• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ughh. Echt hoor, haar zou verboden moeten worden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tijd om avond eten te koken.

    Square schreef:
    (...)

    De zin was zo lang dat ik het een beetje heb opgegeven, vrees ik. Er staan wel zes extra puntjes voor de allerlaatste zin, ter compensatie. (bloos)


    HAHAHHA wel zo werkt het niet zeg maar :') Maar ik vergeef je hoor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    pauze. pls.


    What would Emma do?

    Kan deze tic ophouden? Alsjeblieft dankjewel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met deze snelheid krijg ik het nooit allemaal geleerd, lol.:W


    Take me to wonderland

    Ik denk niet dat je het leuk had gevonden als ik dat tegen je zei. Dat zeg ik liever face to face, maar wel nadat we dat gedaan hebben, zodat ik niet de stemming verpest.

    To be honest, denk ik dat er iets van Tourette in zit... Maar ik heb mijn, inmiddels niet meer werkende, psycholoog er nooit over gehoord. Ik ga het toch eens navragen, gezien Tourette niet altijd met schelden te maken heeft, maar ik wel twee motorische en een vocale tic heb...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Literally me:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop dat je me snel weer wil zien. Het is al zo lang geleden.

    Nothing sucks more than wanting to be with someone who wants to be with someone else more.


    kindness is never a burden.

    Wiarda schreef:
    "Ben je naar de open dag geweest? Zo ja, wat waren je indrukken?"

    oké gaat het mijn kansen verkleinen als ik zeg dat ik het gek vind dat een kunstschool zulke saaie grijze muren had of vinden ze me dan leuk en spontaan en brutaal

    ik weet niet hoe ik kunstenaars moet inschatten


    Ik denk dat ik daar het antwoord op weet! Kunstscholen hebben vaak grijze muren omdat veel indrukken/kunstvoorwerpen van buitenaf vaak toch een soort sturing geven aan de soort inspiratie die je krijgt. Als je bijvoorbeeld overal Picasso hebt hangen, ga je vanzelf dat een beetje naschilderen. Als je een bepaald soort teksten rond hebt hangen, is de kans redelijk groot dat die thema's overgenomen worden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 23:41 ]


    Tijd voor koffie.

    Dit kwetste wel? Soort van toch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik leef voor Jon Sudano's covers.


    Caution first, always.

    Ik vind het echt niet leuk dat je "kill yourself" als grap tegen me zegt. Je kan heel veel tegen mij roepen, maar daar ga je echt te ver. Het maakt me niets uit dat je voor jezelf de lading er af wilt halen, het kan op anderen naar over komen.