• "Onze oh zo geliefde opperbèta"


    Complimentjes
    Wasikowska
    My dearest, Inge
    Iets zegt mij dat dit eerbetoon niet compleet is zonder op z'n minst 10 (duel commandments) puns die iets met je naam of stralende persoonlijkheid te maken hebben. Maar eerlijk is eerlijk, het enige wat ik kan bedenken is iets in de trant van Ingelheim en ik weet niet in hoeverre je geïnteresseerd bent in Middelnederlandse Karel-romans. Wat ik wel weet - en je al te pas en te onpas gemeld heb - is dat je mijn allergrootste Quidool bent. Je verdient een hele berg Tony's omwille van je Laurens-obsession en een stel pompoms in de kleuren van je Hogwarts House, want je bent niet alleen een prima schrijfster maar ook een fantastische cheerleader. Ik weet niet wat deze site zonder jouw gekke vrolijkheid zou doen.
    Your obedient server
    Fren


    Tracker
    Hoi Inge!

    Ik wens jou een hele fijne week toe! Als iemand het verdient om in het zonnetje gezet te worden dan ben jij het wel. Ik heb zelden iemand ontmoet die zich zo met hart en nieren voor Quizlet/het bètareaden inzet. Quizlet mag echt in zijn handen knijpen met iemand als jij! Daarnaast ken ik je als een positief en bovenal grappig persoon, wat altijd mooi in je verhalen tot uitdrukking komt. You're the best!

    Hugs,
    Natas



    Wiarda
    Lieve, lieve (lieve!) Inge,

    Misschien technisch gezien geen user, maar dat betekent niet dat onze Mama Bèta daarom minder recht heeft om in het gele, vierkante zonnetje gezet te worden. Naar mijn mening nog wel meer, want ja, natuurlijk ben je een fantastisch crewlid en een geweldige user die nooit ruziemaakt en overal vriendelijk op reageert en over het algemeen een Zeer Goede Bijdrage aan deze website is, maar dat is voor mij allemaal een klein beetje bijzaak, want daarnaast ben je ook nog een supergeweldigfantastische vriendin en de nummer één reden dat ik blij ben dat ik ooit besloot een account aan te maken op deze gekke website. Je staat waarschijnlijk al zo'n halfjaar (misschien zelfs een jaar? Ik weet het niet meer) in mijn meest gebruikte chats op Whatsapp met een reden (meerdere redenen; een waslijst aan redenen die ik graag in zijn geheel op zou willen noemen, maar ze vroegen me om het kort te houden) en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Je bent een van mijn favoriete mensen en een van mijn favoriete schrijvers en als er iemand is op deze website die een hele week speciaal voor zichzelf dubbel en dwars heeft verdiend, dan ben jij het wel. :Y)

    Superdikke knuf,
    Jip



    Creatie(s) in de kijker
    Zin om eens een Star Wars one shot te lezen? Goed nieuws, Inge heeft er onlangs eentje geschreven!

    Died last night in my dreams • Star Wars
    Obi-Wan sipped his tea and stared morosely out into nothing. “Become a force ghost, he said. It’ll be for the good of the universe, he said.”




    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hopelijk heb je hierdoor een hele fijne week Inge, je verdient het. En zoals algemeen bekend,want ik schuif het nou niet bepaald onder stoelen of banken, ben jij de Q celeb die ik altijd nog eens wil ontmoeten. Because you sound awsome.:3 (neem je Jip ook gelijk even mee dan?:Y) )


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaaa Inge! Dit is iets wat jij zo ontzettend verdient! Overal waar jij met jouw vierkante zonnetje verschijnt, licht Quizlet op van vrolijkheid en gezelligheid. Je bent altijd overal wel aanwezig om de vreugde te verspreiden. (Haast poëtisch dit, oeps) Ik vind het heerlijk om jou tegen te komen op het forum, met puns en cap(tain America)s lock included. Je bent echt Femtastisch geweldig en ieder persoon die zich een vriend van jou mag noemen, mag met hele grote pimpelpaarse pompons een hele lange vreugdedans doen.
    Ik kijk echt tegen je op, als je komt met schrijfsels die zo práchtig geformuleerd zijn dat ik mijn best moet doen niet mijn hele reactie in fangirl achtige hoofdletters te typen. Of als je zo vriendelijk blijft waar ik eigenlijk mijn geduld al zou verliezen. Of als je je zo hard inzet voor het bèta werk en ga zo maar door. Je bent eerlijk waar een Superuser ten top!! (Jazeker mag je je daar een superhelden smiley indenken, want dat ben je en "bat" kijkt zo streng :'D) *O*

    Kortom, geniet van dit welverdiende topic, en ik hoop dat je een supergeweldige week hebt! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jaaaa, je verdient dit topic! Een hele fijne week Inge! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De Ingeweek is daar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nogmaals heel erg bedankt allemaal. De mensen hier zijn de reden dat ik nog steeds op Q rondspook en het is een superprettige verrassing om opeens te worden overspoeld met bevestigingen dat dat gespook wordt gewaardeerd. Ik hoop oprecht dat jullie zelf ook allemaal een fijne week hebben. *O*



    Metamorphoses schreef:
    Waaaaaaaaaaaah Inge, jij verdient dit echt zoooooooo hard! *O* Onze *kuch* MIJN mama-bèta (ik wil je niet delen duhuhu), geniet van je dag én weekje. Ik wil nu nog een leuke pun joke maken, maar ik kom op geen. Mweh mweh. Ach, maakt al niet uit, ik hoop dat dit topic je alleszin al een grote glimdag op je gezicht heeft getoverd (bloos)


    Bedankt, jij lief mens. Ik had mezelf nooit gezien als moeder op mijn twintigste, maar met zulke leuke kinderen kan ik echt niet klagen. ^^

    Glimdag is een superschattige pun, dus bonuspunten daarvoor. Misschien zijn woordgrappen toch meer je Qing dan je denkt. (wbw)




    Thymbraeus schreef:
    Jaaaa, hele fijne week gewenst, lieve Inge! Zeer verdiend! (: Hopelijk sleept dit je nog even door de laatste tentamendingen heen! (bloos)


    Bedankt! Ik denk dat ik ieder beetje motivatie hard nodig zal hebben, dus dit komt zeker op een goed moment. :9~ Ik wens jou ook heel veel goede studievibes toe, dappere Lisanne, want ik kan me bijna niet voorstellen hoe druk jíj het moet hebben, met dubbel zoveel studielast als ik.



    Gibbs schreef:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, INGE! WOOHOO! INGE FOR PRESIDENT! <3

    Je bent echt een geweldig lieve meid! Heerlijk slim en je woordpuns zijn echt hilarisch! Je weet altijd goede raad te geven, en geef nou toe; Wie wil er niet met de beroemde Inge omgaan? *wbw*
    Noh but seriousInge, ik hoop dat je een geweldige week hebt en dat dit topic je een glimlach op je gezicht brengt en veel vreugde geeft. Want dat verdien jij gewoon. Huggles! <3




    Ahhh, Yolanda, jij kent me duidelijk goed. Een hele rits ontzettend lieve woorden én een cavia en een hamster op een motor, oh mijn God. Dat plaatje is het mooiste wat ik vandaag heb gezien, haha. :'D
    En bedankt! Als ik ooit een campagnemanager zoek, weet ik nu wie ik moet vragen. (nerd)



    FIuttershy schreef:
    Ingeee! Altijd een plezier om jou ergens tegen te komen op Q (: je verdient deze week echt door je non-stop vriendelijkheid en droge humor! En stiekem denk ik dat als we elkaar in real-life kenden, we dikke maatjes zouden zijn
    Geniet van je week!


    Bes, wow, ik had je totaal niet herkend! Dat plezier is wederzijds, want ik vind het superleuk om jou na al die jaren nog af en toe opeens tegen te komen in een topic (wat misschien vaker gebeurt dan ik dacht, blijkbaar, haha). Ik wed dat er ergens een parallel universum is precies zoals jij beschrijft. ^^



    Firgun schreef:
    Lieve, lieve Inge

    Ik vind het moeilijk om dit bericht te schrijven, eigenlijk. Ergens durf ik niet goed. Toch ga ik het doen, want je verdient dit. Dat meen ik. Als er één iemand is die dit absoluut verdient, ben jij het. Ik geniet enorm van jouw wijsheid op het forum, je doorzicht in zaken. Telkens als je weer eens één van je teksten van twintig regels post, wordt ik bijna spontaan blij. Die dingen die jij zo mooi kan verwoorden, het maakt er Quizlet elke dag een beetje mooier op. Je bent echt een lichtje hier op Q (en in real life wellicht ook, maar gezien ik je niet ken, kan ik daar nogal moeilijk over oordelen) en zonder jou zou het echt anders zijn - niet in de goede zin.
    Daarnaast wil ik je ook bedanken voor al het werk dat je al voor Quizlet gedaan hebt en nog steeds doet. Ik geloof dat dat vaak onderschat wordt, maar echt, wat dat betreft het ik zóveel respect voor je.

