• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Je krijgt je cadeau alleen als ik alles binnen heb."

    Als ik straks 40 word krijg ik nog cadeautjes van je, want die van vorig jaar heb ik ook nog steeds niet gehad..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    guy1: push up bh's zijn echt het werk van satan
    guy2: echt he
    me: gelukkig hebben jullie niks om je druk om te maken want jullie zijn allebei nog maagd


    i put the fun in funeral

    Ik wil Tanz der Vampire merch... maar ik kan bijna niets op internet vinden. Nu heb ik spijt dat ik destijds niets gekocht heb in Berlijn.

    Nog elf dagen tot mijn verjaardag egh. Ik wil niet ouder worden T_T


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik maar eens moet slapen. Morgen weer voor het eerst in 2 weken naar school.

    // Quantum Break is net 2 weken uit ofzo en het heeft nu al 25% korting op Steam.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 23:59 ]

    Wil iemand deze psoriasis van mij hebben? Ik wil er vanaf, want ik word er gek van :c
    Oh, en ook iemand die de tics wilt overnemen? Beiden zijn gratis af te halen in Purmerend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nog precies vier dagen en dan ben ik legaal volwassen en ik heb gewoonweg niet geleerd voor de toets die ik morgen heb van het vak waar ik het slechtst voor sta

    zeer volwassen, zeer volwassen

    // ik vind mensen niet erg snel vervelend maar dat mag echt wel een tikkeltje minder uit de hoogte en een schijtzooi minder pretentieus, joe dankjewel

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 0:21 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ahhhh. Het seizoen is weer begonnen 24/24 en 7/7 carnavalmuziek. Lach me uit, maar ik hou van Aalsterse carnavalmuziek.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sommige mensen moeten leren om dingen op te zoeken. In plaats daarvan vragen ze het aan mij en als ik het niet weet, dan ga ik het voor hen opzoeken....


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    nog precies vier dagen en dan ben ik legaal volwassen en ik heb gewoonweg niet geleerd voor de toets die ik morgen heb van het vak waar ik het slechtst voor sta

    zeer volwassen, zeer volwassen

    // ik vind mensen niet erg snel vervelend maar dat mag echt wel een tikkeltje minder uit de hoogte en een schijtzooi minder pretentieus, joe dankjewel


    Ik word 21 :/
    Een week na jou, zo blijkt. Van mij mocht het ouder worden wel stoppen vanaf m'n 18e. Volwassen zijn is niet zo mijn ding I guess


    26 - 02 - '16

    Please, hou me niet aan het lijntje als je niets meer met me wil doen.

    Doe eigenlijk maar wel, ik kan op het moment niet zonder je aandacht. Je bent het enige lichtpuntje in mijn depressie. Het zou zoveel beter met me gaan als ik je iets vaker kon zien. Al is het maar een paar keer per week 5 minuutjes. Dat zou me al zo goed doen..

    Ik durf je alleen niet te vertellen dat je me zo erg helpt en mijn depressie minder lijkt te zijn als ik bij je ben. Straks verbreek je daarom alle contact, en dat wil ik niet. Want wie wil er nu omgaan met iemand die een zware depressie heeft. Haha.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 0:36 ]

    Het luisteren naar de regen is veel fijner dan slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet wachten tot vanavond. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sommige mensen.... :W

    Jajajajajaja, meer dan 20% We komen er, ooit. In twintig jaar mag ik hopen

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 1:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha ik vind het echt zo bijzonder dat ik dit nog steeds kan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )