• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Perffect schreef:
    Hebben jullie wel eens gefaket?


    Nee, nog nooit. Als hij het niet goed doet, mag hij dat gerust weten hoor haha.


    The soul needs autumn.

    Mijn vriend heeft het direct door als ik fake. Hij weet dan meteen of ik wel of niet klaarkom - als ik klaarkom kan je een brandende flat blussen. Dus nee, faken heeft bij mij weinig zin.

    Mijn vriend vindt het sexy als ik mijn benen om zijn middel heen sla in standje missionaris. :')


    oi, suzy

    Wat is jullie (of je vriend/vriendin's) raarste fetisj?

    Ik heb nog nooit een orgasme gehad lalalalalla.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn vriend was ontzettend preuts toen hij me leerde kennen. Nu niet meer. Ik heb het er allemaal uit geneukt. :')


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    M'n vriend is vorige week naar de Christine le Duc gegaan. Ik weet niet of ik het aan zou durven om op internet iets te bestellen.

    Ik durf juist niet naar een winkel, hahaha XD


    Warning, TMI hieronder.

    Ik heb nooit gefaket, ik weet ook eigenlijk niet hoe je dat doet. Gewoon overmatig kreunen ofzo? Dat doe ik al als mijn fwb mijn hersenen eruit neukt. Ik kan me op zo'n moment geen controle meer over mezelf. Ik kom vaak nooit klaar van seks met mijn fwb omdat hij het best hard doet en mijn clit dan ongevoelig wordt door de vele aanrakingen. Maar zelfs dan fake ik niet omdat ik niet weet hoe het moet.

    Dougal schreef:
    Ik heb nog nooit een orgasme gehad lalalalalla.

    Ben je nooit benieuwd hoe het is? En niet de neiging te experimenteren?

    Ik was er echt vroeg bij met orgasmes. Ik was 8 en had geen idee wat ik aan het doen was. Lol. Pas toen ik 12 was kwam ik er achter. XD

    ~~~

    Hebben anderen ook dat ze bang zijn een relatie te hebben met iemand die misschien niet goed is in seks (nadat je weet hoe goed seks kan zijn met de juiste persoon)?
    Zo was de seks met mijn ex slecht en altijd hetzelfde, maar met mijn fwb ging er werkelijk een hele wereld voor me open. Nu ben ik dus bang dat het met een volgende persoon waar ik iets serieus mee wil ook saai is/wordt en dat het niet fijn is. Maar ik wil ook niet té snel seks hebben in de relatie.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:39 ]

    Ik vind het prachtig als mannen zo'n zacht streepje buikhaar hebben bij de navel. And I love suits.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Ben je nooit benieuwd hoe het is? En niet de neiging te experimenteren?

    Ik was er echt vroeg bij met orgasmes. Ik was 8 en had geen idee wat ik aan het doen was. Lol. Pas toen ik 12 was kwam ik er achter. XD

    ~~~

    Hebben anderen ook dat ze bang zijn een relatie te hebben met iemand die misschien niet goed is in seks (nadat je weet hoe goed seks kan zijn met de juiste persoon)?
    Zo was de seks met mijn ex slecht en altijd hetzelfde, maar met mijn fwb ging er werkelijk een hele wereld voor me open. Nu ben ik dus bang dat het met een volgende persoon waar ik iets serieus mee wil ook saai is/wordt en dat het niet fijn is. Maar ik wil ook niet té snel seks hebben in de relatie.


    Lol. :'D
    Ja, ik ben er wel nieuwsgierig naar en ik heb al wat dingetjes geprobeerd, maar I guess I don't need it, of zo. Ik ben veel en veel te ongeduldig voor dat soort dingen HAHA. En ik vind het al snel vies, idk.

    Seks met mijn ex (dat rijmt) was... nogal een verschrikking. Alles is beter. :'D

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:41 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Salaryman schreef:
    Ik vind het prachtig als mannen zo'n zacht streepje buikhaar hebben bij de navel.