    Zelfs al ken ik je niet heel goed, zonder jou zou Quizlet er helemaal anders uitzien. Bedankt.


    Leah, jij prachtmens, wees alsjeblieft nooit bang om tegen me te praten. Ik vind je een heel leuke, intelligente Q-user en ik ben blij om te horen dat mijn altijd uit de hand lopende posts je zo blij maken, haha. Ik vind het namelijk ook super interessant om hier af en toe iets mee te krijgen de afgelopen jaren van hoe jouw interesse in verschillende religies en culturen zich heeft ontwikkeld, en ik denk dat je puur vanwege die pogingen om iets van wat mensen voelen en denken buiten je eigen huis en straat jezelf ook absoluut wat van die wijsheid die je mij toeschrijft mag toedelen.
    En oh gosh, al dat werk doe ik zeker niet in mijn eentje, maar toch heel erg bedankt. Het gaat natuurlijk nooit om complimentjes, maar het is desondanks enorm fijn om te horen dat het zo gewaardeerd wordt. ^^



    Malanaphy schreef:
    Yaaaaas. Ik wil gewoon even kwijt dat ik je duizenden corgi's toewens en veel Stucky en veel Spock. (:


    Hahaha, dat is perfect. Veel dank. :Y)



    SPECS schreef:
    Hopelijk heb je hierdoor een hele fijne week Inge, je verdient het. En zoals algemeen bekend,want ik schuif het nou niet bepaald onder stoelen of banken, ben jij de Q celeb die ik altijd nog eens wil ontmoeten. Because you sound awsome.:3 (neem je Jip ook gelijk even mee dan?:Y) )


    Het blijft oprecht bizar om mensen de woorden Q celeb te zien gebruiken, maar ik voel me erg vereerd, haha. Ooit moet die meeting er wel een keer van komen! Ik ben zelf ook erg benieuwd wie er nou precies achter die vrolijk knalroze teksten schuilt. :Y)



    ProngsPotter schreef:
    Jaaa Inge! Dit is iets wat jij zo ontzettend verdient! Overal waar jij met jouw vierkante zonnetje verschijnt, licht Quizlet op van vrolijkheid en gezelligheid. Je bent altijd overal wel aanwezig om de vreugde te verspreiden. (Haast poëtisch dit, oeps) Ik vind het heerlijk om jou tegen te komen op het forum, met puns en cap(tain America)s lock included. Je bent echt Femtastisch geweldig en ieder persoon die zich een vriend van jou mag noemen, mag met hele grote pimpelpaarse pompons een hele lange vreugdedans doen.
    Ik kijk echt tegen je op, als je komt met schrijfsels die zo práchtig geformuleerd zijn dat ik mijn best moet doen niet mijn hele reactie in fangirl achtige hoofdletters te typen. Of als je zo vriendelijk blijft waar ik eigenlijk mijn geduld al zou verliezen. Of als je je zo hard inzet voor het bèta werk en ga zo maar door. Je bent eerlijk waar een Superuser ten top!! (Jazeker mag je je daar een superhelden smiley indenken, want dat ben je en "bat" kijkt zo streng :'D) *O*

    Kortom, geniet van dit welverdiende topic, en ik hoop dat je een supergeweldige week hebt! *O*


    Froukje, holy shit, ik moet even zeggen dat ik diep onder de indruk ben van "cap(tain America)s lock", hahaha. En heel, heel erg bedankt voor al die andere woorden, want die vind ik ook geweldig, aw. Je hebt het over het verspreiden van vreugde, maar je kunt daar zelf ook absoluut wat van. (bloos)



    @Natas: Heel erg bedankt! Je bent zelf ook absluut iemand die bizar veel voor Q doet op meer manieren dan ik zou kunnen opnoemen, dus zulke uitspraken betekenen erg veel uit jouw mond toetsenbord. Dank je. ^^

    @Jip & Fren: Ik heb jullie al op andere plaatsen berichtjes gestuurd, dus ik zal niet hier nog een keer opnieuw beginnen, maar hier is nog even een herinnering dat ik jullie fantastische mensen vind, yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan