• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Totaal niet tevreden met de manier waarop het Saxion feedback geeft op alles. Het is echt all over the place en het komt erop neer dat je jezelf maar moet redden met het commentaar wat je krijgt, wat eigenlijk nihil is. Dat noemt zich dan HBO.

    JAAAAAAAAA, LITTLE MIX KOMT MET DE GLORY DAYS TOUR NAAR NEDERLAND! YESSSSSSSSSSSSS! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het raakt me erger dan ik dacht, en ik wil er over praten maar dat kan niet. Ik heb hierdoor gewoon zin om met een tentje en zonder internet in het bos te wonen en een kluizenaar te worden. Mensen zijn fucked up, niet allemaal. Maar dat mensen soms bereidt zijn tot zo erg verbaast me en raaktme
    Echt helemaal done. Ik ben hier ook zo boos om, ik voel me voor de gek gehouden bedrogen, en ik ga nooit meer iemand van het internet 100% vertrouwen. Ik baal hier zó zó erg van. Ik wil al men frustraties kwijt en ik weet niet hoe. Ik kan er niet tegen om zo hard in die val te zijn getrapt. Ongelofelijk. Ik kan er niet om huilen, alleen zwaar teleurgesteld zijn en boos. Vooral boos.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 15:23 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik word gek

    Asdfghjkl.


    26 - 02 - '16

    I feel like crying, this chapter was so sad omfg. Nog twee hoofdstukken en dan ben ik klaar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet simpel programmeren. De codes staat voorn mijn neus en toch werkt niets! Ik loop al uren vast (ik maak geen grapje). Wat doe ik fout?? Misschien ben ik gewoon dom. Dit gaat mij nooit lukken...


    Seasons will change, but I shall remain

    Ugghfhfuuh
    Ik ga denk ik een maand men telefoon uitzetten en anti internet zijn. Alles weg. Men Facebook en instagram, Tumblr eraf gooien. I'm so fucking done
    Nog bozer, verdrietiger en teleurgesteld kan ik niet zijn

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 15:51 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Planet Earth II makes me happier than anything else in the world.


    What would Emma do?

    Op een schaal van 1 tot 10, hoe kut is vandaag? Twintig miljoen.


    The truth is out there.

    fake friends. i am so done

    Ik voel me echt aangesproken en ugh... weetje: het is ook mijn schuld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    dit pakt me veel meer dan het eigenlijk zou moeten.


    Heaven is a place that we all have

    Aaaah yes. Eindelijk mijn "schrijftalent" kunnen gebruiken voor school en ik heb een donders mooie feedback gekregen. Dat werd tijd haha. :Y)

    Sommige mensen zijn zo diep triest, dat ik er van wil janken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.