• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trolling incoming

    Vrouwennnn

    Ff serieus. Ik denk dat ik gewoon maar weg ga hoor. Het word steeds minder leuk :') steeds meer kinderachtige streken. Of ik word gewoon oud


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jammer dat ik niet kan toveren, anders was er al lang vrede op Aarde.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 21:57 ]


    16 - 09 - '17

    Ugh, geen zin in werken vandaag. Straks ben ik om 1 uur thuis en dan moet ik morgen om 10 uur 's morgens weer op werk zijn. Ugh, just ugh.


    -

    Waarom kunnen jullie niet accepteren dat ik vanavond niet uitga, maar lekker thuis bij de warme kachel ga zitten met een goed boek en een flinke pot thee?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    omg ik vind het vak Taalverwerving Nederlands dat ik aankomend blok ga volgen nu al leuk <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck haar, serieus


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    Inge wat voor serie kijk jij nou weer wtf


    Een Britse soap. :'D

    Maar dit was niet het wtf gedeelte ervan, eigenlijk. Het wtf gedeelte was A) toen Robert, een behoorlijke asshole die al sinds voor het huwelijk met zijn vrouw (Chrissie) vreemdging met een andere man (Aaron), zijn schoonzus een duw gaf en zij door een vloer brak en doodviel en Robert Aaron dwong om er niets over te zeggen en hem min of meer wijsmaakte dat Aaron net zoveel schuld had als hijzelf omdat die schoonzus daar alleen was om Robert te beschuldigen van vreemdgaan (met Aaron dus), B) toen Robert vlak achter elkaar een huurmoordenaar inhuurde en afbelde voor Aarons moeder en Aarons vaderfiguur bijna liet stikken in graan in een soort graanmachineverzamelding omdat zij allebei van zijn (Roberts) relatie met Aaron wisten en hij bang was dat ze het Chrissie zouden vertellen, C) toen Aaron Robert ermee confronteerde dat hij bijna Aarons vaderfiguur om zeep had geholpen en Robert hem soort van per ongeluk neersloeg met een flesje en hem toen waarschijnlijk niet geheel per ongeluk aan een verwarming vastbond en de vaderfiguur in z'n schouder schoot toen die Aaron kwam zoeken voordat hij ze toch allebei liet gaan omdat ze beloofden niets te zeggen, of D) toen Aaron vervolgens toch bij Roberts huis kwam opdagen, Chrissie vertelde dat Robert al die tijd tegen haar had gelogen (EINDELIJK), en Chrissie uit wraak Roberts auto in brand stak die helaas naast wat vaten met explosief spul stond waardoor een van die vaten de lucht in schoot en recht tegen een helicopter aan die vervolgens op een gebouw in het dorp stortte waar een bruiloft gaande was (waar ondertussen net bleek dat de bruid was vreemdgegaan). Kies je favoriet. (krul)

    ...

    ... maar verder is het wel heel goed. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een Britse soap. :'D

    Maar dit was niet het wtf gedeelte ervan, eigenlijk. Het wtf gedeelte was A) toen Robert, een behoorlijke asshole die al sinds voor het huwelijk met zijn vrouw (Chrissie) vreemdging met een andere man (Aaron), zijn schoonzus een duw gaf en zij door een vloer brak en doodviel en Robert Aaron dwong om er niets over te zeggen en hem min of meer wijsmaakte dat Aaron net zoveel schuld had als hijzelf omdat die schoonzus daar alleen was om Robert te beschuldigen van vreemdgaan (met Aaron dus), B) toen Robert vlak achter elkaar een huurmoordenaar inhuurde en afbelde voor Aarons moeder en Aarons vaderfiguur bijna liet stikken in graan in een soort graanmachineverzamelding omdat zij allebei van zijn (Roberts) relatie met Aaron wisten en hij bang was dat ze het Chrissie zouden vertellen, C) toen Aaron Robert ermee confronteerde dat hij bijna Aarons vaderfiguur om zeep had geholpen en Robert hem soort van per ongeluk neersloeg met een flesje en hem toen waarschijnlijk niet geheel per ongeluk aan een verwarming vastbond en de vaderfiguur in z'n schouder schoot toen die Aaron kwam zoeken voordat hij ze toch allebei liet gaan omdat ze beloofden niets te zeggen, of D) toen Aaron vervolgens toch bij Roberts huis kwam opdagen, Chrissie vertelde dat Robert al die tijd tegen haar had gelogen (EINDELIJK), en Chrissie uit wraak Roberts auto in brand stak die helaas naast wat vaten met explosief spul stond waardoor een van die vaten de lucht in schoot en recht tegen een helicopter aan die vervolgens op een gebouw in het dorp stortte waar een bruiloft gaande was (waar ondertussen net bleek dat de bruid was vreemdgegaan). Kies je favoriet. (krul)

    ...

    ... maar verder is het wel heel goed. :W


    Wat zeiden we vanmiddag over het gebruik van leestekens? :W
    Graanmachineverzamelding is dus weer zo'n woord van jou, eh. :'D Klinkt very interesting.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    They want me to to to
    Not succeed, just try

    Miall schreef:
    (...)

    Wat zeiden we vanmiddag over het gebruik van leestekens? :W
    Graanmachineverzamelding is dus weer zo'n woord van jou, eh. :'D Klinkt very interesting.


    De zin was zo lang dat ik het een beetje heb opgegeven, vrees ik. Er staan wel zes extra puntjes voor de allerlaatste zin, ter compensatie. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De doelen van mijn werk blijven nog steeds een mysterie


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sommige mensen zijn echt gewoon hilarisch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ninuturu schreef:
    De doelen van mijn werk blijven nog steeds een mysterie

    Heeft jouw werk überhaupt een doel? ;'D
    En ga slapen jij, trut xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.