• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Semi excited voor de Death Note film die volgend jaar komt, al ben ik nog niet helemaal zeker wat ik van de cast moet vinden. Achja laat ze eerst maar eens een trailer vrijgegeven.

    Krolock schreef:
    Semi excited voor de Death Note film die volgend jaar komt, al ben ik nog niet helemaal zeker wat ik van de cast moet vinden. Achja laat ze eerst maar eens een trailer vrijgegeven.


    Jaa die wil ik ook zien!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom wordt elke man zo'n asshole als ze een vriendinnetje krijgen.

    Enige probleem, niemand anders zit op MSN.


    Your make-up is terrible

    Is er reden waarom er de laatste tijd steeds mensen zijn die mij constant negeren?


    16 - 09 - '17

    Oh god, ze stuurde een x'je.


    kindness is never a burden.

    Dit ziet er serieus niet uit.. waarom ben ik zo dom geweest?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pim, jij monster. Maak ik een leuk slaap/chill-hoekje, met kleedjes, voor jou in m'n slaapkamer zodat je daar lekker gaat pitten ipv mij in m'n gezicht te slaan, ga je het kleedje volop met je nagels bewerken zodat ik nog niet kan slapen. Katten... :')


    26 - 02 - '16

    Als ik maar lang genoeg naar blije nummers luister, is de hele wereld vol regenbogen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik blijf zoveel liefde houden voor mijn fandom en alle headcanons die mensen bedenken. Ik ga soms helemaal stuk x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een fantastische dag was het weer waarin ik amper geleerd heb... On the plus side, ik heb wel iets geleerd.


    Take me to wonderland

    Letterlijke hondenpis was niet hoe ik deze dag wilde eindigen. Oh, schat. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil eigenlijk best wel even verder slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    Ik wil eigenlijk best wel even verder slapen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.