• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Het werd tot 8 uur in de avond verzonden en de post was er vandaag vroeg (:
    Ik weet niet of dat slecht is. Het is wel waterbasis.

    Phenethyl Alcohol prevents or retards bacterial growth, and thus protects cosmetics and personal care products from spoilage. Phenethyl Alcohol also imparts a fragrance to a product.
    Het is zo te zien veilig te gebruiken.
    Ik was iets van 72 euro kwijt voor 2 vibs, de geisha/ben wa ballen en glijmiddel. Plus 10 condooms en een klein vibratortje gratis. Je bent ook al snel 30 euro kwijt voor een goede en veilige vibrator.

    So yeah, don't try anal. That shit (haha pun) hurts like a motherfucker. En al helemaal zonder echte voorbereiding.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 12:50 ]

    SashaGrey schreef:
    So yeah, don't try anal. That shit (haha pun) hurts like a motherfucker. En al helemaal zonder echte voorbereiding.

    I feel ya, haha. Ik ondervind er nooit plezier aan, ook al willen ze mij steeds overtuigen dat het uiteindelijk geweldig voelt. Ik denk niet dat mijn lichaam er voor gemaakt is.


    Take me to wonderland

    Ginevra schreef:
    (...)
    I feel ya, haha. Ik ondervind er nooit plezier aan, ook al willen ze mij steeds overtuigen dat het uiteindelijk geweldig voelt. Ik denk niet dat mijn lichaam er voor gemaakt is.

    Die van mij ook echt niet. Vooral omdat ik al meerdere darmoperaties gehad heb. De voorbereiding was maar een vinger eventjes, wat ik wel fijn vond, maar zijn hele staaf niet. Het begin was oké en de rest deed gewoon echt pijn. Dus toen stopte hij. Het was pretty awkward ook, vooral toen ie zich ging wassen. Not sure if i'll try again.

    Lijkt me sowieso geen pretje. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ginevra schreef:
    (...)
    I feel ya, haha. Ik ondervind er nooit plezier aan, ook al willen ze mij steeds overtuigen dat het uiteindelijk geweldig voelt. Ik denk niet dat mijn lichaam er voor gemaakt is.


    Ja same, mijn vriend lijkt het alleen helemaal geweldig, vooral als hij dan een vibrator erbij kan gebruiken. Vibrator erin, en dan met zijn staaf anaal.... En ik heb hem een klein beetje beloofd dat we weer zouden proberen als hij 90 kg woog en hij zit nu rond de 95 kg :/


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vind het vooral zo vreemd voelen (met name als hij als t ware op en neer beweegt en telkens eruit gaat) dan heb ik echt het gevoel alsof er een drol uit komt. Beetje plastisch sorry haha.
    Alleen vingers tho


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn vriend vroeg me laatst of ik hem wilde vastbinden met de handboeien, maar ik ben van mezelf niet zo dominant... Ik wil het wel een keer proberen, maar meer voor hem dan voor mezelf.

    Oh ja: als je staand seks gaat hebben, leg een handdoek op de grond. Echt. Zeker als je vloerbedekking hebt.


    oi, suzy

    Yup, altijd een handdoek. Of vochtige doekjes. (:

    Woah, ik vind het zo fijn als hij zijn hand om mijn keel sluit. :3 Het was leuk met hem vandaag. Zelf ook met de andere opening. Al zou ik het niet snel herhalen. Ik was bij hem in slaap gevallen terwijl hij huiswerk aan het maken was. Ons fwb is een level omhoog XD

    * Update kwart voor 9: it still hurts. Lol.
    Update kwart voor 11: nog steeds hetzelfde. Ik raad dit echt af zonder voorbereiding.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 22:44 ]

    Anaal doe ik niet. Dat is een uitgang, geen ingang 😂😂


    26 - 02 - '16

    Unpopular opinion; Ik vind dat best plezierig, maar wellicht is een man daar meer voor gemaakt dan een vrouw? ;- )

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 11:36 ]


    We're all mad here.

    Tulip schreef:
    Anaal doe ik niet. Dat is een uitgang, geen ingang 😂😂


    Hahaha mooi verwoord :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hahah ik vind het altijd zo leuk om dit topic te lezen. Ben zelf in een hele gelukkige relatie met mijn vriendin maar ben toch altijd nieuwsgierig naar hoe seks tussen hetero koppels gaat :')
    Lijkt me maar een partij onhandigheid haha.
    Like condooms om maar gewoon even mee te beginnen


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Hahaha ik ben echt slecht in condooms omdoen, maar ik heb ook een relatie dus inmiddels laten we de condooms maar liggen haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ooit wil in mijn leven wil ik een keer seks hebben, durrp.


    No growth of the heart is ever a waste