• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Er mag echt niks gebeuren vannacht, oh god.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom moeten wij onze outfit altijd aanpassen? België is rood, geen blauw.


    <3

    Amica schreef:
    Waarom moeten wij onze outfit altijd aanpassen? België is rood, geen blauw.

    Dat is het uit tenue

    Amica schreef:
    Waarom moeten wij onze outfit altijd aanpassen? België is rood, geen blauw.


    Het team dat thuis speelt, draagt zijn thuis outfit en het team dat uitspeelt, draagt zijn uit outfit. Zo werkt voetbal?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Het team dat thuis speelt, draagt zijn thuis outfit en het team dat uitspeelt, draagt zijn uit outfit. Zo werkt voetbal?

    Oeps, dat wist ik niet haha. (: Ik weet niet zo veel van voetbal. :/


    <3

    Amica schreef:
    Waarom moeten wij onze outfit altijd aanpassen? België is rood, geen blauw.


    wow ik kreeg al even een shock dat je bedoelde dat België rood (republikeins) ging worden :'DDDDDDD ofzoiets.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo en nu ben ik weer even klaar met kleuterjuf spelen. Jullie zijn mijn klasgenoten, pff. Ik geef letterlijk huiswerk op aan mijn klasgenoten. Het is toch te zot voor woorden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    'hoi we hebben dit totaal niet in de colleges behandeld maar wil je voor vrijdag wel even de anatomie van zo ongeveer het hele menselijk lichaam kennen?'
    thx uni


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    wow ik kreeg al even een shock dat je bedoelde dat België rood (republikeins) ging worden :'DDDDDDD ofzoiets.

    Ah nee haha, daar had ik zelfs niet eens aan gedacht. (:


    <3

    Ik denk dat ik een hele andere speciaal soort humor heb. Ik snap namelijk totaal de meme-humor niet. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er een hekel aan als mensen me links sturen waarop ik moet klikken want 9/10 heb ik het al gezien of vind ik het niet leuk en het is zoveel werk voor iets dat ik niet leuk ga vinden.


    Your make-up is terrible

    Yay, beste vriendin wil ook naar Tenerife, nu nog kijken wanneer we kunnen haha!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet eindelijk wat ik wil. Thanks Hema reclame op Quizlet! :3


    26 - 02 - '16

    Dit word echt irritant.
    Dat eenrichtingsverkeer altijd.. *zucht*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Alsjeblieft seg, doe niet zo moeilijk, ga gewoon naar het eerste waarvan je hebt gezegd dat je kan.


    <3