• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo zat van dat diva gedrag van mijn vader als hij ziek is. Ugh. Ben blij dat ik niet thuis ben zom bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben alleen maar je booty call. Verder niets. Niks friends with benefits. Je zei op onze eerste date dat je er voor me zou zijn en me zou helpen als ik het nodig had. Maar nu doe ik al die pogingen je aandacht te krijgen en alles sla je af en je hebt het altijd veel te druk voor me. Dat geloof ik ook wel, maar het is gewoon niet leuk dat ik niet te horen krijg wanneer je wel tijd denkt te hebben. Je hebt er geen idee van hoe hard ik je op dit moment nodig heb. Al is het maar 5 minuutjes op een dag. Ik trek het echt niet meer, echt niet. Niet in mijn eentje. Ik ga echt onderdoor aan de situatie thuis en elke seconde dat ik er niet ben is hemels. Misschien moet ik maar terug naar mijn ex. Dan zou ik me een stuk beter voelen dan nu en dan zou ik elk weekend weg kunnen. Ver weg van huis. Maar ik wil hem dat niet aandoen, dan verlaat ik hem later nog een keer. Arme jongen. Als ik had geweten dat het zo erg zou worden in deze periode, had ik het nooit uitgemaakt.

    Het spijt me zo voor de mensen om me heen dat jullie je storen aan mijn gesnotter en gehoest.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Godverdomme. Ik haat jou zo verschrikkelijk ik spring nog liever van een flat af dan ik ooit nog in een kilometer radius van jou terecht komt. Watch me gewoon, want ik doe het nog ook. Ik doe het alleen maar om jou de rest van je kutleven miserabel te laten zijn.


    The truth is out there.

    Mijn kat vond het leuk om zijn nieuwe speeltje mee te nemen naar mijn kamer om 1 uur in de ochtend. Helaas was zijn nieuwe speeltje EEN GIGANTISCHE SPIN ;_:


    Seasons will change, but I shall remain

    Eeeeeen we zijn over éénvierde. Jezus, dit kan toch niet? Ziggo, jouw internet is zo ontiegelijk sloom. Als ik iets niet ga nemen, dan is het Ziggo, zeker weten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oscura schreef:
    Mijn kat vond het leuk om zijn nieuwe speeltje mee te nemen naar mijn kamer om 1 uur in de ochtend. Helaas was zijn nieuwe speeltje EEN GIGANTISCHE SPIN ;_:


    Cats will be cats


    26 - 02 - '16

    I feel like shit. Can I just die?

    Jinsoyun schreef:
    I feel like shit. Can I just die?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij stalker. En niet op een goede manier. Laat me met ruuuust :') Zo heb ik er toch geen zin meer in, straks met jou naar het concert gaan.

    Gays op ijs. Ik kijk die anime niet eens en toch weet ik precies waar jullie het over hebben.

    Gays op ijs for president though.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik kan echt werkelijks niets verzinnen wat ik aan mijn vader kan geven voor lootjes bij sinterklaas. Ik heb het gevoel alsof ik hem elk jaar heb, en mijn ideeën zijn daarbij compleet op. :')
    Misschien deze week nog even in de stad rondsjokken...

    Tatooine schreef:
    Gays op ijs. Ik kijk die anime niet eens en toch weet ik precies waar jullie het over hebben.

    Gays op ijs for president though.


    same


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    "Yeah, it's cool, I'll be okay"


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omygaaawd, you cutieees! <3
    En gawd, you are one piece of hotness :9~

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 14:55 ]


    Deep inside, I've never felt alive