• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Is Zoiets ook in NL te verkrijgen voor een leuke prijs, eigenlijk? Ik weet niet zo goed waarop te zoeken, haha. En geen zin om er een nieuw topic voor te openen.


    Jawel toch? Met gewatteerde/gevoerde/thermo broek dames kom je geloof ik al een heel eind.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hellhounds schreef:
    (...)

    Jawel toch? Met gewatteerde/gevoerde/thermo broek dames kom je geloof ik al een heel eind.


    Nog niet aan gedacht! Ik ga even Googlen, dankjewel. _O_ <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt even helemaal klaar met Quizlet. Die paar dagen weg waren een goede keuze :')

    Ignorance is your new best friend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt typisch dit weer hoor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het blijft een vreselijk ship, maar stiekem is de soap eigenlijk... best wel goed??? Op verrassende manieren??? In de kleine stukjes die ik heb gezien zitten vijf terugkerende niet-geheel-hetero personages (allemaal mannen, maar ok), het grote enge b woord (biseksueel, niet bitch) wordt meermaals gebruikt (yay) nadat een personage voortdurend volhield dat hij niet gay was (true, immers), en dat wordt besproken!! En homoseksueel personage #1 mag homoseksueel personage #2 advies geven zonder dat het raar wordt gemaakt of een van hen een dramatische crush heeft op de ander terwijl een van beiden net verloofd is (met biseksueel personage #1) en dat raakte me misschien nog wel het hardst want er zijn best LGBTQ personages te vinden hier en daar tegenwoordig, maar doorgaans één en als er ooit een tweede is, worden ze standaard elkaars liefdesinteresse en dat is nice maar vriendschappen, yay, ik houd ook gewoon heel veel van puur platonische vriendschappen tussen LGBTQ personages (en in het algemeen, maar op het moment specifiek dit) en ik had nooit helemaal door hoe bitter weinig je die eigenlijk ziet op tv gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ZuuuUuuUuUuuuuUcht

    "Ben je naar de open dag geweest? Zo ja, wat waren je indrukken?"

    oké gaat het mijn kansen verkleinen als ik zeg dat ik het gek vind dat een kunstschool zulke saaie grijze muren had of vinden ze me dan leuk en spontaan en brutaal

    ik weet niet hoe ik kunstenaars moet inschatten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sub reacties everywhere.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:32 ]

    oke toch nog wat positief ik heb nieuw werk en ze zijn tevreden van me en mijn collega's zijn mega fijn en ik mag morgen terugkomen en volgende week en ik heb een contract en dik oke en nu moet ik huiswerk maken en thanks vriendinnen om me daarin te steunen hahaha best vreemd dat jan me heeft geholpen



    grote dankjewel echt fkck it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    Het blijft een vreselijk ship, maar stiekem is de soap eigenlijk... best wel goed??? Op verrassende manieren??? In de kleine stukjes die ik heb gezien zitten vijf terugkerende niet-geheel-hetero personages (allemaal mannen, maar ok), het grote enge b woord (biseksueel, niet bitch) wordt meermaals gebruikt (yay) nadat een personage voortdurend volhield dat hij niet gay was (true, immers), en dat wordt besproken!! En homoseksueel personage #1 mag homoseksueel personage #2 advies geven zonder dat het raar wordt gemaakt of een van hen een dramatische crush heeft op de ander terwijl een van beiden net verloofd is (met biseksueel personage #1) en dat raakte me misschien nog wel het hardst want er zijn best LGBTQ personages te vinden hier en daar tegenwoordig, maar doorgaans één en als er ooit een tweede is, worden ze standaard elkaars liefdesinteresse en dat is nice maar vriendschappen, yay, ik houd ook gewoon heel veel van puur platonische vriendschappen tussen LGBTQ personages (en in het algemeen, maar op het moment specifiek dit) en ik had nooit helemaal door hoe bitter weinig je die eigenlijk ziet op tv gosh


    Inge wat voor serie kijk jij nou weer wtf


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh ik word zo moe hiervan. Stelletje kleuters ff serieus. I'm too old for this shit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Te mooi gewoon.

    Damn, wat zijn haren moeilijk om te tekenen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hihii


    LaAt ZiEn WiE jE bENt