• En neem dat letterlijk. Ik ben 158 cm en ik ben te klein om mijn droom waar te maken.

    Laat ik het even uitleggen. Ik ben 20 jaar en ben al volledig uitgegroeid. Ik word echt niet meer langer dan 158 cm.
    Ik had een droom sinds mijn twaalfde. Ik wou heel graag dat wanneer ik 18 werd een motorrijbewijs halen. Maar mijn ouders waren hier volop tegen; waarom? Mijn neef is verlamd geraakt door een motorongeluk. Hij kan zijn onderlichaam niet meer voelen noch gebruiken. Mijn moeder vertelde mij ook ooit een keer uit bezorgdheid dat ze het gevoel had dat wanneer zij toestemming geeft voor motorrijbewijs dat er iets met mij ging gebeuren.
    Nou, na 8 jaar hadden ik en mijn ouders voor de zoveelste keer een gesprek over het behalen van een motorrijbewijs. Mijn moeder wou er echt niet mee akkoord gaan, maar mijn vader had zoiets van, ze wilt het echt graag. (Ik heb serieus 3 jaar zonder autorijbewijs gezeten om soort van staking in te gaan haha) Mijn vader heeft mijn moeder zien over te halen en toen had ik eindelijk mijn toestemming gekregen. Ik had op dat moment gehuild van blijdschap.
    Alles was geregeld en na een maandje kon ik eindelijk bij mijn instructeur mijn eerste les volgen.
    Nou moest ik zo op de motor zitten zodat ik de motor steunde met beide voeten op de grond. Nou ik vertel het je, net op mijn tenen. En dat ding weegt meer dan 200kg. Het was echt moeilijk om de motor op evenwicht te houden op mijn tenen. Nou na alle veiligheidsgerei op ben ik gaan rijden. Het rijden was super leuk en best makkelijk als je het onder de controle hebt. Maar het laten stoppen en daarna nog op evenwicht houden was echt super lastig. Ik ben 2 keer gevallen. Het deed geen pijn maar ik voelde mij super schuldig. Niet mijn eigendom, weetjewel. De dag daarna had ik zo'n erge spierpijn dat ik serieus amper kon lopen.
    Mijn instructeur adviseerde mij ook na de rijles om eerst auto te nemen zodat ik bekend ben in het verkeer. Maar dat wil ik niet. Ik heb niet voor niks 3 jaar lang gewacht om die freaking motor rijbewijs te halen :')
    Nou mijn vader die vond ook dat ik gewoon door moest gaan met motor. Nu heb ik mijn instructeur sinds gisteren ochtend een berichtje gestuurd, heb ik geen antwoord gekregen.
    Maar ik geloof best dat als ik het onder controle heb het mij gaat lukken :c
    Dus ja, als dit zo doorgaat is het een beetje onmogelijk voor mij. Cry.
    Please, cheer me up sweeties :c

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 8:21 ]

    Je bent tenminste nog wel 0,01 cm groter dan dag ik ben ^^ hope that helps hahaha

    Nee oke flauw.. Maar het is vet rot en ik snap helemaal dat je er verschrikkelijk van baalt.. Ze moeten toch wel iets hebben voor kleinere mensen?..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah, wat stom dat het zo loopt als het al zo lang je droom is.
    Ik ben het wel echt met je vader eens! Je hebt er niet voor niets zo lang op gewacht. Er moeten toch ook motoren voor kleinere mensen zijn? Of lichtere motoren? Ik weet er verder niets vanaf, maar niet opgeven als het je droom is en je het rijden zo leuk vond!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Laleah schreef:
    Je bent tenminste nog wel 0,01 cm groter dan dag ik ben ^^ hope that helps hahaha

    Nee oke flauw.. Maar het is vet rot en ik snap helemaal dat je er verschrikkelijk van baalt.. Ze moeten toch wel iets hebben voor kleinere mensen?..

    haha jej ik ben eindelijk weer eens langer dan iemand xp
    Maar idk.. Mijn vader zei al van misschien moeten we maar een motor aanschaffen waar je wel makkelijk op kunt zitten en dat ik les krijg via mijn eigen motor xp. Dat was btw hardop nadenken ik weet niet of hij echt zoiets gaat doen haha. Maar thank you for your comment <3



    Mylintis schreef:
    Ah, wat stom dat het zo loopt als het al zo lang je droom is.
    Ik ben het wel echt met je vader eens! Je hebt er niet voor niets zo lang op gewacht. Er moeten toch ook motoren voor kleinere mensen zijn? Of lichtere motoren? Ik weet er verder niets vanaf, maar niet opgeven als het je droom is en je het rijden zo leuk vond!

    Geloof me, het is echt geweldig leuk haha. Maar ik heb echt geen idee of er zoiets te kopen Is. Aangezien ik gewoon een zware motor wil die aardig snel kan. Dus lichtere Is geen optie. Idk about the lengths though xp
    En.. Dank je wel voor je reactie
    (flower)

    We kunnen wel ruilen van lengte. Heb ik toch mijn droomlengte gekregen xd.
    Maar wat leuk! Motorrijden. Ik wil dat ook echt graag doen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 12:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, supertof! Ik zou dat ook heel graag willen, maar geldgebrek. En oké, heel eerlijk, ik vind het ook doodeng.

    Enne: de aanhouder wint! Misschien kun je inderdaad eerst een lichtere motor nemen om te wennen aan het motorrijden zelf en dan later overstappen op een zwaardere motor?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan zal ik zeker hetzelfde probleem gaan hebben als ik mijn motor/scooter bewijs wil gaan halen ;_;

    Ah lieverd, dat is zo jammer om te horen want ik weet hoe graag je dit al wilt! Maar net wat je zegt: als je het onder controle hebt moet het vast en zeker gaan lukken, en ik geloof ik jou! Jij zet altijd door!

    + nog huggles voor jou :


    — Inner peace, it's hard to find. —