• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Salaryman schreef:
    Ik vind het prachtig als mannen zo'n zacht streepje buikhaar hebben bij de navel. And I love suits.


    Ugh ja. En borsthaar, en een baard, en oh oh maatschoenen. Ja dat is echt jskxkxnckxk. Ik agree ook met dat boven mij over hoeft niet afgetraind te zijn, al vind ik het persoonlijk heel leuk dat mijn vriend brede schouders en grote (gespierde) armen heeft. Hij heeft wel een klein buikje maar dat is 🙌

    ---

    Wat is jullie favo standje?,


    The truth is out there.

    Armen <3 Ik ben zo verliefd op de sterke armen van mijn vriend holy shit o:

    Mijn favoriete standje is denk ik toch wel cowgirl. Dan kan hij ook makkelijk bij mijn clit en in die positie kom ik het makkelijkst klaar.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Armen <3 Ik ben zo verliefd op de sterke armen van mijn vriend holy shit o:

    Mijn favoriete standje is denk ik toch wel cowgirl. Dan kan hij ook makkelijk bij mijn clit en in die positie kom ik het makkelijkst klaar.


    Ja echt hoor die armen. Holymoly.

    En kan ik me wel in vinden. Cowgirl is wel fijn.


    The truth is out there.

    Favo standje is spooning of wanneer ik plat op mijn buik lig. Its like my brains getting fucked out. :P

    Cowgirl vind ik niet echt leuk omdat ik dat altijd deed met mijn ex. Die werd anders zo snel moe. :W

    Aders kunnen zien op de armen vind ik ontzettend aantrekkelijk. Niet zo erg als bodybuilers natuurlijk. (:

    Hebben meer dat elke keer seks weer pijn doet? Ik heb niet zo heel vaak seks, maar zelfs na 2 weken doet het weer pijn. Al is het ding van mijn fwb best wel dik, dus zou het daardoor kunnen komen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 9:25 ]

    Hermit schreef:
    (...)

    Ugh ja. En borsthaar, en een baard, en oh oh maatschoenen. Ja dat is echt jskxkxnckxk. Ik agree ook met dat boven mij over hoeft niet afgetraind te zijn, al vind ik het persoonlijk heel leuk dat mijn vriend brede schouders en grote (gespierde) armen heeft. Hij heeft wel een klein buikje maar dat is 🙌

    ---

    Wat is jullie favo standje?,


    Mannen in pak halleluja! (uniform is ook wel sexy trouwens)
    Helaas zie ik mijn vriend 1 keer per jaar in pak... Met gala Haha.

    Een baard is ook nice, maar het moet allemaal niet té lang worden, hoor! Ik vind zo'n driedagenbaardje echt yum.

    Ik vind eigenlijk missionaris en doggy nog het lekkerst. Cowgirl is wel leuk, maar dan voel ik veel minder, dus dan doe ik het voor hem (A)

    @SashaGrey, ik heb alleen soms dat het te diep is, maar ook niet altijd (hangt ook van het standje af).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het kan zijn dat je wat pijn hebt omdat je niet goed bent opgewarmd :') Ik heb dit zelf ook ervaren en wanneer mijn vriend eerst twee vingers in me duwt (en ermee speelt natuurlijk) voordat zijn piemel erin gaat, heb ik veel minder last van die ellendige gevoeligheid/pijn. Zorg ook dat je niet te droog bent; schroom niet om glijmiddel te gebruiken als je van jezelf niet nat genoeg wordt.


    oi, suzy

    Ik hou van mannen me baarden. <3333
    Geef me er eentje en ik ben zielsgelukkig. Looking at you, David Gandy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Perffect schreef:
    Hebben jullie wel eens gefaket?


    Soms wel, maar meestal kom ik half klaar, zo net wel net niet. Net niet dat hoogtepunt, maar nog steeds gewoon supergoede seks.
    Heb vooral in het begin gefaket, maar ja, we waren beide maagd dus dan is het ff zoeken en proberen

    En over krassen op rug achter laten, mijn vriend heeft op beide schouders en heupen littekens staan van mijn nagels

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 9:59 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SashaGrey schreef:
    Hebben meer dat elke keer seks weer pijn doet? Ik heb niet zo heel vaak seks, maar zelfs na 2 weken doet het weer pijn. Al is het ding van mijn fwb best wel dik, dus zou het daardoor kunnen komen.


    Same. Ik ben niet zo kleinzerig, dus ik bijt meestal gewoon even op mijn kiezen, maar als de jongen na afloop naar beneden kijkt en vraagt "eh, ben je soms ongesteld?" of "je was geen maagd toch?" is dat wel een beetje ongemakkelijk. Heeft voor mij ook niet zo zeer met de grootte van zijn penis te maken, maar puur hoe lang ik geen seks heb gehad en hoeveel voorspel er is geweest. Eigenlijk vind ik het zonder glijmiddel ook bijna geen doen.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)
    ... en hoeveel voorspel er is geweest. Eigenlijk vind ik het zonder glijmiddel ook bijna geen doen.

    Als er iets is wat vrouwen nodig hebben voor de seks, is het voorspel. Is geen schande en mannen hebben mijns inziens geen recht om te zeggen "dat we er even doorheen moeten" (aldus mijn ex). Maar ik heb makkelijk praten nu mijn huidige vriend voorspel alleen maar lekker vindt.


    oi, suzy

    ^Dafuq is er mis met hem? Het is toch juist mega leuk om je partner te verwennen, of zie ik dat verkeerd? Mijn fwb vind het geweldig om een ander te verwennen :3

    Olsson schreef:
    Het kan zijn dat je wat pijn hebt omdat je niet goed bent opgewarmd :') Ik heb dit zelf ook ervaren en wanneer mijn vriend eerst twee vingers in me duwt (en ermee speelt natuurlijk) voordat zijn piemel erin gaat, heb ik veel minder last van die ellendige gevoeligheid/pijn. Zorg ook dat je niet te droog bent; schroom niet om glijmiddel te gebruiken als je van jezelf niet nat genoeg wordt.

    Overkill schreef:
    (...)

    Same. Ik ben niet zo kleinzerig, dus ik bijt meestal gewoon even op mijn kiezen, maar als de jongen na afloop naar beneden kijkt en vraagt "eh, ben je soms ongesteld?" of "je was geen maagd toch?" is dat wel een beetje ongemakkelijk. Heeft voor mij ook niet zo zeer met de grootte van zijn penis te maken, maar puur hoe lang ik geen seks heb gehad en hoeveel voorspel er is geweest. Eigenlijk vind ik het zonder glijmiddel ook bijna geen doen.

    Hmm, misschien is voorspel inderdaad nodig (al deed het ook de eerste keer met hem pijn, terwijl hij me wel voorbereidde). Ik ben al een oceaan voordat we uit de kleren zijn XD Dus op zich is glijmiddel niet nodig (ben ik ook wel blij mee, want met mijn ex was dat hard nodig). Hij gaat er ook zonder moeite in, maar er doet op een moment met het naar binnen gaan even pijn, dan met een paar keer bewegen en daarna is het ook over. Van bloeden heb ik dan weer geen last.

    Dougal schreef:
    Ik hou van mannen me baarden. <3333
    Geef me er eentje en ik ben zielsgelukkig. Looking at you, David Gandy.

    David is echt lekker. ^^ Heb je Justice Joslin wel eens gezien? *exploding ovaries*

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 10:39 ]

    SashaGrey schreef:
    ^Dafuq is er mis met hem? Het is toch juist mega leuk om je partner te verwennen, of zie ik dat verkeerd? Mijn fwb vind het geweldig om een ander te verwennen :3

    (...)
    David is echt lekker. ^^ Heb je Justice Joslin wel eens gezien? *exploding ovaries*


    Oh damn. Me likey a lot.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SashaGrey schreef:
    Hij gaat er ook zonder moeite in, maar er doet op een moment met het naar binnen gaan even pijn, dan met een paar keer bewegen en daarna is het ook over.


    Dat is echt heel herkenbaar! Heb ik soms ook, als we niet genoeg aan voorspel hebben gedaan. Wel jammer, want pijnloos vrijen is zo heerlijk.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 10:44 ]


    oi, suzy

    SashaGrey schreef:
    Hmm, misschien is voorspel inderdaad nodig (al deed het ook de eerste keer met hem pijn, terwijl hij me wel voorbereidde). Ik ben al een oceaan voordat we uit de kleren zijn XD Dus op zich is glijmiddel niet nodig (ben ik ook wel blij mee, want met mijn ex was dat hard nodig). Hij gaat er ook zonder moeite in, maar er doet op een moment met het naar binnen gaan even pijn, dan met een paar keer bewegen en daarna is het ook over. Van bloeden heb ik dan weer geen last.



    Misschien dat zijn gereedschap nog droog is? Dat het dan het eerste stukje nog schuurt of zo?
    Dat hebben wij wel eens en dat is niet echt prettig. Maar beetje speeksel/glijmiddel aan de zijkanten (van hem) en dan is het prima.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Olsson schreef:
    (...)
    Als er iets is wat vrouwen nodig hebben voor de seks, is het voorspel. Is geen schande en mannen hebben mijns inziens geen recht om te zeggen "dat we er even doorheen moeten" (aldus mijn ex). Maar ik heb makkelijk praten nu mijn huidige vriend voorspel alleen maar lekker vindt.


    Wow shit. Die kerel. Man man man
    verdient een trap in z'n ballen
    Mijn vriend vindt voorspel ook helemaal amazing...
    Maar soms heb ik daar juist geen zin in, dan wil ik hem gewoon in mij.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.