• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok. Veerle. Nu schrijven aan NaNo. Huphup.


    The truth is out there.

    Volgens mij gaat mijn laptop zo opstijgen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Raja schreef:
    mehri ff serieus waarom ben je nooit tevreden over jezelf. ben je eindelijk weer eens trots op een tekening die je maakt moet het leven je weer slaan met 80 keer betere kunsten wat andere mensen hebben gemaakt.
    ik kwam nu net een comic tegen die ook een of andere gek zelf aan het maken Is waaronder de hoofdpersonage precies op ethan lijkt en met een jongere meisje en jongen loopt. het heet ook "the fall" en gaat over een zombie apocalypse. en het ziet er geweldig mooi uit. vergeleken met last life is last life shit

    weetje fml.

    no Mehri niet zo denken. Je bent super getalenteerd, en je moet je werk niet met anderen vergelijken. Echt niet; want je moet super trots zijn om wat jij hebt neer kunnen zetten en ik weet dat ik niet de enige ben. Denk gewoon aan het gevoel dat je had toen je je eigen werk in je handen had; voelde dat niet fantastisch? blijf daaraan denken en dit kan zelfs een push zijn voor extra motivatie voor boek 2!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O MIJN GOD HIJ APPTE ME MET EN MIJN HART GAAT NU ALS EEN GEK TEKEER IK BEN ZO FREAKING HAPPY NU. Dit maakt mijn dag echt een stuk beter <3 Ik heb het er helemaal heet van, haha. Ik maak me echt altijd zonder reden druk om niets.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 16:32 ]

    I am just myself, AKA my worst enemy.

    Childish Gambino's lyrics gaan diep.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 16:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Raja schreef:
    mehri ff serieus waarom ben je nooit tevreden over jezelf. ben je eindelijk weer eens trots op een tekening die je maakt moet het leven je weer slaan met 80 keer betere kunsten wat andere mensen hebben gemaakt.
    ik kwam nu net een comic tegen die ook een of andere gek zelf aan het maken Is waaronder de hoofdpersonage precies op ethan lijkt en met een jongere meisje en jongen loopt. het heet ook "the fall" en gaat over een zombie apocalypse. en het ziet er geweldig mooi uit. vergeleken met last life is last life shit

    weetje fml.


    Last life is ge wel dig. Je comic is geweldig. Jij bent geweldig. Je gaat mij niet vertellen dat die andere comic een Peter heeft (cat)

    OT: ik vind dit gebouw creepy onoverzichtelijk en ongezellig. Ik zou er bijna colleges van skippen. Zo blij dat ik hier verder bijna nooit zit of heb gezeten.


    Happy Birthday my Potter!

    Binnen 25 minuten omgekleed en naar mijn zusje gelopen en gegeten. Pfoe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    alle negativiteit aan de kant; ho-ly shit ik botste bijna tegen een freaking knappe jongen aan. En we lachten allebei naar elkaar lsjsjsjs

    Spoderman schreef:
    (...)
    no Mehri niet zo denken. Je bent super getalenteerd, en je moet je werk niet met anderen vergelijken. Echt niet; want je moet super trots zijn om wat jij hebt neer kunnen zetten en ik weet dat ik niet de enige ben. Denk gewoon aan het gevoel dat je had toen je je eigen werk in je handen had; voelde dat niet fantastisch? blijf daaraan denken en dit kan zelfs een push zijn voor extra motivatie voor boek 2!


    Goldstein schreef:
    (...)

    Last life is ge wel dig. Je comic is geweldig. Jij bent geweldig. Je gaat mij niet vertellen dat die andere comic een Peter heeft (cat)


    omg dank je wel babies. I seriously love you

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 16:51 ]

    Raja schreef:
    mehri ff serieus waarom ben je nooit tevreden over jezelf. ben je eindelijk weer eens trots op een tekening die je maakt moet het leven je weer slaan met 80 keer betere kunsten wat andere mensen hebben gemaakt.
    ik kwam nu net een comic tegen die ook een of andere gek zelf aan het maken Is waaronder de hoofdpersonage precies op ethan lijkt en met een jongere meisje en jongen loopt. het heet ook "the fall" en gaat over een zombie apocalypse. en het ziet er geweldig mooi uit. vergeleken met last life is last life shit

    weetje fml.


    Neee mehri, weetje ik was laatst bij een vriendin en dat gezin doet veel aan tekenen. Ik pakte mijn telefoon en zei vol trots 'kijk, een vriendin van mij heeft een hele comic zelf gemaakt" die vriendin en moeder waren helemaal onder de indruk, en waren verbaasd wat van talent jij had. Die moeder wilde zelfs even een stukje lezen. Ze vond jouw tekenstijl erg geweldig. En ik was het helemaal met haar eens. Als ik een tekening van jou zie kan ik gelijk zeggen "kijk dat is van Mehri" en zoals shania zei, denk er eens aan, aan het moment toen je je eigen boek in handen had. Zo ontzettend gaaf!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zal ik mn haar een 'Underneath Dye' geven? Ik wil het heel graag maar ik ben te bang oml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Zal ik mn haar een 'Underneath Dye' geven? Ik wil het heel graag maar ik ben te bang oml.

    Ik zou zeggen : JUST DO IT
    jk
    Maar doen! Is leuk joh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is niet dat je zelf altijd alles opruimt.


    <3

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen : JUST DO IT
    jk
    Maar doen! Is leuk joh


    AHHAHA. Ik twijfel wel een beetje want welke kleur en staat het wel en en struggles ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Donderdag een spoedafspraak bij de tandarts, want dit kan niet langer. Klote tand.
    We hebben geprobeerd hem te redden, maar het mocht niet baten. Dan maar een wortelkanaal, dat vind mijn tandarts ook het beste.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.