niet echt mee als ontmaagden. Maar de jongens zijn vanaf mijn 19e.. En dan elf daarvan dan in een euhm halfjaartje.. Daarna kreeg ik mijn vriend.

    Ik moest gewoon wat inhalen zoals een vriendin dat zei :p

    Kaiju schreef:
    (...)

    Belachelijk veel eigenlijk. I stopped counting after a while. Dat is totaal niet om op te scheppen, omdat mensen gelijk denken dat je een slet bent, maar ik ben een erg seksueel persoon. Ik vind het persoonlijk gewoon tof om verschillende 'soorten', rassen en stijlen uit te proberen. :Y)

    Dit, plus ik heb echt een "rondslet" periode van een paar jaar gehad. En ik heb er geen spijt van.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We're all mad here.