• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Pepper_Potts schreef:
    Ik vind het echt niet leuk dat je "kill yourself" als grap tegen me zegt. Je kan heel veel tegen mij roepen, maar daar ga je echt te ver. Het maakt me niets uit dat je voor jezelf de lading er af wilt halen, het kan op anderen naar over komen.


    Ah bah, dat is echt heel naar inderdaad :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wauw, jij bent nu echt lekker bezig door me een schuldgevoel aan te smeren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn laptop is herrezen uit de dood. Gaming spree, here I come!


    26 - 02 - '16

    Ja ik neem Elizabeth 3rd overal mee naartoe. Is dat een probleem dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom word ik nou opeens weer verkouden, als ik net van mn griepje af ben? (no_chears)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wine, wine, wine is fine, with just a few borrelnootjes erbij. ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Aan de ene kant super hyped over de volgende musical maar het is wel echt balen dat West Side Story nu voorbij is. Oh well let's party all night long (dance)


    Happy Birthday my Potter!

    Oke, misschien kan ik beter maar gaan slapen en hopen dat morgen een betere dag word...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yay, weer een slapeloze nacht. Dat belooft voor maandag als ik mijn examen heb. (:


    Take me to wonderland

    Dat was bij uitstek het meest bizarre feest waar ik ooit geweest ben. Damn zo sad dat dit musical seizoen voorbij is... :/


    Happy Birthday my Potter!

    Diable schreef:
    To be honest, denk ik dat er iets van Tourette in zit... Maar ik heb mijn, inmiddels niet meer werkende, psycholoog er nooit over gehoord. Ik ga het toch eens navragen, gezien Tourette niet altijd met schelden te maken heeft, maar ik wel twee motorische en een vocale tic heb...


    Mijn zus heeft het ook en die schelt ook niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    HA! No way. Kennelijk vindt oma dat de kleinkinderen ook wel eens mogen bellen. Nah-ah. Gaat niet gebeuren van mijn kant. Hell to the no. Ik ben niet helemaal gek. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Liefde voor m'n kat die bij me komt slapen. Ik wil elke dag wakker worden met kattenknuffels.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Don't really care if it's a party or a funeral
    Just as long as there is alcohol involved


    i put the fun in funeral

    Waarom kwam ik net op een pagina die zei dat Q uit de lucht was? Ik drukte alleen op de 'ga naar laatste pagina' knop..