• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *is fantastic beasts trash*


    Caution first, always.

    Menswear schreef:
    (...)
    als je flirt hebt met iemand

    Ah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, het is niet netjes om de bus al in te stappen als er nog veel mensen uit moeten. Maar een vrouw van een jaar of 50 de bus uitduwen is ook niet zo netjes. Als het een jonger iemand was geweest, prima. Maar dit vond ik zielig.

    blub

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 18:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *kotskotskots*
    Nee, hier word ik echt schijtziek van. Bleghblagh. Ik haat onze politiek, grondig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn nagels zijn zo kapot dat ik wel kan janken. Ze zijn zo lelijk. Wat een kut werkzaamheden vandaag. Stomme puntige kerststerren, die als moordwapens gebruikt kunnen worden, in elkaar zetten heeft echt mijn nagels verpest. Maar ik heb nieuwe Sally nagellak, dus dat is iets leuks. Ga meteen mijn nagels lakken als ik thuis ben en gegeten heb.

    Raja schreef:
    (...)
    Nee nee nee. I need you okay? You're a flower at my life. And not one of a full garden. A few left in the whole garden so please. Stay happy. Sweety


    Thanks cutie. Meh ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik met mijzelf aanmoet op het moment. Het wordt vast wel weer beter.


    Gibbs schreef:
    (...)

    Zo te horen ben je beter waard dan hun. Don't give up. The world can't handle it to loose such greatness as you are. I wouldn't be able to handle it. You're amazing. <3


    Thank you. Op zich, als ze niet reageren weet ik niet waar ik moet zijn en kan ik niet meehelpen, dus tis niet mijn probleem bij geval 1, maar bij geval 2 heb ik wel echt een probleem dat die gast telkens niet reageert, want dat gaat niet enkel om mijzelf. Ugh. Idk. Ik heb er gewoon zo geen zin meer in op deze manier.


    Happy Birthday my Potter!


    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:


    Fam


    Caution first, always.

    Altijd wel een beetje eng om alleen in de bus te zijn met de buschauffeur wanneer het pikke donker is.
    Na al die enge verhalen
    Brrrrr. Lord protect me

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 18:16 ]

    Raja schreef:
    Altijd wel een beetje eng om alleen in de bus te zijn met de buschauffeur wanneer het pikke donker is.
    Na al die enge verhalen
    Brrrrr. Lord protect me

    Ik kijk vaak Opsporing Verzocht en als je die verhalen hoort wat er allemaal gebeurd... Ugh, wat een lafaards in de wereld zeg. Be safe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Thank you. Op zich, als ze niet reageren weet ik niet waar ik moet zijn en kan ik niet meehelpen, dus tis niet mijn probleem bij geval 1, maar bij geval 2 heb ik wel echt een probleem dat die gast telkens niet reageert, want dat gaat niet enkel om mijzelf. Ugh. Idk. Ik heb er gewoon zo geen zin meer in op deze manier.


    Wat moet er dan allemaal wel niet gebeuren? Klinkt in ieder geval niet leuk dat het contact zo barslecht verloopt. :/


    OTOFT: Deze sleutelhanger is zo leeuuukkk. _O_ Op zoek naar meer van dit soort cadeautjes. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het meisje voor me in de bus zegt dat ze geen relatie wil met iemand die aan sm doet. Zonde.

    I'd love to practice bdsm.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 18:24 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wat moet er dan allemaal wel niet gebeuren? Klinkt in ieder geval niet leuk dat het contact zo barslecht verloopt. :/


    OTOFT: Deze sleutelhanger is zo leeuuukkk. _O_ Op zoek naar meer van dit soort cadeautjes. :3


    Nou ik werd uitgenodigd voor een surprise party, maar ik weet niet waar ze woont en ze antwoorden niet op mijn vraag waar het dan is/waar dat meisje woont. Naast dat ik nog andere vragen stelde (namelijk of er al thee was geregeld voor de high tea, anders kon ik dat wel regelen, maar ja ik word genegeerd). En daarnaast zou iemand auditie komen doen, maar het is al vier keer verzet en nu reageert hij helemaal niet meer en die andere jongen zingt denk ik te hoog, dus ik weet niet wat ik nou moet doen, want ik heb nog geen perfecte zanger gevonden en weet ook niet helemaal waar ik die dan vandaan moet halen als ze niet reageren en opeens niet kunnen, etc. Normaal zou ik het dan gewoon zelf doen, want fuck it, maar het is niet enkel voor mijzelf, dus dat kan ik nu niet doen.
    Ugh en mijn tentamen ging ook fucking slecht. Ik heb een vijf komma zoveel (net aan voldoend), ik heb niet eens verder gekeken en het is op zich geen ramp, maar alles zit gewoon tegen en niks lijkt te lukken op het moment of zo. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in zo, maar ik wil ook niemand teleurstellen en ugh. En dan krijg ik weer van die kut paniekaanvallen en alles en ik weet het gewoon even niet meer. En ik moet ook opeens morgen weer mee naar de bedrijfsarts van mijn vader om dingen te regelen omdat niemand anders dat kan. En dan heb ik ook nog eens de meest messed up relatie ooit, voor zover je het zo al kan noemen, omdat nooit, maar dan ook nóóit iets normaal een goed kan gaan. Ik zit weer in die meest belachelijke situaties ooit ipv normale situaties en ik heb er geen ruimte voor. Ik kan er niet nóg meer bij hebben.

    Merlin ik weet het echt niet meer. Ik zit hier ook echt bijna te janken midden in de college zaal.


    Happy Birthday my Potter!