• C H R I S T M A S M A I L




    Lieve Quizletters

    Kerstmis komt stilaan dichterbij. Het is een tijd dat we velen wensen rondsturen naar de mensen die we lief hebben. Wil jij die ene speciale persoon op Kerstmis verrassen met een fantastisch kerstberichtje? Lees dan even verder zou ik zeggen!





    U I T L E G
    Ik kwam op het idee om dit topic op te zetten, toen ik moest denken aan hoe leuk het altijd is om lieve berichtjes op Kerstmis te ontvangen. Zelfs van onbekende die je gewoon even het beste toewensen. Aangezien Kerstmis ook wel een tijd van liefde en vreugde is, mogen we niet vergeten om Quizlet voor even een betoverende plaats te maken met zoveel lieve dingen. Je kan dit topic een beetje vergelijken met het Eindejaarstopic, alleen is dit toch een tikkeltje anders. De bedoeling achter Christmasmail is dat al je lieve berichtjes eerst langs mij moeten. Van 24 tot 26 december zal ik dan alle berichtjes bij de juiste personen bezorgen. Op deze manier krijg je misschien op een van die dagen een bijzondere boodschap in je inbox.

    M E E D O E N
    Meedoen is heel simpel. Als jij een lief berichtje voor iemand hebt en wil dat ik diegene er mee verras op kerstavond, kerstdag of tweede kerstdag, dan stuur je gewoon een pb naar mij (Goldberg). Onderstaand even een lijstje met wat belangrijk is om te vermelden in je pb:
    - zorg voor een duidelijke titel, op deze manier hoef ik niet lang te zoeken naar berichten voor Christmasmail
    - vermeld zeker de username van de persoon waar je berichtje naartoe moet, anders kom ik niet ver
    - uiteraard hoort je berichtje of wat dan ook in de pb te staan
    - het is mogelijk om een anonieme boodschap door te geven, maar vermeld dit dan ook duidelijk in je pb onderaan
    - heb je eventueel een voorkeur voor de datum waarop je wil dat je berichtje in het postvak van die ene persoon terecht komt? Dan mag je dat ook zeker melden


    D E A D L I N E
    Om te zorgen dat alles vlot kan verlopen, kan je een berichtje inzenden tot en met 20 december 2016, 23:59. Houdt hier alsjeblieft rekening mee.

    B A C K U P - Ik heb tot nu toe al genoeg mensen!
    Ik weet niet hoe dit zal verlopen, maar als dit succes heeft, dan kan ik alle hulp wel gebruiken met het verzenden van de berichtjes. Aangezien ik van plan ben ze te bezorgen op de feestdagen, kan het wel eens druk worden. Als je het ziet zitten om mij tijdens de drukte te helpen met verzenden, dan kan je je altijd opgeven als back-up. Moest ik je hulp dan enorm kunnen gebruiken, contacteer ik je persoonlijk via pb (ik ga de lijst af). Je opgeven kan gewoon via het topic.

    - Papiliones
    - Nikiforov
    - Spoderman
    - Niallerslove
    - Beetlejuice
    - Virtues
    - Hufflefluff
    - CooleSarah11


    F A Q
    Hier komen alle vragen met antwoorden te staan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 20:36 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil eventueel wel back-up zijn hoor ^^ (als het me lukt ivm met blok maar het kan een mooie pauze zijn ^^)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nikiforov schreef:
    Ik wil eventueel wel back-up zijn hoor ^^ (als het me lukt ivm met blok maar het kan een mooie pauze zijn ^^)


    Fijn (:
    Je staat op de lijst.


    16 - 09 - '17

    Ahw wat leuk! MT voor later! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil ook wel op de Back-up lijst (Als het nog nodig is, sinds er al 2 zijn)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nikiforov schreef:
    Ik wil eventueel wel back-up zijn hoor ^^ (als het me lukt ivm met blok maar het kan een mooie pauze zijn ^^)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Spoderman schreef:
    Ik wil ook wel op de Back-up lijst (Als het nog nodig is, sinds er al 2 zijn)


    Ik zet iedereen er voorlopig op, maar het kan best zijn dat ik aan twee helpende handen al genoeg zal hebben. We'll see.


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Ahw wat leuk! MT voor later! :3


    i wanna die with you once or twice.

    Wat een leuk topic! Ik wil ook helpen als je nog hulp kunt gebruiken c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat een leuk idee! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat leuk (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fijn om te zien dat er zoveel leuke reacties komen (:


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Ahw wat leuk! MT voor later! :3


    chaos makes the muse

    Nikiforov schreef:
    Ik wil eventueel wel back-up zijn hoor ^^ (als het me lukt ivm met blok maar het kan een mooie pauze zijn ^^)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Echt leuk, Syllie! Dit is een mt. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gibbs schreef:
    Ahw wat leuk! MT voor later! :3


    Same ^^ ik voel me al helemaal kerstmissig!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien