• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mandela effect is gewoon het constant herhalen van verkeerde feiten waardoor het langzaam door de maatschappij kruipt en iedereen die verkeerde feiten overneemd.
    Ik geloof niet in tijdreizen.

    Scribe schreef:
    (...)

    Mijn zus heeft het ook en die schelt ook niet.


    Precies, daarom. Veel mensen denken bij Tourette meteen aan mensen die de hele dag schelden, maar dit is niet het geval

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 10:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wieiei, het heeft gesneeuwd vannacht en het bleef liggen. Helaas regent het nu.

    Diable schreef:
    (...)

    Precies, daarom. Veel mensen denken bij Tourette meteen aan mensen die de hele dag schelden, maar dit is niet het geval


    Het kan inderdaad zijn dat het zich uit in tics of het herhaaldelijk zeggen van een woord dat geen scheldwoord is


    26 - 02 - '16

    Diable schreef:
    (...)

    Precies, daarom. Veel mensen denken bij Tourette meteen aan mensen die de hele dag schelden, maar dit is niet het geval


    Ik blijf dat zo raar vinden dat veel mensen dat denken eh. Vooral omdat het inderdaad niet zo is. Oke sommige mensen met Tourette schelden, maar veel mensen gebruiken ook andere woorden of maken klanken e.d. .


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoosung schreef:
    (...)

    Het kan inderdaad zijn dat het zich uit in tics of het herhaaldelijk zeggen van een woord dat geen scheldwoord is


    Het hoeft niet eens een woord te zijn tho. Het kunnen ook geluidjes zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik blijf dat zo raar vinden dat veel mensen dat denken eh. Vooral omdat het inderdaad niet zo is. Oke sommige mensen met Tourette schelden, maar veel mensen gebruiken ook andere woorden of maken klanken e.d. .


    Jup. Misschien scheldt 1 op de 50 mensen met Tourette, kan zelfs minder zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dat ook niet kunnen. Mijn zus maakt alleen aparte bewegingen. Dit valt mij niet eens meer op, maar bijna overal waar ze nieuw is, moet ze het eerst uitleggen. Gelukkig voor haar heeft ze het nu alleen nog erg als ze ergens zenuwachtig voor is. Bijvoorbeeld toen ze bedrijfsleider werd en dat geheim moest houden. Maar dat zijn echt de kleine dingen en iedereen in haar omgeving respcteert het. Je kan er immers ook niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 10:59 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik vind dat ook niet kunnen. Mijn zus maakt alleen aparte bewegingen. Dit valt mij niet eens meer op, maar bijna overal waar ze nieuw is, moet ze het eerst uitleggen. Gelukkig voor haar heeft ze het nu alleen nog erg als ze ergens zenuwachtig voor is. Bijvoorbeeld toen ze bedrijfsleider werd en dat geheim moest houden. Maar dat zijn echt de kleine dingen en iedereen in haar omgeving respcteert het. Je kan er immers ook niets aan doen.


    Nee klopt.
    Ik heb zowel bewegingen als geluid, maar ik heb het eigenlijk niemand vertelt, omdat het (nog) niet opvalt. Nu dat morgen stage begint, valt het mij en mijn ouders wel op dat het steeds heftiger wordt. Het is echt heel vervelend


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JEGH.

    // Willen jullie a.u.b. uit mijn huis verdwijnen? 18 Uur elf jarige, gillende koters in mijn personal space is wel genoeg, ik wil gewoon kunnen ontbijten zonder serieus pratende ouders die hun kinderen moeten ophalen aan de tafel.

    Completely ignored. Oh well. Lets get my ass to writing.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Diable schreef:
    (...)

    Nee klopt.
    Ik heb zowel bewegingen als geluid, maar ik heb het eigenlijk niemand vertelt, omdat het (nog) niet opvalt. Nu dat morgen stage begint, valt het mij en mijn ouders wel op dat het steeds heftiger wordt. Het is echt heel vervelend


    Je had er medicatie voor, toch? Hoe werkt dat? Of heb ik het verkeerd begrepen?
    Succes in ieder geval op je stage. Ben je er erg zenuwachtig/gestressed voor? Dan kan het namelijk daardoor zijn verergerd. Misschien helpt het om er over te praten op je stageadres? ^^ Dan snapt men het in ieder geval een beetje meer als je bewegingen of geluiden maakt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je had er medicatie voor, toch? Hoe werkt dat? Of heb ik het verkeerd begrepen?
    Succes in ieder geval op je stage. Ben je er erg zenuwachtig/gestressed voor? Dan kan het namelijk daardoor zijn verergerd. Misschien helpt het om er over te praten op je stageadres? ^^ Dan snapt men het in ieder geval een beetje meer als je bewegingen of geluiden maakt. ^^


    Nee, heb medicatie op het laatste moment afgewezen door de bijwerkingen die het gaf.
    Sowieso verergeren de tics bij mij als ik gestrest/zenuwachtig ben. Ik heb al tics vanaf dat ik 10 ben, dus ik weet hoe en wat, hahah.
    Ik kan het wel aangeven, maar alleen als ik er echt hinder van krijg. Ik heb het gevoel dat mensen heel erg op je gaan letten als je het vertelt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik was 20-8 en kreeg geen hogere rating dan B-. WTF. Iemand met een slechtere KDA had wel een S+

    Diable schreef:
    (...)

    Nee, heb medicatie op het laatste moment afgewezen door de bijwerkingen die het gaf.
    Sowieso verergeren de tics bij mij als ik gestrest/zenuwachtig ben. Ik heb al tics vanaf dat ik 10 ben, dus ik weet hoe en wat, hahah.
    Ik kan het wel aangeven, maar alleen als ik er echt hinder van krijg. Ik heb het gevoel dat mensen heel erg op je gaan letten als je het vertelt.


    Ah snap ik. Daarom ben ik nu halverwege het afbouwen. Ik wil ook van de medicatie af. x)
    Ah jah. Ik heb tics ook al mijn hele leven, maar pas laatste paar jaar is het vreselijk verergerd. Sowieso wordt het erger met stress of andere negatieve gevoelens helaas.
    Hmm jah das ook wel weer zo idd, dat mensen dan op je gaan letten. Maar anderen boeit het juist weer helemaal niet hahaha. x) Gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt! ^^


    OTOFT: He bah, nu baal ik wel heel erg hoor. Net de lay out gekregen van de foto van Chevy die ik wil gaan maken met Diamond Painting. Het is een pracht foto, maar op de lay out is het één grote, donkere vlek in zijn gezicht. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •