• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)


    AHHAHA. Ik twijfel wel een beetje want welke kleur en staat het wel en en struggles ;c

    my lord dat wou ik ook laten doen. Laten we het samen volgend weekend doen bij mijn buurvrouw als je wilt skskks. Ik wil dit:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 17:43 ]

    not to disappoint you ^ maar dat zal niet lukken met jouw haarsoort, zeker geen grijstinten

    been there done that :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    not to disappoint you ^ maar dat zal niet lukken met jouw haarsoort, zeker geen grijstinten

    been there done that :'D

    hmmmmmmmmmmmm. Ik twijfelde al heel erg. Bedoel je als in haarstijl of kleur?

    Raja schreef:
    (...)
    hmmmmmmmmmmmm. Ik twijfelde al heel erg. Bedoel je als in haarstijl of kleur?


    kleur. ik zal het kort houden: qing wou dat ook en dr haar is nu bruin/geel


    Heaven is a place that we all have

    Wieeeh stage ging zo goed vandaag. I feel so happy.


    Okay, laat ik een tweede poging gaan doen om met scouting op zomerkamp naar Denemarken te gaan :').


    Stenenlikker

    Vanavond mijn creativiteit eens testen
    In gedachten ziet het er leuk uit maar mij kennende gaat het vast niet zoals ik wil


    "It means no worries, for the rest of your days"

    @ Raja: Ik denk dat je dat goed bij de kapper moet doen als je dat wilt. Ik wil ook echt zo'n superfancy haarkleur (niet grijs, maar ombrelike) en kapper is toch wel even wat safe. Ik weet niet wat voor soort haar(kleur) je hebt, maar misschien weet de kapper zelf ook wat tips.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 18:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    o my god i finally did it
    this feels amazing


    i put the fun in funeral

    Nee het is heel normaal om Dragons: Ridders of Berk te kijken in de trein al volwassen vrouw van 20 (bijna 21). Het is veel fijner dat ik er gewoon geen drol om geef x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Yonghwa schreef:
    @ Raja: Ik denk dat je dat goed bij de kapper moet doen als je dat wilt. Ik wil ook echt zo'n superfancy haarkleur (niet grijs, maar ombrelike) en kapper is toch wel even wat safe. Ik weet niet wat voor soort haar(kleur) je hebt, maar misschien weet de kapper zelf ook wat tips.

    Mijn buurvrouw is kapper xp en zij verft al jaren mijn moeder en zus hun haren. Ik heb zelf kastanjebruine haren. Maar ik wil het zwart verfen of zo donkerbruin als op de foto.

    Raja schreef:
    (...)
    Mijn buurvrouw is kapper xp en zij verft al jaren mijn moeder en zus hun haren. Ik heb zelf kastanjebruine haren. Maar ik wil het zwart verfen of zo donkerbruin als op de foto.

    Je kan het altijd proberen. Anders weet je het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Pokémon Sun asffghjkl


    26 - 02 - '16

    Gratis werken om ervaring op te doen, maar gebruikt worden als slaaf. Nou... bedankt... Zoiets doe ik echt nooit meer opnieuw.


    16 - 09 - '17

    Ik weet dus niet hoe ik me hierover moeten voelen. I should be happy, right? But i'm not..


    — Inner peace, it's hard to find. —