• Als je Het vervloekte kind nog wil lezen (het script van de musical van HP) dan is het waarschijnlijk handig om het onderstaande niet lezen!

    Ik kwam er net dus achter dat in Het vervloekte kind, Voldemort een kind heeft. Nou schoof ik al bijna van de bank af van verbazing alleen daardoor, maar blijkbaar heeft hij het kind verwekt bij Bellatrix van Detta. Volgens mij is er nu een kleine storing in mijn hoofd gaande. Want Bellatrix was immers getrouwd en ik dacht altijd dat ze wel heel loyaal en trouw was aan Voldemort, maar toch ook wel gelukkig met haar man. Aan de andere kant zou ik niemand anders weten die waarschijnlijk überhaupt een kind met Voldemort wilde.


    Dus wist je dit al en wat vind je ervan?


    Physics is awesome

    JDM schreef:
    (...)

    Ze is in 1998 geboren, vlak na de Battle. Dus helaas, hij zag er niet zo uit D:

    Oh. WAAROM.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oscura schreef:
    Ik dacht eerst dat je het over een fanfic had, maar toen bedacht ik me: O, wacht dat is een boek :').


    Dat dacht ik eerst ook aangezien ik eerst alleen de Engelse titel kende.


    Physics is awesome

    GrandR schreef:
    (...)
    Dat is ook een manier van het ontdekken ja.
    Zou kunnen ergens.. En dat motief ook wel, toch blijf ik het ook een beetje off vinden.


    Dat veroorzaakte ook de kleine storing in mijn hoofd. Ik kan dat "feit" niet rijmen niet met hoe hij was.


    Physics is awesome

    Yonghwa schreef:
    Ik ben nu zo benieuwd! Het boek heb ik zelf nog niet gelezen, ik ben eigenlijk aan het twijfelen of het wel handig is, maar ik zet m wel op mn leeslijst. Ik ben echt benieuwd naar wat er onder die spoiler staat tho. Mijn vinger....its moving on its own.... *click*
    Wat. Dat is best sick. Moet je nagaan dat er zo'n vent zonder neus boven je hangt, hehehe.


    Daarom heb ik ook in de titel gezet en onder een spoiler. Zo hebben mensen zelf de keuze om te kiezen of ze het willen weten of niet.

    Bedankt voor dat beeld wat ik misschien niet meer uit mijn hoofd krijg. Blijkbaar hield ze meer van hem dan van haar eigen man. [/spoiler


    Physics is awesome

    JDM schreef:
    Ik vind dat zo idioot en eigenlijk gewoon niet logisch en heel erg out of character. Dat ís het natuurlijk niet, omdat het nu gewoon geschreven is, maar in mijn hoofd werkt het gewoon niet.

    Dit.

    Kelmeckis schreef:
    (...)
    Bedankt voor dat beeld wat ik misschien niet meer uit mijn hoofd krijg. Blijkbaar hield ze meer van hem dan van haar eigen man.

    HAHA, ik denk dat het eerder obsessie is dan echt liefde. Hij is natuurlijk wel Lord Voldemort.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    HAHA, ik denk dat het eerder obsessie is dan echt liefde. Hij is natuurlijk wel Lord Voldemort.


    Dat is heel goed mogelijk, er zat duidelijk een draadje bij d'r los. Iets wat haar wel gevaarlijk maakte. Kan trouwens niet geloven dat haast niemand het wist. Ik las ook ergens dat hij het misschien zag als een wederdienst voor haar jarenlange trouw en toewijding. Maar ongeacht die man had hersenen dus dan lijkt het me niet logisch dat hij het met haar heeft gedaan.


    Physics is awesome

    Hoe meer ik hoor over dat boek, hoe erger het wordt. Ik heb besloten het nooit te lezen en te negeren dat het bestaan. :')


    What would Emma do?

    Jaa lol, ik vond dat ook zó raar! Maar goed, het boek vond ik echt superleuk en heb ik in een paar uur uitgelezen. Als je gewoon niet te veel na denkt over die rare plotholes is het echt wel een vermakelijk boek om te lezen. (krul)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Daarom heb ik ook in de titel gezet en onder een spoiler. Zo hebben mensen zelf de keuze om te kiezen of ze het willen weten of niet.

    Bedankt voor dat beeld wat ik misschien niet meer uit mijn hoofd krijg. Blijkbaar hield ze meer van hem dan van haar eigen man. [/spoiler

    Ik denk niet echt dat het 'houden van' is, maar meer het trouw zijn en 'ik heb alles over voor de leider' idee. Net zoals dat Dooddoeners hun leven voor Voldemort geven en Peter Pippeling zijn arm voor hem gaf, in een andere verknipte manier. Ik ga het boek denk ik niet lezen, door de reacties ervan en ik blijf bij het idee van het vorige boek dat het zo is afgelopen. Dat is een beter eind naar mijn mening.
          En ik denk dat hij het in de optie doet dat hij zijn bloedlijn doorgeeft. Dat hij er dan nog steeds een 'soort van' is, ookal is hij zelf er niet meer.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 17:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kelmeckis schreef:
    @GrandR

    Ik kwam er achter doordat ik Voldemort op zocht op Wikipedia en ineens zag dat er bij informatie over hem stond dat hij een dochter heeft.
    Misschien heeft Bellatrix hem verleid? Volgens een wiki kan het ook zijn dat Voldemort alleen zijn bloedlijn wilde doorgeven en Bellatrix is een volbloed heks dus dat zou op zich logisch zijn. Maar inderdaad hij had toen andere dingen te doen en was best wel druk.

    Het lijkt me zo raar dat hij een bloedlijn wil doorgeven, terwijl hij er van overtuigd is dat hij absurd lang zal leven en dus helemaal geen nabestaanden nodig heeft die zijn doelen enzovoort kunnen doorzetten...

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 17:37 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (...)
    Het lijkt me zo raar dat hij een bloedlijn wil doorgeven, terwijl hij er van overtuigd is dat hij absurd lang zal leven en dus helemaal geen nabestaanden nodig heeft die zijn doelen enzovoort kunnen doorzetten...


    Ze is net na de oorlog geboren toch? Hij kon de verwoesting van de Horcrux's voelen dus waarschijnlijk werd hij bang en wilde hij een soort back-up plan. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Wow dit is echt vreemd en tegelijkertijd een vreemd soort vermakelijk. Ik heb het boek niet gelezen, maar misschien dat ik het nu van plan ben (dan wel goedkoop op marktplaats kopen haha).