• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Duuussss. De boogschietclub had een leuk etentje en ik was niet eens uitgenodigd. Lekker maar weer. :/ Maakt dat ik nog minder zin heb om nog heen te gaan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, weer ziek. Ik hoop dat de antibiotica snel werkt :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben echt zo klaar hiermee.


    Happy Birthday my Potter!

    altijd als ik buiten loop met de hond krijg ik complimenten over hoe mooi Raisa is, en eigenlijk maakt dat vaak mijn dag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Huilebalkje dat het is. Het heeft ook geen zacht stemmetje ofzo.. Kan ook wel janken als ik er aan denk dat ik de afgelopen 8 weken elke nacht minstens 1 keer wakker geworden ben van zijn huilen.

    Haha. En nu heb je het verwijderd? Je voelt de heat gewoon. Good. Burn in hell. (:<

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 9:52 ]


    The truth is out there.

    Malanaphy schreef:
    NEE IK HEB NIKS GEDAAAN FUWK YOU
    *CAPSCAPSCAPS EIGENLIJK MOET IK NAAR SCHOOL CAPS*



    Yaasss

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 10:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik please nog een dag vrij? :c
    Ik ben nog niet bijgekomen en stage is zo lang staan en voetenpijn. En nu moet ik maandag, donderdag, vrijdag en zondag en dinsdag school. Die twee vrije dagen zijn te weinig. Muuh.
    Ik vind het leuk hoor, in een restaurant stage lopen, leuker dan in de productiekeuken, maar het is zo moordend door het vele lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de baan asdfghjkl


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    Ik heb de baan asdfghjkl

    Gefeliciteerd! *O*

    Malanaphy schreef:
    (...)

    FAMKE I SWEAR TO JESUS I DIDNT DO IT IK KEN ALLEEN JE WW VOOR PROFIELSPOILERS
    *CRI EEVRYTIM CAPS*

    JA JA, WIE ZOU ANDERS OP MIJN PROFIEL STEMMEN HÈ


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Krolock schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd! *O*


    Dankje ik ben zo blij I just can't ugh. Ik ben ook nog in semi verstandsverbijstering


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    Ik heb de baan asdfghjkl



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, weet je, het kan me geen zak schelen. Heel fijn voor je dat dat werkt, maar i dont care. En laat me nu met rust, ik heb geen zin om je irritante stem te horen.

    // "je hebt maandagochtend meteen weer je geld op je rekening staan"
    *kijkt op rekening en ziet niets*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 10:54 ]

    Het zit me echt niet lekker allemaal. Het gevoel te hebben dat ik er op Q steeds minder bijhoor (ookal heb ik erop wel een paar hele lieve reacties gekregen van een paar mensen <3 ) en dat ze bij boogschieten lekker zijn uit eten gegaan en ik niet eens een uitnodiging heb gekregen. Voel me aardig buitengesloten. :c
    *Gaat weer accordeon spelen, aangezien dat toch het enigste is dat ik een beetje kan*. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •