• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    Miles beantwoordde mijn kus, wat is tongzoenen toch eigenlijk iets raars. Niet dat het niet goed voelde, in tegendeel zelfs. De kus maakte me vrolijk, nog vrolijker dan ik al was. Miles kon, ondanks dat het leek op een wasmachine, redelijk goed zoenen. En anders weet je wat ze zeggen, oefening baart kunst. Na een tijdje onderbrak Miles de kus. 'Om je vraag te beantwoorden, ik ben heel blij dat ik je ben tegengekomen.', antwoordde Miles en mijn glimlach werd groter, als dat nog mogelijk was. 'Wil je nog een keer dansen? Of wil je de kus opniew doen?', ik begon te lachen. Wat is hij toch ook een droogkloot, dit soort mensen heb je nodig in de
    je leven. De mensen die je laten lachen en zo sarcastisch als hel zijn. Ik pakte Miles zijn hand vast en keek hem in zijn ogen gaan. 'Mij maakt het allemaal niks uit, mr. Kingsley.', antwoordde ik terwijl ik hem een kusje op zijn wang gaf. Vervolgens pakte ik mijn beker weer van tafel en nam een grote slok. 'Heb je een crush op mij?', vroeg Miles ineens. In ieder geval is hij lekker straight to the point. Al stelde hij een hele goede vraag, had ik een crush op hem, of was het onschuldig zoenen? Om eerlijk te zijn had ik geen idee, ik was vooral aan het genieten van de avond met een heel gezellig persoon. Vervolgens keek hij mij diep in mijn ogen aan. Een lichtelijke tinteling vormde zich in mijn maag, vond ik hem nou serieus leuk. Ik wilde net het antwoord, misschien, geven toen Miles mij onderbrak. 'Want ik heb zeer zeker geen crush op jou.', zei hij terwijl hij zijn tong uitstak. Meende hij dat nou serieus, of was hij weer sarcastisch bezig. Al maakte dat me op dit moment niet uit, het is een leuke jongen en de avond is nog jong. 'Nee ik heb totaal geen crush op je, nou kom hier.', antwoordde ik lachend terwijl ik hem dichter tegen mij aantrok en mijn lippen weer op die van hem plaatste.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway • Delia

    Delia begon te lachen, haar lach was erg aanstekelijk. Ze pakte Miles zijn hand vast en keek hem in zijn ogen aan. Miles keek haar terug aan, terwijl er weer een glimlach op zijn gezicht vormde.
    “Mij maakt het allemaal niks uit, mister Kingsley,” antwoordde ze op zijn voorgaande vraag, terwijl ze hem weer een kusje op zijn wang gaf. Vervolgens pakte ze haar beker weer van tafel en nam ze een grote slok. Miles volgde al snel haar voorbeeld, het brandende gevoel in zijn keel voelde goed.
          ”Heb je een crush op mij?” vroeg Miles ineens. Vervolgens keek hij haar diep in mijn ogen aan. Delia had haar mond geopend om te reageren, toen Miles weer het woord nam. “Want ik heb zeer zeker geen crush op jou,” vervolgde hij, terwijl hij zijn tong uitstak.       ”Nee ik heb totaal geen crush op je, nou kom hier,” antwoordde ze lachend, waarna ze hem dichter tegen haar aantrok en haar lippen weer op die van hem plaatste. Zijn mondhoeken krulden weer zachtjes omhoog, terwijl hij haar kus beantwoordde. Zijn hand zette hij op ene heup, terwijl de andere langzaam onder haar shirt kroop.
          ”Je bent een goede kusser,” zei Miles, zodra de kus weer gestopt was. Hij keek de ruimte rond, het was hier bezaaid met mensen. Hoewel het plan was om dit feest te “verpesten” - zag hij er nu niet echt het nut meer van in. Hij dronk de laatste slok alcohol uit zijn beker leeg en gooide die toen op de grond neer. Hij draaide zich terug naar Delia.
          ”We zouden een wat meer afgezonderde plek moeten opzoeken, waar we in privé kunnen doen wat we willen,” stelde Miles toen aan haar voor. “Wat dacht je van buiten, onder de sterren?” vervolgde hij. Zodra hij dat gezegd had, vroeg hij zich af of hij nu niet teveel geklonken had alsof hij suggereerde om seks te gaan hebben, want dat was niet de bedoeling. Dat was veel te snel geweest.
          ”Niet om seks te hebben trouwens,” zei hij na een korte stilte er dan ook achteraan.


    That is a perfect copy of reality.



    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    De kus werd heviger, zijn handen onder mijn shirt. Het voelde echt goed, niet perse zijn handen onder mijn shirt, maar gewoon de kus in het algemeen. Alsof het echt paste. Ik liet mijn hand afglijden naar zijn onderrug en liet deze daar rusten. ‘Je bent een goede kusser.’, zei Miles nadat hij de kus beëindigde. Op de een of andere manier kon ik niet stoppen met glimlachen, zijn aanwezigheid maakte me heel vrolijk. ‘Thanks, jij bent niet slecht.’ , antwoordde ik terwijl ik mijn tong uitstak. Miles dronk zijn beker op en ik volgde zijn voorbeeld.
    ”We zouden een wat meer afgezonderde plek moeten opzoeken, waar we in privé kunnen doen wat we willen.', zei Miles en ik voelde mijn wangen rood worden. Ik betrapte mezelf erop om mijn date evej goed van kop tot teen te bekijken. Hij was echt zo knap. Maar een afgezonderde plek, betekende vaak maar een ding. 'Wat dacht je van buiten, onder de sterren.', ik begon zacht te lachen. 'De sterrenhemel is wel heel mooi vananacht.', antwoordde ik half lachend. Niet zeker wetend welke kant hij op wilde. Begrijp me niet verkeerd, Miles is een hele leuke jongen maar deze situatie wil ik geliever niet haasten. Een kus haasten, oke, dat kan iedereen gebeuren maar seks, seks is toch een grotere big deal. Tuurlijk Miles is knap en lief, maar voorlopig nog even niet. 'Niet om seks te hebben trouwens.', hoorde ik Miles en mijn zacht lachen werd harder. 'Niet eens en bedankt he.', zei ik semi-beledigd. Ik schonk mijn glas opnieuw vol waarna ik Miles zijn hand vastpakte. Op naar de sterrenhemel dan maar, zei ik terwijl ik hem aan zijn arm mee trok. De gang op, om hem vervolgens, zachtjes, tegeb de muur aan te drukken en ik zoende hem opnieuw. Dit keer met nog meer passie dan daarvoor. En om heel eerlijk te zijn, begon ik hem steeds leuker en leuker te vinden.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




      ‘Wees blij dat ik te veel trek hem om je nu af te maken én dat ik geen cannibalistische trekjes heb,’ Zei Viv iets dreigend maar ik kon geen greintje emotie zien in haar gezicht. ‘Trouwens, je vindt het wel leuk om aan mijn kont te zitten hè? Wat?’ bitste ze en ik haalde even mijn schouders op. "Ja klopt, ik vind het geweldig." plaagde ik haar en kreeg na mijn volgende woorden haar vinger tegen mijn borst geprikt. ‘Dat is echt de meeste idiote manier om een meisje te complimenteren, geen wonder dat je nog steeds loner bent,’ zei ze nogal dramatich en sloeg haar armen over elkaar heen waardoor ik even mijn wenkbrauwen optrok.
    ‘Ik weet niet of ik je nu de huid wil volschelden of je wil bedanken dat je vindt dat ik tenminste niet éven lelijk ben als mijn moeder" vervolgde ze en ik grinnikte even. "Ah Vivvie ik plaagde je gewoon wat, daarbij heb je het wel door dat het een comlpiment is." zei ik met een knipoogje en opende de deur van de keuken. "Na u." grijnsde ik en deed zo'n overdreven buig gebaar zodat ze naar binnen kon lopen en ik achter haar. Haast meteen opende ik de kasten en nam een heleboel snaks uit. "Man wat heb ik honger." momeplde ik waarna ik mijn mond vol propte met chips.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • at the party

    Het is veel te koud buiten, en ik vervloek binnensmonds Zayko omdat hij zich weer eens te ver heeft laten meeslepen door zijn verslavingen.
    Ik wrijf in mijn handen om ook maar een beetje warmte te genereren en zucht. Gelukkig heeft hij wel overgegeven, want anders had hij zich de hele avond zo gevoeld en had ik weer mijn vinger in zijn keel moeten steken omdat hij te erg van de wereld is om dat zelf te doen. Ach, vriendschap. Wat is het toch prachtig.
    "Kom op," ik plaats mijn handen onder zijn oksels en hijs de jongen op zijn voeten. Als hij blijft staan vind ik het knap. "Genoeg drama. We gaan naar binnen, en jij gaat over op frisdrank."
    Ik voel me net een vader die zijn rebelse tienerzoon aan het opvoeden is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat hij gebruikt en zuipt op een feestje, maar het moet er niet op neerkomen dat hij onhandelbaar wordt.
    Zodra ik Zayko, wankelend, op zijn benen heb gekregen haal ik een hand door mijn haar en zucht ik nogmaals. "Lopen." Glimlachend geef ik met mijn hand een tikje op Adilene's billen - ik ben een man, en dit is uitnodigend. Misschien ga ik nog geluk hebben vanavond, maar ik betwijfel het. Veel meisjes doen heel hard hun best om indruk te maken op jongens, maar dit meisje lijkt veel te.. jong. Of zo. Alsof ze er niet aan moet denken om een naakte jongen te zien.
    "Go, go, go. Ik vries mijn ballen er af hier." Overdrijven is ook een vak, dat weet ik, en ik ben er goed in. Ik wil gewoon graag naar binnen, oké?



    she wasn't wearing underwear, at least i prayed she might be the one


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway • Delia

    ”Thanks, jij bent niet slecht,” antwoordde Delia, terwijl zij ook haar tong uitstak. Miles dronk zijn beker op en zag dat Delia haar voorbeeld volgde.
          ”We zouden een wat meer afgezonderde plek moeten opzoeken, waar we in privé kunnen doen wat we willen,” zei Miles en hij zag dat Delia’s wangen rood werden. Miles grinnikte even kort. Miles volgde Delia’s ogen en hij merkte dat zij hem aan het bekijken was. “Wat dacht je van buiten, onder de sterren,” ging Miles verder. Delia begon zachtjes te lachen. “De sterrenhemel is wel heel mooi vannacht,” antwoordde ze half lachend. Miles knikte instemmend.
          ”Niet om seks te hebben trouwens,” verduidelijkte Miles toen even, want hij had het gevoel dat dát was wat Delia dacht. Delia’s zachte lach werd nu harder. :Niet eens en bedankt he,” zei het meisje semi-beledigd. Delia schonk haar glas opnieuw vol waarna ze Miles zijn hand vastpakte. “Op naar de sterrenhemel dan maar,” zei ze, terwijl ze hem aan zijn arm meetrok. Miles grinnikte even en liet haar hem meetrekken. Zodra ze op de gang waren, echter, drukte Delia de jongen tegen de muur aan. Miles keek even verbaasd op, maar begon daarna zachtjes te lachen. Delia had haar lippen weer op de zijne gedrukt, maar dit keer met veel meer passie. ”Die gaat er wel voor,” schoot er kort door Miles hoofd heen, waarna hij zijn lippen op de hare drukte en zijn armen om haar heen sloeg.
          Zijn handen zette hij voorzichtig op haar heupen, waarna zijn handen weer onder haar shirtje gingen. “Als je niet verder wilt moet je het zeggen,” mompelde Miles kort tegen haar, waarna hij nogmaals zijn lippen op de hare drukte. Zodra deze kus ook voorbij was, greep hij Delia’s hand vast en rende hij met haar de school uit.
    Toen ze eenmaal onder de donkerblauwe sterrenhemel stonden, draaide Miles zich weer om naar zijn date.
          ”Geloof het of niet, maar de sterrenhemel is altijd al mijn favoriete uitzicht geweest, ik kon er als kleine Miles uren naar staren. Liggend in de tuin, tijdens de warme zomers,” grinnikte Miles, waarna hij Delia’s beker stal en er een grote slok uitdronk.


    That is a perfect copy of reality.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    Ze reageert niet op mijn plagende opmerking en ik vraag me af of ik te ver ben gegaan, of dat ze niets meer weet om te zeggen. Hoe dan ook besluit ik voor nu mijn mond weer even te houden en me te richten op de mooie sterrenhemel. Mijn ogen moesten er even aan wennen, maar nu het eenmaal zover is, kan ik de sterren goed zien. Mij vallen meteen enkele sterrenbeelden op en ik knik tevreden. Zo zie ik ze thuis ook, in Afrika.
          'Je mag ook wel hier blijven liggen, in de regen... tussen de bladeren.' Plagend kijkt ze me aan en ik laat meteen een lachje horen als ik mijn hoofd schuif. Zelfs in Afrika slaap ik niet buiten als het regent, niet zonder een beetje goede beschutting, zeg maar.
          'Wat lief van je,' plaag ik net zo hard terug en ik lach zachtjes naar het meisje. Ze staart wat bedenkelijk voor zich uit en ik besluit de stilte niet meer te doorbreken met mijn ietwat stomme opmerkingen. Ik vind stilte niet erg, als het maar niet ongemakkelijk is.
          'Ik zou alcohol alleen maar uit willen proberen met mensen die ik ken. Dus dat betekent dat ik het in mijn eentje moet gaan drinken. Misschien wil Hades wel meedoen.'
          Wederom lach ik even en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil met alle liefde je haren uit je gezicht houden als je over de wc hangt, hoor,' grijns ik even, maar dan bedenk ik me dat haar haar helemaal niet zo lang is en misschien niet eens in de buurt komt van haar mond als ze moet overgeven. 'Bij wijze van spreken, zeg maar,' voeg ik er wat lachend aan toe en ik haal mijn schouders op. 'Al zal het zo'n vaart niet lopen, ik denk wel dat jij slim genoeg bent om niet meteen zoveel te drinken dat je niet meer kunt lopen. En stel dat het wel zover komt: ik breng je wel terug naar je kamer.' Ik leun weer wat naar achteren en kijk haar tevreden aan. Ik vind haar gewoon aardig en ik wil niet dat ze zich alleen voelt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    Ja klopt, ik vind het geweldig,’ zegt hij plagend en ik rol met mijn ogen waarna ik hem vervolgens een klap tegen zijn achterhoofd verkoop.
          ‘Dat is omdat je stom bent, maar bedankt dat je mijn kont geweldig vindt.’ Jones grinnikt om mijn volgende opmerking, wat me enkel alleen nog maar meer irriteert. Kut Jones.
          ‘Ah Vivvie ik plaagde je gewoon wat, daarbij heb je het wel door dat het een comlpiment is,’ zegt hij met een knipoogje en opent de deur naar de keuken.
          ‘Oh doe ik dat? Het klonk anders meer als een belediging dan als een versiertruc, step up your game, Jones,’ zeg ik. ‘En noem me niet zo,’ voeg ik er sissend aan toe en kijk hem waarschuwend aan.
          ‘Na u,’ zegt hij grijnzend en maakt zo'n stomme buiging. Dat doen mijn butlers en diesnmeisje aan het hof ook en ik vind het belachelijk en stom. Alsof ze hun nieuwste pilates oefeningetjes aan mij willen demonstreren. Ik loop de keuken binnen en Jones volgt mij op de voet. Alsof hij al dagen niets fatsoenlijks meer heeft genuttigt, rukt Jones een paar keukenkastjes open, om er een heleboel snacks uit te halen. Die jongen weet ook niet wat subtiel is. ‘Man wat heb ik honger.’ Ik trek een sarcastische wenkbrauw naar hem op.
          ‘Dat zie ik ja,’ zeg ik droogjes en pak een pak bitterkoekjes uit een kastje. Bitter, net zoals ik. Ik neem op het aanrecht plaats en kijk naar Jones. ‘Je beseft je toch wel dat men zich dadelijk gaat afvragen waar al dat eten naartoe is?’ Ik knik naar al het eten in zijn armen.



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Kitchen • Jones

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH SAM, ZAY & FAE || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Zayko leek er met de seconde slechter uit te zien, en Addie keek hem met grote, bezorgde ogen aan. Ze had mensen vaker dronken gezien, maar nooit op zo’n manier. Vlak nadat ze hem gevraagd had of hij iets nodig had liep, of eigenlijk struikelde, hij naar voren, viel hij op de grond en gaf hij over. Addie’s gezicht betrok iets. Yuk. Hierna ging hij de grond liggen, goddank niet in zijn eigen kots. Na enkele seconden schoot hij echter alweer overeind, maar op een nogal paniekerige manier. Ze wierp een blik op Sam. Deed Zayko vaker zo? Ze mocht toch hopen van niet… Voor ze er verder over kon nadenken, kwam Fae bij hen staan.
          'Jullie ook hier. Leeft hij nog?' De vraag werd gevolgd door rollende ogen. 'Heeft iemand een sigaret die hij mij uit kan lenen? Ik snak ernaar.'
          Addie schudde verontschuldigend haar hoofd, terwijl Sam Zayko iets wat ruw overeind trok. ‘Nee, sorry.’ Dat kwam vast niet als een verassing.
          ’Kom op. Genoeg drama. We gaan naar binnen, en jij gaat over op frisdrank.’ Zayko leek nog niet erg goed op zijn voeten te kunnen staan, dus ze bleef dicht in zijn buurt lopen voor het geval hij weer ging wankelen, al was ze daar misschien niet de meest geschikte persoon voor was met haar eigen onhandigheid. ‘Lopen.’ Haar wangen kregen een rode kleur toen hij een klapje op haar billen gaf en een zacht geluidje kwam over haar lippen. Ze had geen flauw idee hoe daarop te reageren en beet op haar onderlip terwijl ze hem aankeek. ‘Eh.’ Moest ze er überhaupt op reageren, of zou dat juist vreemd zijn? Ze kon het haast niet helpen om een korte blik op zijn billen te werpen, maar toen ze besefte wat ze deed, keek ze snel de andere kant op.
          ’Go, go, go. Ik vries mijn ballen er af hier.’ Ze fronste. Was dat überhaupt mogelijk?
          ’Kan dat?’ vroeg ze verward. ‘Het klinkt nogal… pijnlijk.’ Hierna gleed haar blik naar Zayko. Ze wist niet of het het beste idee was om hem nu al naar binnen te brengen, met die luide muziek. ‘Zeker dat we hem naar binnen willen brengen? Of tenminste, naar jullie kamer?’ Addie keek naar Fae. ‘Of we moeten hem even naar onze kamer brengen, tot hij zich iets voelt? Als jij dat ook goed vindt tenminste.’ Hierna ging haar aandacht weer naar Zayko. 'Voel je je al wat beter?'

    *no bag

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 5:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Wat lief van je,' plaagt hij terug en ik schenk hem een halve glimlach. Hij lacht om mijn opmerking over alcohol. 'Ik wil met alle liefde je haren uit je gezicht houden als je over de wc hangt, hoor,' grijnst hij. Ik trek een wenkbrauw op en wil hem erop wijzen dat mijn haar niet eens in de buurt van mijn mond zal komen, maar hij verbetert zichzelf al. 'Bij wijze van spreken, zeg maar.' Hij haalt zijn schouders op en ik moet zachtjes lachen. 'Al zal het zo'n vaart niet lopen, ik denk wel dat jij slim genoeg bent om niet meteen zoveel te drinken dat je niet meer kunt lopen. En stel dat het wel zover komt: ik breng je wel terug naar je kamer.' Ik wil lachen om zijn belachelijke voorstel, maar dan dringen de woorden tot mij door en een glimlach siert mijn gezicht.
          'Dat is misschien het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft,' zeg ik en ik geef hem een snel knuffel om hem te tonen dat ik dankbaar ben, voordat ik weer recht ga zitten. Ik lach zachtjes en haal een hand door mijn korte, zwarte haren. 'Nee, ik zal het niet tot kotsen laten komen,' mompel ik. 'Ik behoud liever mijn hersencellen nog wat langer.' Ik kijk naar mijn handen die verborgen zijn in mijn sweater. 'Misschien werkt het beter als ik voorstel om jouw haren uit de wc pot te houden?' stel ik voor en ik kijk hem met een scheve grijns aan voordat ik hem zachtjes een duwtje geef. Ik lach en hoor dan een soort gaap/brul achter mij van Hades komen. Ik draai mij om en geef Hades dan een duw. 'Slaapkop,' grinnik ik. Ze schiet op en kijkt mij boos aan. 'Het is nog lang geen bedtijd hoor,' zeg ik en ik steek mijn tong uit. Hades komt overeind en laat zichzelf dan bovenop mij vallen. Ik kreun door haar gewicht. Oké, die heb ik verdiend.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With Sam, Addie & Fae

    I'm so fucked. Ik kreun en probeer mijzelf met veel moeite overeind te houden, maar faal daar al redelijk snel in. Ergens in de blur van de wereld zie ik Fae staan. Ik kan mij niet herinneren dat ze zich ook bij ons gevoegd heeft, maar ik schenk haar een halve grijns. Plots voel ik twee armen onder mijn oksels. Ik word overeind getrokken.
          'Kom op,' hoor ik de bekende stem van mijn beste vriend. 'Genoeg drama. We gaan naar binnen, en jij gaat over op frisdrank.' Het kost mij enorm veel moeite om rechtop te blijven staan en ik grijns dommetjes bij zijn woorden. Ja, frisdrank is lekker. Nomnom. Ik hou van suiker. 'Lopen.' Ik weet niet of hij het nou tegen mij heeft, maar toch begin ik te lopen. 'Go, go, go. Ik vries mijn ballen er af hier.'
          'Dat kan niet eens,' mompel ik met een dubbele tong, tegelijkertijd vraagt Addie. ’Kan dat? Het klinkt nogal… pijnlijk.’ Ik schud mijn hoofd en zucht heel dramatisch.
          'Ja, nee dat kan niet. S... Sam is... een dwamaqueen,' grinnik ik en ik geef Sam een harde klap op zijn kont.
          ‘Zeker dat we hem naar binnen willen brengen? Of tenminste, naar jullie kamer?’ zegt Addie. Ik haal mijn schouders op. Het feestje is op mijn eigen kamer en ik vind het prima. Meer drank en muziek voor Zayko. ‘Of we moeten hem even naar onze kamer brengen, tot hij zich iets voelt? Als jij dat ook goed vindt tenminste.’ Nu richt ze zich op mij. 'Voel je je al wat beter?' vraagt ze. Ik sla mijn arm om haar schouder heen en gooi bijna al mijn gewicht op haar omdat mijn benen het haast begeven.
          'Ja,' zeg ik vol overtuiging, voordat ik mij bedenk, haar loslaat en wegstap om opnieuw over te geven in de bosjes. Ik hou mijn hand omhoog. 'Nee.' Na die verklaring laat ik mij op mijn kont vallen en staar ik met een open mond voor mij uit waar de reflecties van de lichtjes vol overtuiging een balletopvoering houden aan de oppervlakte van het water in de fontein. 'Wauwie.'


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Dat is misschien wel het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft,' zegt ze. Voor ik het weet, voel ik haar armen om mij heen en ik lach kort. Wel, als dit al het liefste is wat iemand tegen haar gezegd heeft, weet ik niet wat voor mensen ze zich om zich heen heeft gehad vroeger. Als ze überhaupt mensen zag, want door haar verhalen weet ik dat er weinig andere mensen waren die ze zag vroeger. Ik grijns haar toe en geef haar een speels duwtje. 'Nee, ik zal het niet tot kotsen laten komen. Ik behoud liever mijn hersencellen nog wat langer. Misschien werkt het beter als ik voorstel om jouw haren uit de wc-pot te houden?'
          Mijn ogen worden wat groter maar nog voor ik wat kan zeggen, geeft ze me een duw en ik lach haar toe. 'Dat is gemeen,' pruil ik voor ik haar net zo hard een zetje geef. Ik houd me wat afzijdig als Rodi tegen Hades praat en de tijger laat zich tevreden bovenop Rodi vallen. Ik proest het meteen uit en ik kijk plagend naar Rodi. 'Dat heet karma,' grijns ik en ik aai Hades even. Hoofdschuddend kijk ik weer naar het gebouw met de slaapzalen, waar ik enkele schimmen voor het raam zie lopen. De muziek staat zo hard dat ik zelfs hier nog de dreunende bas kan horen. Ik wil niet weten hoe mijn dorm er straks uit ziet, als iedereen dronken in bed ligt. Ik ga morgen mijn beddengoed meteen wassen, want ik wil niet slapen in dekens waarop misschien wel enkele keren de liefde is bedreven. Als het liefde te noemen is, want ze zijn zo stomdronken dat ze waarschijnlijk niet eens weten met wie ze slapen. Bah, ik moet er niet aan denken. Daarbij komt dat ik zelf nog nooit seks heb gehad, dus ik snap ook niet wat er nou zo leuk aan is. Dit weet bijna niemand. Want wie is er op zijn achttiende nog steeds maagd. Ik snuif kort en leun weer tegen de boom aan. Het is nu helemaal donker en de kleine vogels zijn gestopt met fluiten, nu horen we uilen die 's nachts jagen.
          'Ik denk dat ik maar ver uit de buurt van mijn kamer blijf,' merk ik dan op.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • OUTSIDE • SAM & ADDIE & ZAYKO

    Ze tillen Zayko op — of ja, ze proberen het — en Sam mompelt dat zijn ballen eraf vriezen. Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd. Dat kan niet eens. Addie lijkt oprecht verbaasd over die opmerking en Zayko zegt dat dat niet eens mogelijk is. Ik sta er slechts een beetje bij te kijken. Het verbaast me ook totaal niet meer dat Zayko zo wasted is en niet normaal kan staan zonder hulp te krijgen.
          'Zeker dat we hem naar binnen willen brengen? Of tenminste, naar jullie kamer? Of we moeten hem even naar onze kamer brengen, tot hij zich iets beter voelt? Als jij dat ook goed vindt, tenminste,' zegt Addie en ik rol met mijn ogen.
          'Ja, dág, ik wil die dronkenlap niet in mijn kamer hebben met het risico dat hij alles onderkotst,' zeg ik meteen en ik snuif. Dacht het niet. En zoals ik al dacht, valt Zayko vrijwel meteen weer om in de bosjes om wederom zijn ingewanden eruit te kotsen. Lekker. Nou, dat wil ik echt niet in mijn kamer.
          'Wauwie,' zegt hij en ik volg zijn blik naar de fontein, maar ik zie weinig spannends.
          'Je hebt echt te veel op,' merk ik op. Inkoppertje, iedereen kan zien dat Zayko ver heen is en dat hij de komende weken wel genoeg alcohol en drugs op heeft. Iedereen heeft mij genegeerd toen ik vroeg om een sigaret, maar voor nu maakt dat me weinig meer uit. Ik zit ermee dat Aize zo rot deed, dat ze nu ligt te slapen met haar dronken kop voor ze mij nogmaals een klap verkocht. Mijn wang brandt nog steeds en echt, ik snap niet waarom ik nog met haar omga. Aan de andere kant, ze is mijn enige vriendin hier en zij is de enige die me zo'n beetje kan tolereren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Dat is gemeen,' pruilt hij en ik lach. 'Dat heet karma.' Ja, oké, daar heeft hij gelijk in. Ik duw Hades van mijn schoot af zodat ze door het gras heen rolt en mij een vernietigende blik geeft zoals Hades dat als geen ander kan doen. Ik steek mijn tong naar haar uit, maar lach zachtjes. 'Ik denk dat ik maar ver uit de buurt van mijn kamer blijf,' merkt Milo op nadat hij een tijdje afwezig naar het raam gestaard heeft waarachter het feestje zich bevind. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, want het lijkt echt flink los te gaan.
          'Je kan bij mij slapen,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'We kunnen wel alvast naar de dorm toe gaan?' stel ik voor. 'Ik begin het namelijk redelijk koud te krijgen en ik geloof dat Hades ook wel zin heeft om te gaan slapen.' Ik raap mijn kleine stapeltje aan schrijfspullen op en kom overeind. Vervolgens draai ik mij om naar Milo en help ik hem ook overeind. Ik klop het gras en de bladeren van mijn kleding af. Voor eventjes wordt mijn aandacht getrokken door een groepje dat naar buiten is gekomen. Aan de geluiden en de donkere haren kan ik zien dat sowieso Sam en Zayko erbij lopen. Ik zucht zachtjes en mijn gedachten dwalen dan langzaam af naar Miles. Ik heb hem nog niet gesproken, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat ooit zal moeten gebeuren. Ik veeg mijn korte haar uit mijn gezicht en wenk Hades.
          'Lets go,' mompel ik. Ik klem mijn spullen onder mijn arm en pak Milo's hand vast om hem vervolgens via een achterdeur mee naar binnen te nemen. Ik voel er vrij weinig voor om langs dat stelletje te moeten lopen.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Je kan bij mij slapen. We kunnen wel alvast naar de dorm toe gaan? Ik begin het namelijk redelijk koud te krijgen en ik geloof dat Hades ook wel zin heeft om te gaan slapen.'
          Ik lach eventjes en kijk naar Hades, die ook opstaat en maar al te graag naar binnen lijkt te willen. 'Watje,' plaag ik Rodi toch lachend en ik kom overeind als ze haar hand naar me uitsteekt. Ze pakt al haar spullen bij elkaar en dan lopen we samen richting het gebouw waar we slapen. Ze aarzelt als ze het groepje ziet staan. Tot mijn verbazing staat Addie erbij, maar ik denk niet dat ze veel aandacht voor me heeft nu ze rond een kotsende Zayko staan.
          'Let's go,' mompelt Rodi me toe en ze neemt mijn hand vast. Samen lopen we terug naar de achterdeur en lopen daar naar binnen toe. Al snel staan we bij de kamer waar Rodi altijd slaapt en ik volg haar gedwee. Het gebonk van het feest dat hier vlakbij plaatsvindt is wel te horen, maar het is gelukkig niet zo hard dat mijn oren er meteen van binnen te piepen.
          'Leuke kamer,' merk ik op als ik even niets anders weet te zeggen, ook al klinkt dit nogal lame. Ik zie dat Hades het zich gemakkelijk maakt en ik vraag me oprecht af hoe ze hier met vijf meisjes plus een tijger kunnen verblijven 's nachts. Ik kijk dan naar Rodi en ik houd mijn hoofd wat schuin. Het verbaast me dat ze me mee heeft genomen naar haar kamer, zeker nu ik weet dat ze eigenlijk weinig contact heeft met onze medestudenten. Ik klaag er niet over, want ik vind haar oprecht heel lief en aardig, maar ik ben verbaasd. 'Waar moet ik liggen?' vraag ik dan en ik lach kort. Ik heb niet eens een tandenborstel of schone kleding hier, maar reken maar niet dat ik naar mijn kamer toe ga om wat te halen. Ik word bij wijze van spreken al dronken en/of high van de lucht die daar hangt en ik zorg morgen wel dat alles een paar uur lang lucht en dat ik mijn beddengoed was, zodat ik met een gerust hart in mijn eigen kamer kan gaan slapen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.