• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With David and Sam

    'D...dat zou ver...verantwoordelijk zijn... J...jammer d...dat ik d...dat nu net niet b...ben. D...doe maar w...wat sterks!' roept David. Ik lach en steek mijn duim naar hem op. Dan word ik vastgegrepen door mijn beste vriend en geef hem een slome grijns. Hij slaat zijn arm om mij heen en ik leun met bijna mijn volledige gewicht op hem.
          'Zeg..,' zegt hij veelbetekenend. 'Wordt vanavond eindelijk de avond dat je die grote V kwijtraakt? Genoeg..,' hij laat een stilte vallen, 'knappe, vrijgezelle meisjes hier. En het wordt tijd, Zayko.' Ik volg zijn blik en frons lichtjes. Binnenin beginnen de radjes te ratelen, maar niet snel genoeg, dus het duurt even voordat ik begrijp wat Sam hier indiceert. 'Wat zoek je? Blond, brunette, ginger? Lang, klein? Grote borsten, kleine borsten.. Slank of curvy?' vraagt hij. Onbewust vliegen mijn ogen in de richting van Elizabeth, die een eindje verderop staat. Ik dwing mijzelf echter om te doen alsof ik mijn ogen - net zoals Sam - ook gewoon door de ruimte laat gaan. Ik haal mijn schouders op en bestudeer een paar meisjes.
          'Ehm... ik denk dat ik wel van blond hou,' mompel ik en ik grijns opnieuw naar hem. 'Blond en knap of zo... denk ik.' Ik grinnik. David probeert zich ook in het gesprek te mengen, maar hij lijkt niet eens omhoog te komen. Ik begin te lachen, zo hard, dat ik bijna op de grond val. 'Ja, sowieso dat David mijn type is. Ik word echt enorm geil van ginger.' Ik geef hem een extreem vieze blik en begin nog harder te lachen. 'Wow, de wereld... man die moet echt een stabilizer gebruiken. It's going craaaaazy!' schreeuw ik en ik gooi mijn handen in de lucht. Op dat moment komen Addie en Matt ook binnen gelopen. Ik begroet ze luid en bijna schreeuwend en bied ze beide en grote fles sterke drank aan.


    I'm surrounded by idiots.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 14:32 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • at the party

    Blond. Natuurlijk blond. "Zayko...," ik geef hem een schouderklopje. "Volgens mij moeten jij en je kleine vriend gewoon even bij je grote vriendin Elizabeth op visite. Ik heb gehoord dat ze redelijk makkelijk te paaien is, en zeker door jou.."
    De jongen mompelt wat drugs-gerelateerde onzin, waarna ik merk dat hij nieuwkomers opmerkt. En wat voor nieuwkomers - precies wie ik zocht.
    Met Matt heb ik niets, hij interesseert me niet, het meisje met wie hij is des te meer. Niet per se omdat ze nou zo ontzettend knap is, maar omdat ze altijd zo heerlijk geïntimideerd door me lijkt te zijn. We hebben ooit gezoend - of nee, zij heeft mij ooit gezoend bij een potje truth or dare. Redelijk vriendelijk, dat ze mij koos als de mooiste jongen in de kamer. Ze was ongemakkelijk, kreeg rode wangen, maar deed het wel. Zodra ik mijn tong bij haar naar binnen probeerde te brengen trok ze zich echter meteen terug, wat wel aangaf hoe schattig en onschuldig ze was. En ja, ik vind het geweldig om haar daar zo af en toe nog mee te treiteren. Niet dat ik er nog mee zit, of zo, want na die dare heb ik nog 7 minutes in heaven gehad met een ander meisje - iets dat na zeven minuten omsloeg in een heleboel meer minuten in haar slaapkamer.
    "Hallo, Adilene," glimlach ik vriendelijk, terwijl ik haar een beker met zoete wijn overhandig. Kom op, Zayko, je geeft een meisje geen fles sterke drank. Die giet je er pas na een aantal drankjes in, zodat ze wat gewilliger worden. Je moet ze eerst paaien met iets zwakkers. "Kom je eindelijk afmaken waar je aan begonnen bent?"



    she wasn't wearing underwear, at least i prayed she might be the one


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I like parties, and someone even likes me!

    De hele wereld was een grote waas van fuzziness en gezelligheid. Het was echt geweldig. Dit zou ik vaker moeten doen, al wist ik dat het zonder feestje een stuk minder leuk was. Zayko's antwoord kwam dan ook pas laat binnen, waarna ik een plakkerige natte kus op zijn wang gaf. "Je weet waar je me kan vinden" Met die woorden probeerde ik uit de weg te stappen, omdat er nog meer mensen kwamen en ik toch echt wel dorst had. Zayko had mijn drankje nog niet gemaakt. Het lopen ging mij alleen nu nog slechter af, en het was goed dat ik een tafel had om me aan vast te grijpen, anders had ik hier echt op de grond gelegen. Ik schonk met moeite een glas vol met rum, en gooide het direct achterover, voor ik me in een seconde van helderheid bedacht dat zitten wel handig was. Ik zette het glas weer neer, misschien iets harder dan nodig, voor ik mijn hoofd, net iets te snel, draaide naar de rest van de kamer. Ik raakte door dit alles uit evenwicht en probeerde dit nog te compenseren door een aantal stappen te zetten, maar het lopen veranderde in tuimelen, en als laatste redmiddel greep ik iemand vast, die ik gelukkig niet meetrok in mijn val. Ik klampte me aan hem vast, in de hoop stabiliteit te krijgen, wat niet kwam. Ik barstte in lachen uit, gewoon door het hele voorval, terwijl ik degene die ik had gegrepen nog stevig vasthield. Ik was het eigenlijk een beetje vergeten, tot mijn lach een beetje ophield en ik zag dat Matt, de nieuwe jongen en mijn kamergenoot, me had opgevangen en aan wie ik me nu stevig vasthield. Ik liet hem met een handje los en klopte wat onhandig op zijn schouder. "Goed je te zien. Sorry daarvoor. Er is veel goed spul aanwezig en ik ben een lichtgewicht." Na die woorden kroop ik dicht tegen hem aan en bleef daar content staan kijken naar de andere mensen in de kamer. Het voelde goed de warmte van een ander mens te voelen en intussen alle drukte door de waas van de drugs en de opkomende alcohol tot me te nemen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 10:49 ]


    Bowties were never Cooler


    He'll come back... and I'll be waiting.



    17 — cold killer — Shere Khan — at Zasam's dorm

    Met een drankfles aan mijn mond loop ik langzaam terug naar het bed waar Aize nog altijd op zit en ik ga weer naast haar zitten.
          'En dat was goed voor… Wat eigenlijk?Probeer je mijn aanwezigheid uit je brein te bannen of zo?'
          Ik grijns kort naar het meisje naast me en ik haal mijn schouders op. 'Als het zou werken, neem ik straks nog wel een paar slokken,' zeg ik, maar daar wil Aize niets van weten. Ze trekt me tegen zich aan en ik kan niet anders dan het toelaten, omdat ik al half omgevallen ben en met geen mogelijk meer overeind kan komen.
          'Mijn lieve, beste, lelijke, lompe, sarcastische, achterlijke, beste vriendin — je kan mijn aanwezigheid niet wegdrinken. Heeft nog niemand wat gevraagd over je litteken? Apart. Moet ik daar verandering in brengen?' Ze kijkt de kamer rond en ik stuur haar een waarschuwende blik.
          'Waag het niet, jij,' sis ik haar in. Ik moet nog altijd een goede smoes verzinnen zodat mensen me geen watje vinden omdat ik niet eens kan winnen van Aize. Voor de tweede keer. Nee, ze moet haar bek houden. Verder houd ik mijn mond en ik neem nog een slok van de drank. Ik heb geen idee wat het is, maar er zit alcohol in en dat is voor mij reden genoeg om ervan te drinken.
          'Dus — van plan om dit jaar te slagen? Of blijf je liever nog een jaar op deze school hangen? Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren though. Je bent slim.' Het is vreemd om Aize te horen giechelen, want het past totaal niet bij haar persoonlijkheid. Ze is een bitch, om het even zo heel onaardig te zeggen. Gewoon echt een bitch. Ik ken het al jaren van haar en ik moet er maar mee omgaan, maar het blijft nogal kut om te weten dat ze me zo nu en dan heerlijk voor lul wil zetten. Liever niet, echt niet. Maar goed, ze is mijn enige vriendin en ik wil niet weer alleen zijn.
          'Ik wil hier zo snel mogelijk weg,' brom ik binnensmonds. Ik mag dan slim zijn — goh, een compliment vanuit Aize, helemaal spontaan en misschien zelfs gemeend — maar ik vind leren niet leuk. Het is al kut genoeg dat we hier verplicht moeten zijn, maar een extra jaar wil ik liever niet. 'Een kutschool met kutmensen.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Ik kom uit Afrika,' zegt hij. Ik kijk hem verrast aan en glimlach. 'Mijn ouders hebben elkaar daar leren kennen en mijn moeder is gevallen voor de wildernis en de dieren, dus zij en mijn opa zijn daar gebleven. Ik slaap vrijwel altijd in een hangmat daar, buiten tussen de bomen. En 's nachts hoor ik dan alleen maar de watervallen en sommige vogels en uilen roepen, verder hoor ik geen auto's of schreeuwende mensen.' Hij kijkt mij aan en glimlacht. 'Het is geweldig daar.'
          'Dat kan ik wel geloven,' zeg ik en ik glimlach. 'Ik woon ook in een bijzondere omgeving, maar ik kan nou niet zeggen dat ik erg vaak buiten de paleis muren ben geweest.' Ik glimlach verdrietig en kijk naar mijn handen. 'Het klinkt heel aanlokkelijk om in de open lucht te slapen onder de sterren, maar ik denk dat ik er te verwend voor ben.' Ik lach zachtjes. 'Ik zou niet kunnen leven zonder een douche waarschijnlijk.' Ik haal een hand door mijn haren en kijk hem aan. 'Maar het lijkt mij wel een keer leuk om te proberen, al heb ik zo'n vermoeden dat ik binnen twee seconden bevries.' Ik grinnik zachtjes. Hades springt vervolgens van de bank af en strekt haar poten, vervolgens rent ze het veld op. Ik kijk haar na. Ze heeft een vogel gespot. Ik lach zachtjes en kijk toe hoe ze rondjes rent. Ik durf niet op te kijken naar Milo, want nu voel ik mij plotseling weer heel zelfbewust. Ik speel met de boekjes op mijn schoot en pulk aan mijn nagels, niet wetend waar ik het nu over kan hebben. Dit is waarom ik mensen ontwijk.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Dat kan ik wel geloven,' zegt Rodi en ik glimlach. 'Ik woon ook in een bijzondere omgeving, maar ik kan nou niet zeggen dat ik erg vaak buiten de paleis muren ben geweest. Het klinkt heel aanlokkelijk om in de open lucht te slapen onder de sterren, maar ik denk dat ik er te verwend voor ben. Ik zou niet kunnen leven zonder een douche waarschijnlijk. Maar het lijkt mij wel een keer leuk om te proberen, al heb ik zo'n vermoeden dat ik binnen twee seconden bevries,' voegt ze er dan aan toe en ik kom wat meer overeind als ik dat hoor. Meent ze het? Is ze nog nooit buiten de muren van haar paleis geweest?
          'Meen je dat?' vraag ik haar en ik trek mijn benen op zodat ik in kleermakerszit kom te zitten. Net dan springt Hades overeind en ze rent het veld op. Ik glimlach als ik naar de mooie tijger kijk en ik grinnik zacht als ze met haar ogen en oren en kop de vogel volgt die rondvliegt. 'Ik zou het verschrikkelijk vinden om constant opgesloten te zitten. Al van jongs af aan mag ik gaan en staan waar ik wil en ik vind het al een soort van vreselijk om hier weer het hele jaar door te brengen omdat we verplicht lessen moeten volgen,' lach ik kort. Ik bijt op mijn onderlip en kijk kort naar Rodi, die nu wat verlegen lijkt te zijn. 'Of helpt dat totaal niet?' voeg ik er toch wat lachend aan toe en ik haal mijn hand door mijn dreadlocks heen. 'Ik ben blij dat ik hier nog wat frisse lucht op kan snuiven. En door Hades toch een beetje in de wildernis kan zijn,' complimenteer ik Rodi dan. Mijn ogen volgen de witte tijger, die vrolijk rondhuppelt op het grote grasveld en ik lach als ze haar evenwicht verliest en op haar rug belandt. Dit lijkt haar echt niet te deren en al snel staat ze weer op om verder te gaan met het achtervolgen van de vogeltjes. 'Waarom wil jij niet naar het feest?' vraag ik na een korte stilte, als ik me bedenk dat we eigenlijk alleen maar over mij praten, en natuurlijk over haar tijger. Ik ben blij dat ik haar nu wat beter leer kennen, ze is tenminste niet zo luid en aanwezig, in tegenstelling tot sommige klasgenoten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 4 • Addie • ootd
    Matt keek aandachtig naar de gedragingen van zowel Zayko als David. Oke, dit was absoluut niet het feestje waar hij nu wilde zijn. Met alcohol had Matt geen enkel probleem, hij dronk het zelfs graag, helemaal prima, maar geen drugs.
    "Ja hoor, het is hun eigen keuze om drugs te nemen, but I'm no fan," zei Matt in Addies oor, niet iedereen hoefde het te horen. De fles drank van Zayko werd afgeslagen door z'n eigen fles whiskey te laten zien. Hij snapte niet waarom mensen zo graag van de wereld wilde zijn met die zooi.

    Vragend keek hij even van Bassam naar Addie, maar herinnerde zichzelf al snel aan het feit dat er natuurlijk dingen waren die hij niet wist. Dingen waar hij niet bij was geweest. Maar veel tijd had hij niet om erover te denken, voordat Matt het wist, had hij David al in zijn andere arm. Hoe kreeg hij het nu weer voor elkaar om in zijn ene arm een mooi meisje en in zijn andere een toch best mooie jongen te hebben. Correctie, geknuffeld te worden door mijn kamergenoot. Matt keek even met een verontschuldigende blik naar Addie voordat hij David een flinke kus op zijn mond geeft en hem in Zayko's armen drukte.
    "Ik begrijp heel goed als je wilt gaan, I don't mind at all," zei Matt in Addies oor. Hij draaide z'n fles drank open en nam er een flinke slok uit om de fles vervolgens door te geven aan Bassam. "Je moet me maar eens voorstellen aan Milo, hij leek niet echt the talkative kind toen ik hem vanmiddag zag. Al klinkt op vakantie gaan wel cool, never did that though." Zo continueerde hij het gesprek met Addie gezien de rest niet heel geïnteresseerd in hem leek

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MATT || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Ondanks dat Addie en Matt er nog maar net waren, kregen ze gelijk een fles drank aangeboden door Zayko. Twijfelend beet ze op haar lip. Was het onbeleefd om "nee" te zeggen? Echt over na te denken had ze niet, want voor ze het wist viel David tegen Matt aan, waardoor ze zelf ook uit balans raakte. Sam, die aan haar andere kant stond, legde zijn handen op haar heupen om te voorkomen dat ze onderuit ging. Zoals gewoonlijk bij haar, verscheen er hierdoor een rode blos op haar wangen.
          'Hallo, Adilene.' Haar ogen gleden naar het bekertje dat hij haar gaf. Het was beter dan een hele fles, dus ze besloot het maar gewoon aan te nemen. Dan hoefde ze de fles niet aan te nemen. Hoopte ze. Voorzichtig sipte ze van het drankje. Het was wijn, wat ze wel een beetje gewend was omdat ze van haar ouders soms mocht nemen bij het avondeten. Deze smaakte echter beter, ze hield niet zo van die bittere dingen. 'Kom je eindelijk afmaken waar je aan begonnen bent?' Bijna verslikte ze zich in de wijn. Ze wist precies waar hij op doelde. De kus afmaken. Waarschijnlijk omdat ze gelijk haar hoofd had teruggetrokken toen zijn tong haar mond binnen gleed. 'I-ik, eh,' stamelde ze onhandig. Wat moest ze daar nou op antwoorden? Wat verwachtte hij dat ze antwoordde? 'Misschien?' Haar antwoord was meer een vraag, dan een echt antwoord of een suggestie. 'Ik weet het niet echt?'
          Ze wierp een korte blik op Matt, net op het moment dat hij zijn lippen op die van David drukte. Snel keek Addie weer naar Sam. Ze had nog nooit een jongen een andere jongen zien zoenen. Wel eens in een film, maar niet zo vlak voor haar neus. Letterlijk. Ze voelde zichzelf een beetje een gluurder als ze er naar keek. Ongemakkelijk. Maar dat was ook het geval geweest als een jongen en een meisje voor haar neus kusten. Ze vroeg zich alleen af waarom Matt haar had mee gevraagd, als hij David leuk vond.
          'Ik begrijp heel goed als je wilt gaan, I don't mind at all.' Een frons verscheen op Addie's gezicht toen ze Matt's woorden hoorde. En dan zeiden ze dat vrouwen ingewikkeld waren... 'Je moet me maar eens voorstellen aan Milo, hij leek niet echt the talkative kind toen ik hem vanmiddag zag. Al klinkt op vakantie gaan wel cool, never did that though.'
          'Oh, ja, je mag vast wel eens bij hem langskomen als je dat vraagt,' glimlachte ze naar hem. 'Maar wil je niet blijven dan?' Haar blik gleed onbewust naar David. 'We zijn er pas net?' En het leek haar onbeleefd om gelijk weer weg te gaan. Plus ze was ook nog in gesprek met Sam, die nu Matt's drank fles vast hield. 'Waar smaak het naar?' Ze had nog nooit whiskey gehad. 'Oh, en de wijn smaakt goed trouwens. Beter dan die van mijn ouders.' Ze schonk Sam hierbij een voorzichtige en ietswat verlegen glimlach.
    *no bag

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 5:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Kissing is fun
    Het was een rare avond, nu al, en niet allerminst door het feit dat ik me een keer had laten verleiden door een van de kleurrijke pilletjes die ik normaal voor best wat winst verkocht. Door de combinatie van drank en drugs, kon ik nu nog amper op mijn benen staan, was de wereld een grote wazige vlek geworden, en was vooral alles leuk en grappig. Het feit dat ik tegen Matt aan was gevallen en hem nodig had om nog op mijn benen te kunnen staan, vond ik dan ook echt hilarisch. Toch had ik het volgende wat gebeurde niet verwacht en veranderde eigenlijk alles. Voor ik het goed en wel door had, voelde ik een set lippen op die van mij. Het voelde goed, erg lekker zelfs, maar zo snel als het begon, was het weer over. Mijn wazige brein had geen tijd gehad om erop te reageren, en nu er een reactie kwam, was het te laat, en drukte ik mijn lippen op die van een totaal andere jongen. Zelfs dat had ik niet zo goed door voor de eerste paar tellen, tot er tot me doordrong dat ik naar Zayko was afgegeven, aan wie ik me nu vastklampte en met wie ik nu stond te zoenen. Het duurde nog een paar tellen voor ik terugtrok en hem wat schaapachtig aankeek. "Die was niet voor jou." mompelde ik. Met een slap handje probeerde ik naar Matt te wijzen, maar het werd meer een soort wapperen in zijn algemene omgeving. "Het was voor die knapperd daar." Nu de situatie me bezonk, was het toch best wel hilarisch. Matt had mij gezoend, iets wat ik nooit had verwacht, maar wat toch zeker niet tegenviel, in reactie op dat had ik per ongeluk de verkeerde jongen gezoend, iets wat ook niet tegenviel, maar wat zeker niet de bedoeling was, en nu stond ik hier beduusd, stijf van drank en drugs, niet wetende wat ik nu moest doen. "Sorry, Zay... Niet te geil worden nu." Ik klopte wat onhandig op zijn haren, voor ik me weer naar Matt draaide en wankel naar hem toe struikelde. Ik greep zijn shirt vast in de hoop te kunnen blijven staan. "Deze was voor jou. Zolang het maar niet raar word op de kamer." Met die woorden trok ik hem wat dichter naar me toe en drukte mijn lippen stevig op die van hem. Consequenties bestonden nu niet echt voor mij, en het feit dat ik mogelijk een hele ongemakkelijke situatie had veroorzaakt met Matt en Zayko ging ook compleet langs me heen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 12:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With David, Sam and other people

    'Zayko... Volgens mij moeten jij en je kleine vriend gewoon even bij je grote vriendin Elizabeth op visite. Ik heb gehoord dat ze redelijk makkelijk te paaien is, en zeker door jou..' Ik kijk hem aan en geef hem een stomp tegen zijn schouders wanneer ik met mijn ogen rol.
          'Grote vriend, for your information.' Ik kijk toe hoe Sam gemakkelijk met het meisje flirt en precies lijkt te weten wat hij moet zeggen en voel een jaloerse steek. Waarom is hij daar zo goed in en kan ik alleen maar ruzie met ze krijgen? Het lijkt alsof David het ondertussen prima naar zijn zin heeft met Matt, zelfs zo naar zijn zin dat hij de arme jongen begint te knuffelen. Plotseling draait hij zich om en voordat ik ook maar iets kan doen, voel ik Davids lippen op die van mij. Ho. Wat. Hij trekt zichzelf terug van mij en kijkt mij aan. Hij lijkt verbaasd te zijn dat ik degene ben op wie hij zijn speeksel achtergelaten heeft. Ik staar hem aan.
          'Die was niet voor jou,' mompelt hij en ik frons. Door de drugs werkt mijn brein nog slomer dan normaal. 'Het was voor die knapperd daar. Sorry, Zay... Niet te geil worden nu.' Met die woorden loopt hij in de richting van Matt en drukte hij zijn lippen op die van Matt. Ik realiseer me dat ik zojuist uit het niets ontgroent ben door David James, normaal mijn partner in crime als het om drugs gaat. Geloof mij, ik heb echt niks tegen homoseksualiteit, maar ik ben er al vrij lang zeker van dat ik absoluut niet op jongens val. Ik kijk voor een moment naar Sam en schud dan mijn hoofd. Voordat iedereen zich kapot kan lachen om het feit dat ik zojuist mijn eerste zoen gedeeld heb - ongewild - met de zoon van Peter Pan, komt harder aan dan ik verwacht had. De drugs speelt in op mijn emoties. Ik begin richting de deur te lopen, ervan overtuigd dat Sam zich wel zal gaan vermaken en sla deze achter mij dicht met iets te veel kracht. Als ik in de gang sta, weet ik niet eens meer waarom ik überhaupt weg ging en met een dronken en high hoofd probeer ik mijzelf staande te houden.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Meen je dat?' vraagt hij en ik ben even verward, niet wetend waar hij het precies over heeft. Dat wordt echter snel duidelijk. 'Ik zou het verschrikkelijk vinden om constant opgesloten te zitten. Al van jongs af aan mag ik gaan en staan waar ik wil en ik vind het al een soort van vreselijk om hier weer het hele jaar door te brengen omdat we verplicht lessen moeten volgen. Of helpt dat totaal niet?' Ik staar naar mijn handen en haal mijn schouders op, niet zo goed wetend wat ik daar op moet zeggen. Uiteindelijk, nadat ik een paar keer mijn mond open getrokken heb zonder dat er geluid uit kwam, antwoord ik met: 'Je zou verwachten dat ik ook naar buiten zou mogen. Mijn moeder werd vroeger ook binnen de paleismuren gehouden, maar blijkbaar zijn ze bang dat er wraak op hen genomen wordt via mij en daarnaast... ik denk niet dat ze mij sterk genoeg achten om op mijzelf te zijn. Dus ze houden mij meestal binnen, waar iedereen mij in de gaten kan houden en kan zorgen dat ik niks stoms doe.' Ik pluk aan mijn trui. Ik klink als een klein kind dat niet voor zichzelf kan zorgen.
          'Ik ben blij dat ik hier nog wat frisse lucht op kan snuiven. En door Hades toch een beetje in de wildernis kan zijn,' zegt hij en ik glimlach zwakjes, waarna ik knik. Beide kijken we naar Hades die haarzelf lijkt te vermaken. 'Waarom wil jij niet naar het feest?' vraagt hij uiteindelijk, na de korte stilte die er tussen ons gevallen is. Ik haal mijn schouders op.
          'Alochol, drugs, mensen die schreeuwen om aandacht, luide muziek? Sociaal zijn...?' Een sarcastische lach rolt over mijn lippen. 'Als je mij ongelukkig wil maken moet je mij daartussen zetten. Hoe zit het met jou? Ook niet zo'n...,'ik kijk naar Hades, 'partyanimal?'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • at the party

    "Graag gedaan," lach ik, als het meisje me meer of minder bedankt voor het glas wijn. Het verbaast me dat ze me vertrouwt, de meeste meisjes verwachten waarschijnlijk meteen een flinke dosis GHB in hun drankje als het uit mijn handen komt. Zo ben ik echter echt niet - ik heb geen date rape drug nodig om een meisje na een feestje mijn bed in te krijgen. Iets dat me met dit meisje overigens niet gaat lukken - veel te onschuldig, veel te schattig. Misschien over vijf jaar, maar dit is geen meisje om het bed in te duiken met een willekeurige jongen en ik ben geen jongen om een meisje eerst te daten. "Whiskey? Ranzig spul. Niet aan te raden."
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Zayko, die overduidelijk niet helemaal lekker gaat op wat hij dan ook maar genomen heeft. Het feit dat ik net zijn drugsvriend zijn lippen op die van Zayko zag drukken helpt vast ook niet mee, dus leg ik kort mijn hand op Adilene's middel terwijl ik me wat naar haar toe buig. "Ik ga even checken of het wel goed gaat met Zayko.. ben zo terug. Maak het jezelf gemakkelijk, ga alvast in mijn bed liggen of zo.." Ik knipoog naar haar en loop Zayko achterna, nadat ik eerst een glas water gepakt heb.
    "Zay..." de jongen staat wat te wankelen in de gang, alles behalve helder. "Gaat het een beetje?" Ik overhandig hem het glas. "Drink even wat.."
    Niemand mag me ooit zo zien, want dan komen ze er achter dat ik een hart heb, en dat is niet de bedoeling. Dat is alleen voor Zayko's ogen, omdat hij mijn beste vriend is.


    she wasn't wearing underwear, at least i prayed she might be the one


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    Goh, wat heb ik weinig zin in het feestje.
    Begrijp me niet verkeerd, normaal vind ik feestjes best wel tof hoor, maar ik had gewoon geen zin om tegen Isaacs lelijke – oké misschien niet zo héél lelijke – kop aan te moeten kijken. Ja ik weet het, lekker kinderachtig van mij – but let's count the fucks I give.
    Ik besluit toch mijn hoofd te laten zien – zal ik vast een hoop mensen een plezier mee doen – en schiet snel in een strapless, zwarte jumpsuit. Feestelijk genoeg – denk ik. Misschien ziet het eruit alsof ik naar een begrafenis ga, maar goed. Fluitend loop ik richting Zayko en Sam hun dorm. Daar kom ik erachter dat het feestje al in volle gang bezig is. Oh. Ja wist ik veel hoelaat je er moest zijn. Nah ja, dan ben ik maar fabulously late, of zo.
    In eerste instantie houd ik me een beetje afzijdig en ga ik tegen een muur aanstaan terwijl ik een drankje in mijn hand heb geklemd. Ondertussen ben ik opzoek naar iemand die ik leuk genoeg vind om tegen te praten. Op een gegeven moment valt mijn oog op Jones. Top. Ik loop naar hem toe en zie dan pas dat 'ie niet alleen is. Hij staat te praten met Isaac. Oh... top. In eerste instantie wil ik rechtsomkeert maken, maar mijn onderbewustzijn geeft me gelijk een standje. Ik moet me niet laten wegjagen door hem, kom op Viv, play it cool. Zodoende stap ik alsnog op de twee af.
          ‘Hi,’ zeg ik. Ik kijk allebei de jongens even aan en richt me dan tot Jones. ‘Dit feestje is nogal mweh dus ik vroeg me af of je wat leuks wilt doen?’


    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Party • Jones & Isaac

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 19:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Je zou verwachten dat ik ook naar buiten zou mogen. Mijn moeder werd vroeger ook binnen de paleismuren gehouden, maar blijkbaar zijn ze bang dat er wraak op hen genomen wordt via mij en daarnaast... ik denk niet dat ze mij sterk genoeg achten om op mijzelf te zijn. Dus ze houden mij meestal binnen, waar iedereen mij in de gaten kan houden en kan zorgen dat ik niks stoms doe,' antwoordt ze na een tijdje en ik luister er stilletjes en aandachtig naar. Ik heb wel vage verhalen gehoord over de streetrat en de prinses, maar om eerlijk te zijn, weet ik er het fijne niet van. Ik kan alleen maar indenken hoe vreselijk ik het zou vinden om dag en nacht in de gaten gehouden te worden. Natuurlijk hebben mijn ouders me goed opgevoed en zorgden ze echt wel dat ik niet mee werd gesleurd door een jaguar, maar dat was toch anders. Ze lieten me vrij in wat ik wilde doen en op die manier heb ik veel over de natuur geleerd, voor ik daadwerkelijk zelf weg kon. Ik kan slechts instemmend knikken en bedachtzaam naar mijn handen staren. Is het raar om te vragen hoe het precies zit met haar 'verhaal'? Of kan dat gewoon? Ik weet niet eens of ze weet wie ik ben. Natuurlijk zijn we allemaal tot op zekere hoogte bekend door wat onze ouders mee hebben gemaakt, maar ik zou niet weten of het zó bekend is dat we elk verhaal kunnen dromen. In ieder geval kan ik dat niet.
          'Ik kan me alleen maar voorstellen dat ik dat verschrikkelijk zou vinden,' zeg ik dan toch en ik glimlach. 'En voor wat het waard is, ik denk wel dat je je zou redden als je alleen zou zijn. Zeker met Hades aan je zij, dan zou niemand je wat aandoen.' Ik knipoog een keer naar haar en lach zachtjes.
          Vervolgens gaat ze in op de vraag waarom zij niet op het feest is en het antwoord dat ik krijg is zo ongeveer wat ik ook zou antwoorden: 'Alcohol, drugs, mensen die schreeuwen om aandacht, luide muziek? Sociaal zijn...? Als je mij ongelukkig wil maken, moet je mij daartussen zetten. Hoe zit het met jou? Ook niet zo'n... partyanimal?'
          Dit keer ben ik degene die een lach over zijn lippen laat rollen en ik schud mijn hoofd. 'Totaal niet, zelfs,' beken ik. Ik zit liever in mijn eentje buiten, desnoods met een boek of een spelletje op mijn telefoon dan dat ik daartussen ga zitten. Daar moet je bij mij niet mee aankomen. En zeker niet als het ook nog eens in mijn kamer is. Wie weet wat ze met mijn spullen doen op het moment. Ik wil het liever niet weten.' Ik gniffel kort en laat mijn vingers door de dreadlocks glijden. Ik moet zeggen dat ik Rodi's haar ook heel erg leuk vind, dat korte kapsel met die pony. Het is wel lekker makkelijk, dat weet ik ook nog van toen ik nog kort haar had. Eens in de zoveel tijd vind ik het leuk om er wat anders mee te doen. Mijn ogen glijden weer naar Hades, die op haar rug ligt en het zich gemakkelijk maakt in het gras. Ik kan er wel uren bewonderend naar kijken. Mijn vader heeft me geleerd om voorzichtig te zijn met de natuur. Kort kijk ik opzij naar Rodi en dan kijk ik naar de hemel. Het idee om nog wat foto's te maken van de natuur schiet er al bij in, omdat het al bijna donker is en de camera dan lang niet genoeg licht opvangt. 'Mooi, deze sterren...'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Zasam’s dorm • Feline

    ”Ik wil hier zo snel mogelijk weg,' bromde ze binnensmonds. “Een kut school met kut mensen,” vervolgde ze. “Hm,” antwoordde Aize, niet echt luisterend. Ze zette de fles weer aan haar lippen, waarna ze nog een slok naar binnen werkte.
          ”Dan stop je toch gewoon met school - dan hoef je al die kut mensen nooit meer te zien,” stelde Aize voor, niet heel geïnteresseerd lijkend. “Slim genoeg ben je toch wel,” vervolgde ze. Aize nam nog een slok uit de fles. “Al zul je overal wel idioten tegenkomen,” giechelde Aize, waarna ze dichter naar Feline kroop.
          ”Maar je hebt alleen geen diploma - en je moet mij missen,” zei ze, waarna ze zich aan Feline overeind duwde en haar een kusje gaf op haar wang. “Want ik ben heel lief.”
          Aize liet de fles op de grond vallen en giechelde nogmaals, waarna ze de ruimte doorkeek. Gebeurde er iets interessants? Neh. Mensen waren saaie wezens. Aize draaide haar hoofd terug naar Fae. “Wat heb je aan trouwens? Het ziet er echt niet uit.” Een andere giechel verliet haar mond.
          ”Je hebt echt geen fashion sense eh? Laat mij je anders een keer helpen?” vervolgde Aize en ze draaide haar hoofd even.
          Het bleef toen even stil. Ze snakte naar nog een slok alcohol. Daarvoor waren feesten. Om alcohol te drinken, veel alcohol. Ze wist alleen niet meer waar ze haar fles had gelaten. Had Fae het zonder dat zij het doorhad gestolen van haar? Die bitch. “Hey, weet jij waar mijn fles is?” vroeg ze toen. Aize voelde met haar handen op het bed.
          ”Heb je ‘m gestolen?” Aize voelde zich boos worden. Toen Fae niet direct antwoordde, gaf ze haar een klap in haar gezicht. “Jij trut!” riep ze. Ze stond op van het bed, waarna ze gekraak onder haar schoen hoorde. Ze beet zachtjes op haar lip, wetende dat ze net ten onrechte Fae had geslagen.

    She makes no sense sorry.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 15:18 ]


    That is a perfect copy of reality.