• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    That pic. Omfg haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mensen in ljh zijn salty de laatste tijd, hahaha.

    Dat plaatje is geweldig en je had helemaal gelijk over die oude pietenfilm.


    Your make-up is terrible

    Ze rijden vanavond de route na en ugh, ik zou zo graag mee willen, maar tentamens :C


    Stenenlikker

    "kan jij me dan opha..."
    nee fuck off (fish)


    i put the fun in funeral

    HAHAHAHAHAH OMG die foto


    Heaven is a place that we all have

    Ghehe dat beginpost. :'D


    OTOFT: Wauw. Dat skypen gaat lekker joh, not. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thunderfvck schreef:
    Mensen in ljh zijn salty de laatste tijd, hahaha.

    Dat plaatje is geweldig en je had helemaal gelijk over die oude pietenfilm.

    Haha, ja, ik was voor de grap trump memes aan het zoeken en vond deze. Te grappig. (wbw)

    Hoe vaker ik de foto zie, hoe meer ik moet lachen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:20 ]

    Nog maar 26 dagen tot Sinterklaas, 37 dagen tot Disneyland en 46 tot kerst. Ah gezellige tijden.<3

    Nu alleen nog mijn cijfer terug van mijn tentamen, maar ik vrees het ergste. :') Maar er is altijd nog een tweede keer. Zolang de rest van al mijn ingeleverde opdrachten in ieder geval maar voldoende zijn.

    Speak of the devil: omg ik heb een voldoende voor mijn tentamen met maar 1 dag leren hahaha, ja ik moet me eigenlijk kapot schamen, maar hey ik heb een voldoende gehaald - zolang ik me dit maar niet aanwen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:28 ]

    Well. I don't feel very wanted to day. Lets just shut up for now and do something I don't bother anyone with.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Applaus voor de beginpost


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mijn laptop is overleden en ik ben echt bijna aan het huilen hoezo verslaafd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is elke keer weer datzelfde liedje...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 20:03 ]


    16 - 09 - '17

    Stop alsjeblieft met zagen dat je een toets op je verjaardag hebt, ik verjaar al vijf jaar lang tijdens de examens.


    <3

    blub


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha ik ben echt de grootste faal ooit. Kill me.


    — Inner peace, it's hard to find. —