• C H R I S T M A S M A I L




    Lieve Quizletters

    Kerstmis komt stilaan dichterbij. Het is een tijd dat we velen wensen rondsturen naar de mensen die we lief hebben. Wil jij die ene speciale persoon op Kerstmis verrassen met een fantastisch kerstberichtje? Lees dan even verder zou ik zeggen!





    U I T L E G
    Ik kwam op het idee om dit topic op te zetten, toen ik moest denken aan hoe leuk het altijd is om lieve berichtjes op Kerstmis te ontvangen. Zelfs van onbekende die je gewoon even het beste toewensen. Aangezien Kerstmis ook wel een tijd van liefde en vreugde is, mogen we niet vergeten om Quizlet voor even een betoverende plaats te maken met zoveel lieve dingen. Je kan dit topic een beetje vergelijken met het Eindejaarstopic, alleen is dit toch een tikkeltje anders. De bedoeling achter Christmasmail is dat al je lieve berichtjes eerst langs mij moeten. Van 24 tot 26 december zal ik dan alle berichtjes bij de juiste personen bezorgen. Op deze manier krijg je misschien op een van die dagen een bijzondere boodschap in je inbox.

    M E E D O E N
    Meedoen is heel simpel. Als jij een lief berichtje voor iemand hebt en wil dat ik diegene er mee verras op kerstavond, kerstdag of tweede kerstdag, dan stuur je gewoon een pb naar mij (Goldberg). Onderstaand even een lijstje met wat belangrijk is om te vermelden in je pb:
    - zorg voor een duidelijke titel, op deze manier hoef ik niet lang te zoeken naar berichten voor Christmasmail
    - vermeld zeker de username van de persoon waar je berichtje naartoe moet, anders kom ik niet ver
    - uiteraard hoort je berichtje of wat dan ook in de pb te staan
    - het is mogelijk om een anonieme boodschap door te geven, maar vermeld dit dan ook duidelijk in je pb onderaan
    - heb je eventueel een voorkeur voor de datum waarop je wil dat je berichtje in het postvak van die ene persoon terecht komt? Dan mag je dat ook zeker melden


    D E A D L I N E
    Om te zorgen dat alles vlot kan verlopen, kan je een berichtje inzenden tot en met 20 december 2016, 23:59. Houdt hier alsjeblieft rekening mee.

    B A C K U P - Ik heb tot nu toe al genoeg mensen!
    Ik weet niet hoe dit zal verlopen, maar als dit succes heeft, dan kan ik alle hulp wel gebruiken met het verzenden van de berichtjes. Aangezien ik van plan ben ze te bezorgen op de feestdagen, kan het wel eens druk worden. Als je het ziet zitten om mij tijdens de drukte te helpen met verzenden, dan kan je je altijd opgeven als back-up. Moest ik je hulp dan enorm kunnen gebruiken, contacteer ik je persoonlijk via pb (ik ga de lijst af). Je opgeven kan gewoon via het topic.

    - Papiliones
    - Nikiforov
    - Spoderman
    - Niallerslove
    - Beetlejuice
    - Virtues
    - Hufflefluff
    - CooleSarah11


    F A Q
    Hier komen alle vragen met antwoorden te staan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 20:36 ]


    16 - 09 - '17

    Nympha naar Papiliones.


    One Who Travels A Higher Path.

    Zijn er mensen die al berichtjes willen doorsturen?


    16 - 09 - '17

    Even MT

    Ik meld me aan als back-up!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hufflefluff schreef:
    Ik meld me aan als back-up!


    Ik zet je op de lijst (:


    16 - 09 - '17

    *wacht nog steeds op berichtjes*


    16 - 09 - '17

    934 schreef:
    Ik meld me aan als back-up!


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Gibbs schreef:
    Ahw wat leuk! MT voor later! :3


    •

    Yay, wat een leuk topic.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tot nu heb ik echt wel genoeg mensen als back-up, ik denk zelfs niet dat het per se nodig zal zijn, aangezien ik nog niets ontvangen heb.


    16 - 09 - '17

    Ik ga hier morgen mee bezig. ^^

    Het werd een dagje later. Maar goed, als het goed is heb je mijne ontvangen. ^^
    Kan zijn dat er misschien nog wat bij komen (ben vast wel mensen vergeten)

    Het is een heel leuk initiatief, maar ik stuur mijn berichten liever zelf.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het is een heel leuk initiatief, maar ik stuur mijn berichten liever zelf.(:

    Ssht het is handig als je er veel hebt en je eigenlijk al te druk bent met kerst :Y)

    SPECS schreef:
    Het is een heel leuk initiatief, maar ik stuur mijn berichten liever zelf.(:


    Snap ik.


    16 - 09 - '17