• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow shit. Die kerel. Man man man
    verdient een trap in z'n ballen


    Chemische castratie :Y)


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Chemische castratie :Y)


    Hahaha! Perfect(doeg)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Vanmiddag zie ik mijn vriend weer whieeehh *wbw*
    Ik weet wel wat we als eerste gaan doen.

    Masturberen jullie wel eens?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 11:02 ]


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Vanmiddag zie ik mijn vriend weer whieeehh *wbw*
    Ik weet wel wat we als eerste gaan doen.

    Masturberen jullie wel eens?


    Haha! Veel plezier hehehe.

    Ja soms. Maar niet vaak en het is ook niet echt een routine als in "zo vaak per...". Hangt heel erg van mijn emotionele gesteldheid af en hoe vaak ik mijn vriend zie ofc.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    ^ De laatste tijd niet zo vaak meer. Maar toen ik nog met mijn ex was meerdere keren per week. :3 Ik heb wel beeldmateriaal nodig als ik geen speeltjes gebruik. :W

    Perffect schreef:
    (...)

    Misschien dat zijn gereedschap nog droog is? Dat het dan het eerste stukje nog schuurt of zo?
    Dat hebben wij wel eens en dat is niet echt prettig. Maar beetje speeksel/glijmiddel aan de zijkanten (van hem) en dan is het prima.

    Ik zal als ik de volgende keer met hem afspreek glijmiddel meenemen. Lijkt me toch wel handig (: En ik heb gister net nieuwe besteld met piña colada smaak :3

    Mijn pakket komt voor 3 uur als het goed is ^^ 3 speeltjes, waaronder die trainingseitjes (: De enige workout die ik vanaf nu hopelijk dagelijks ga doen: eitjes in mijn doos dragen voor 20 minuten per dag.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 11:11 ]

    SashaGrey schreef:
    ^ De laatste tijd niet zo vaak meer. Maar toen ik nog met mijn ex was meerdere keren per week. :3 Ik heb wel beeldmateriaal nodig als ik geen speeltjes gebruik. :W
    (...)
    Ik zal als ik de volgende keer met hem afspreek glijmiddel meenemen. Lijkt me toch wel handig (: En ik heb gister net nieuwe besteld met piña colada smaak :3


    Wow haha, ik wist niet eens dat die smaak bestond... Lekker?

    Wij hebben laatst van dat tintelende glijmiddel gekocht. Ik had er echt geile ideeën bij maar uiteindelijk vond ik het helemaal niet prettig...
    Hebben jullie 'speciale' glijmiddel voorkeur?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow haha, ik wist niet eens dat die smaak bestond... Lekker?

    Wij hebben laatst van dat tintelende glijmiddel gekocht. Ik had er echt geile ideeën bij maar uiteindelijk vond ik het helemaal niet prettig...
    Hebben jullie 'speciale' glijmiddel voorkeur?

    Ik zal hem direct proeven als hij bezorgd is en dan laat ik het je weten (:
    Tingle vond ik vreselijk! Het brandde zo bij me.. De 'lovers connect' (verwarmend voor haar en verkoelend voor hem) van durex ook, totaal niet fijn.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 11:13 ]

    lollll weet je wat pijn doet
    like misschien is dit helemaal niet herkenbaar voor anderen want ik hoor er nooit echt iemand over
    maar als er lucht naar binnen komt tijdens het stoten en dat er niet meer uit kan. alsof je van binnen als een ballon wordt opgepompt. echt fuck die shit. (daarna moet de lucht er natuurlijk ook weer uit, wat nooit het charmantste moment is)


    i put the fun in funeral

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Ik zal hem direct proeven als hij bezorgd is en dan laat ik het je weten (:
    Tingle vond ik vreselijk! Het brandde zo bij me.. De 'lovers connect' (verwarmend voor haar en verkoelend voor hem) van durex ook, totaal niet fijn.


    o mijn god nee, wie heeft dat verzonnen
    alsof je gootsteenontstopper over je kut smeert.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    lollll weet je wat pijn doet
    like misschien is dit helemaal niet herkenbaar voor anderen want ik hoor er nooit echt iemand over
    maar als er lucht naar binnen komt tijdens het stoten en dat er niet meer uit kan. alsof je van binnen als een ballon wordt opgepompt. echt fuck die shit. (daarna moet de lucht er natuurlijk ook weer uit, wat nooit het charmantste moment is)


    Hahahahha dit is zo waar. Ik moet hier hardop lachen, heel mooi verwoord, haha!
    Maar dar voelt indd echt raar en weird en dan moet hij direct stoppen...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit in de hema en er loopt hier echt een hele sexy bouwvakker. Inclusief baard en sterke armen en tatoeages.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Overkill schreef:
    lollll weet je wat pijn doet
    like misschien is dit helemaal niet herkenbaar voor anderen want ik hoor er nooit echt iemand over
    maar als er lucht naar binnen komt tijdens het stoten en dat er niet meer uit kan. alsof je van binnen als een ballon wordt opgepompt. echt fuck die shit. (daarna moet de lucht er natuurlijk ook weer uit, wat nooit het charmantste moment is)

    Ik heb er wel eens lucht in gehad, maar kan me niet herinneren dat dat vervelend voelde. Je hoorde het wel verplaatsen ofzo. Het geluid dat de lucht maakt bij het verlaten van je lichaam is heel beschamend XD
    Perffect schreef:
    Ik zit in de hema en er loopt hier echt een hele sexy bouwvakker. Inclusief baard en sterke armen en tatoeages.

    Niicee ^^
    Zo had ik dinsdag een knappe pakketbezorger op mijn stageadres :3

    Pakket is binnen ^^ Ik ga proeven (: Het zit ook echt in een mega doos verpakt omdat het discreet is verzonden ^^

    O dear lord, de smaak van de glijmiddel is echt... heel alcoholachtig. Piña Colada met like 20% alcohol ofzo. Alcohol smaak is echt overheersend.
    En mijn nieuwe speeltje heet 'De Oplossing'. Accurate much _O_

    En die eitjes/balletjes zijn zo vreemd omdat er ruimte tussen de binnen en buitenkant zit waardoor ze een soort van ringelen, wat moet stimuleren.

    Glow in the dark condooms moeten zelfs deze maand nog gebruikt worden. Lol.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 13:00 ]

    Overkill schreef:
    lollll weet je wat pijn doet
    like misschien is dit helemaal niet herkenbaar voor anderen want ik hoor er nooit echt iemand over
    maar als er lucht naar binnen komt tijdens het stoten en dat er niet meer uit kan. alsof je van binnen als een ballon wordt opgepompt. echt fuck die shit. (daarna moet de lucht er natuurlijk ook weer uit, wat nooit het charmantste moment is)


    Die ellendige kutscheten ook altijd. Ik vind dat zo gênant :$


    oi, suzy

    SashaGrey schreef:

    Hebben meer dat elke keer seks weer pijn doet? Ik heb niet zo heel vaak seks, maar zelfs na 2 weken doet het weer pijn. Al is het ding van mijn fwb best wel dik, dus zou het daardoor kunnen komen.


    Nee eigenlijk nooit, zelfs allereerste keer niet echt. Nooit bloed of iets gezien


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Niicee ^^
    Zo had ik dinsdag een knappe pakketbezorger op mijn stageadres :3

    Pakket is binnen ^^ Ik ga proeven (: Het zit ook echt in een mega doos verpakt omdat het discreet is verzonden ^^

    O dear lord, de smaak van de glijmiddel is echt... heel alcoholachtig. Piña Colada met like 20% alcohol ofzo. Alcohol smaak is echt overheersend.
    En mijn nieuwe speeltje heet 'De Oplossing'. Accurate much _O_

    En die eitjes/balletjes zijn zo vreemd omdat er ruimte tussen de binnen en buitenkant zit waardoor ze een soort van ringelen, wat moet stimuleren.

    Glow in the dark condooms moeten zelfs deze maand nog gebruikt worden. Lol.


    Wow dat is echt snel!
    Met alcohol? Is dat niet slecht of zo voor down under haha.
    Ja volgens mij zit er een gewichtje in de binnenkant waardoor dat dus beweegt als je stapt/geile dingen doet en daardoor moet je meer aanspannen.

    kost dat niet allemaal heel veel geld?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.