    DAT HEEFT MIJN VRIEND NNNGHHHHH
    Klein nadeel: er gaat altijd een shitload sperma in zitten als ik hem heb klaargepijpt.

    Ik ben niet van plan om nog ooit bij mijn huidige vriend weg te gaan, dus ik hoop niet dat ik ooit met andermans bedkunsten te maken ga krijgen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:52 ]


    oi, suzy

    Salaryman schreef:
    Ik vind het prachtig als mannen zo'n zacht streepje buikhaar hebben bij de navel. And I love suits.

    I agree over dat streepje (: Beetje borsthaar is ook zeker niet verkeerd. Van mij hoeft een man echt geen strak en getraind lichaam te hebben, een beetje vet is ook goed ^^

    Dougal schreef:
    (...)

    Lol. :'D
    Ja, ik ben er wel nieuwsgierig naar en ik heb al wat dingetjes geprobeerd, maar I guess I don't need it, of zo. Ik ben veel en veel te ongeduldig voor dat soort dingen HAHA. En ik vind het al snel vies, idk.

    Seks met mijn ex (dat rijmt) was... nogal een verschrikking. Alles is beter. :'D

    En als je 'hulpmiddelen' gebruikt? Douchekop/waterstralen maybe (niet er vol op, dat kan vervelend zijn en zachtere stralen). Een mini vibrator ofzo, of de oral-b pulsar tandenborstel (al is die best heftig), fruit, deoflesjes (kleintjes ofcourse), eh, wat kan je nog meer gebruiken... keukengerei wat niet scherp is..

    Hoe ik iemand met een GITD condoom voor me zie:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 22:45 ]

    Feliscatus schreef:
    Ik zou best graag willen weten wat jullie vriend (of vriendin) ervan vind als je je nagels in zijn (of haar) rug zet. Mijn vriend vind het echt geweldig als ik dat doe, maar ik lees heel vaak dat heel veel mannen dat juist niet fijn vinden.

    Ik doe dat eigenlijk best vaak en hij vindt het helemaal niet erg.

    En faken doe ik niet aan. Zou ook bij god niet weten hoe ik dat zou doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Perffect schreef:
    Hebben jullie wel eens gefaket?

    Nah. Ik ben ook nog nooit echt klaargekomen want dit is like mijn eerste relatie met iemand waarmee ik effectief seks heb. In begin vroeg hij het ook altijd en ik heb hem toen ook gezegd dat het ok was als het niet zo was, zolang het maar goed voelt denk ik zo ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Feliscatus schreef:
    Ik zou best graag willen weten wat jullie vriend (of vriendin) ervan vind als je je nagels in zijn (of haar) rug zet. Mijn vriend vind het echt geweldig als ik dat doe, maar ik lees heel vaak dat heel veel mannen dat juist niet fijn vinden.

    Ik denk wel dat ik zou doen, mocht ik nagels hebben, maar ik ben een nagelbijter, dus ik kan het gewoon niet doen :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SashaGrey schreef:
    (...)
    En als je 'hulpmiddelen' gebruikt? Douchekop/waterstralen maybe (niet er vol op, dat kan vervelend zijn en zachtere stralen). Een mini vibrator ofzo, of de oral-b pulsar tandenborstel (al is die best heftig), fruit, deoflesjes (kleintjes ofcourse), eh, wat kan je nog meer gebruiken... keukengerei wat niet scherp is..


    Tried it, werkt gewoon niet hahaha. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit heeft niks met seks te maken, maar ik moet het toch ergens delen. :')

    Ik ben zonet mee uitgevraagd door een jongen die ik exact één keer gesproken heb (dinsdag na ons examen) en die ik daarvoor nog nooit gezien had. Dit is mij dus nog nooit overkomen, enkel nu, nu ik een relatie heb. Lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.