• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet eens uit bed.

    Overal TOP phuns en references
    I'm trash

    Misschien toch maar teruggaan naar het niet eten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En toen had ik ineens random uitslag op mijn gezicht van... idk, ineens. En ik heb het fucking heet. Leuk zo in de klas.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 14:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaay! Mijn wedstrijd aangevraagd! Nu maar hopen dat ik niets ben vergeten en dat ik toestemming krijg. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als er ooit iets uitgevonden wordt waardoor je iets helemaal kan vergeten, zou ik alle spellen die ik ooit gespeeld heb vergeten zodat ik ze weer voor de eerste keer kan spelen.

    Wanneer je zin hebt om boeken te kopen in de uitverkoop, maar eigenlijk helemaal geen idee hebt van wat je nu wil... Plus ik heb al teveel boeken, mn kast is vol..

    /Wauw, ik had net voor het eerst in lange tijd weer een viool in handen en na een beetje klooien, kwamen daar de eerste paar maten van een bepaald muziekstuk eruit :') Ik heb alleen geen idee wat ik gespeeld heb, woops. Ik weet alleen dat ik het dus heb leren spelen en erg mooi vond.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 15:37 ]


    Stenenlikker

    I'm in friend-love


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Liefde voor mijn hoesjes die ik zojuist heb besteld :3


    Deep inside, I've never felt alive

    En dan krijg je op stage ineens te horen dat je (onofficiële) oma is overleden... Janken als een malle en de dierenarts assistente een hartaanval bezorgen

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 15:49 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb ik eindelijk tijd en zin, weet ik niks om een video over te maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wtf, ik ben nu nog steeds geen centimeter wijzer. Wat moet ik nu weer doen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oppaskindje van 5: "Nee, eerst moet je alle auto's bekeren in de garage!"

    Ik: "Hallo meneer Ford Fiësta have you accepted Jesus Christ as your lord and savior"

    Hij noemde me gekke oppas en idk hij heeft gelijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    mehri ff serieus waarom ben je nooit tevreden over jezelf. ben je eindelijk weer eens trots op een tekening die je maakt moet het leven je weer slaan met 80 keer betere kunsten wat andere mensen hebben gemaakt.
    ik kwam nu net een comic tegen die ook een of andere gek zelf aan het maken Is waaronder de hoofdpersonage precies op ethan lijkt en met een jongere meisje en jongen loopt. het heet ook "the fall" en gaat over een zombie apocalypse. en het ziet er geweldig mooi uit. vergeleken met last life is last life shit

    weetje fml.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 16:13 ]

    hadden mijn ouders mij maar nooit toestemming gegeven voor die freaking motor.
    nu ik een motor zie wordt mijn droom weer opnieuw vernietigd