• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whut the fuck
    Mijn vader heeft ineens al mijn oude contacten van vorig jaar in zijn mobiel gekregen via de cloud. En ik gebruik niet eens cloud :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 10:32 ]

    Morgenavond en overmorgenavond naar de bios. Ohyes mijn tweede thuis. <3

    Typisch. Als ik naar beneden ga en ik roep Pim, komt ie niet van zijn plek. Als ik echter met een zakje kattensnoepjes rammel, weet hij niet hoe snel hij van zijn plek moet komen. Katten... :W


    26 - 02 - '16

    He spread is arms a little further, like was spreading his wings. He lifted his face to the sky and whispered ‘thank you’. Then, without hesitating, he relaxed and let his body – this awefull body, he would be finally released of all this self hate – fall forward. One moment he felt like he could fly, like his arms were his wings and they would carry him home.
    Then gravity got grip on his body and he fell down, but he wasn’t scared. He felt the wind around his body, trying to lift him up. But it didn’t matter, his body was getting closer to the ground. Josh closed his eyes and just when he felt God’s hand catching him when he touched the ground, he saw the face of his best friend.
    And in that moment, he felt so much love for him, Josh finally understood why God died.

    Then, at 2.13 pm on Sunday, March the 21st, Joshua William Dun died.


    Hmmm, het loopt niet lekker. Wat klopt er niet... wat klopt er niet?

    Gibbs schreef:
    Ik wil een wedstrijd starten hier op Q. Maar mijn ideeën zijn een beetje op. Iemand die samen wil brainstormen? It always helps me a lot.

    Ik zit eigenlijk ook een hele tijd te bedenken wat voor wedstrijd ik ga aanmaken. Ik wil het liefst iets origineelst. Wil je misschien samen doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ik zit eigenlijk ook een hele tijd te bedenken wat voor wedstrijd ik ga aanmaken. Ik wil het liefst iets origineelst. Wil je misschien samen doen?


    Ik heb in het Brainstormtopic een opzetje gezet van wat ik nú in mijn hoofd heb voor een wedstrijd. Vind je dat idee misschien leuk? Of eventueel zet je anders zelf ook een oproepje in het topic zodat iemand je kan helpen brainstormen. Zelf wil ik je ook wel helpen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    i put the fun in funeral

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik heb in het Brainstormtopic een opzetje gezet van wat ik nú in mijn hoofd heb voor een wedstrijd. Vind je dat idee misschien leuk? Of eventueel zet je anders zelf ook een oproepje in het topic zodat iemand je kan helpen brainstormen. Zelf wil ik je ook wel helpen. :3

    Het klinkt wel een goed idee, hehe. Maar het klinkt ook heel anders dan wat ik in mijn hoofd had. Bedankt Yolandje <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Het klinkt wel een goed idee, hehe. Maar het klinkt ook heel anders dan wat ik in mijn hoofd had. Bedankt Yolandje <3


    Als je met me mee wilt doen geef je maar gewoon een gil. :Y) En jouw idee klinkt anders ook niet slecht! Geeft er een avontuurlijk tintje aan. :3


    OTOFT: OMG! Malaguena is binnen! Zoooooo happy nu! Alleen vreselijk slecht getimed, want ik moet me op donderdag concentreren. ;O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het voelt zo goed om eindelijk eens het gevoel te hebben dat ik leuke cadeaus heb uitgezocht voor m'n vriend z'n verjaardag.
    Nou maar hopen dat ie niet ook nog van andere mensen dezelfde cadeaus krijgt, want dan ga ik echt janken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn opa is vandaag 91 geworden. Waarschijnlijk zijn laatste verjaardag, die realisatie is toch wel pijnlijk.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Als je met me mee wilt doen geef je maar gewoon een gil. :Y) En jouw idee klinkt anders ook niet slecht! Geeft er een avontuurlijk tintje aan. :3

    You know I like them in action (wbw) Hehe, maar thanks! Met je wedstrijd meedoen? En ja, ik zal erover nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    You know I like them in action (wbw) Hehe, maar thanks! Met je wedstrijd meedoen? En ja, ik zal erover nadenken.


    Of mee doen met organiseren/jurylid zijn. Je roept maar. ^^

    Ik ga er in ieder geval wel over nadenken of ik de tijd heb om met jouw wedstrijd mee te doen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Of mee doen met organiseren/jurylid zijn. Je roept maar. ^^

    Ik ga er in ieder geval wel over nadenken of ik de tijd heb om met jouw wedstrijd mee te doen. _O_

    Hehe, ik wil heel graag meedoen als jurylid, maar ik moet eerst even alles afwachten en hoe ik dat dan ga doen met wat er afspeelt en hoe ik me voel. Ik ga namelijk geen wedstrijd starten als die van jou gestart is, hehe. Dan heb ik het extra druk met nakijken, terwijl ik juist de tijd ervoor wil nemen en het goed wil doen xd.

    En is goed! Je moet er wel in meenemen dat ik naar sommige mensen een moordenaarkaart stuur, dus dat er bij sommige rondes gestemd kunnen worden. Je hebt gezegd dat je niet weet hoe een WvWspel gaat, dus ik wilde dit wel even zeggen voordat je, je bedenkt dat je toch mee wil doen en het anders loopt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk moet iemand het nalezen, maar niemand mag dit nalezen. Het is trash :W

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 12:03 ]